Käyttääks jotkut siis oikeesti viell pöytätietokoneit?!?
Luulin kauan ja kauan sitten, että niitten aika olisi jo ohi. Käytin viimeksi pöytätietokonetta vuonna 2001. Ja sekin oli erittäin erittäin väliaikainen kokemus. Olen käyttänyt kannettavia kauan ja olen pääosin käyttänyt älypuhelinta vuodesta 2013. Ja älypuhelimet varsinkin hyvä miracast tai jopa parempi dex jos yhdistää tv jos haluaa siis ison näytön ja haluaa jostain syystä käyttää näppäimistö+hiiri niin bluetooth on olemassa.
En koskaan ostaisi pöytätietokonetta. Nykyään monet väittää että pöytätietokonetta tarvitsee, mutta he ovat oikeastaan kaikki pelaajia joita hävettää heidän nolo harrastus aikuisten ei tulisi pelata.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi pöytäkonetta, toinen varalla. Identtiset.
Käytät varmaan vielä lankapuhelintakin.
Joo, sellaista veivattavaa mallia.
En ole käyttänyt pöytätietokonetta vuosiin, mutta en koskaan siirrä kannettavaani toiseen paikkaan, joten melkein sama kuin olisi pöytätietokone.
Siiiis just joo ja sillee. Meill viel jemmas jonku vanha kääkkä-tätskän pöytäkoneit porukat vaahtoo et kyl ne niil duunaa. Äly dillee sanos mein muijatytskäki
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme ja neljättä harkitsen. Vain yhdellä pelaan.
Minulla on viisi pöytäkonetta, olenkin Tehokäyttäjä.
Nykypäivän uusavuttomat, ne jotka eivät osaa jumpperoida verkkokorttia ja antaa keskeytysvektoreita heksadesimaalilukuina taikka kiintolevyä osioidessa määrittää osioiden kokoa sektoreina ja sylintereinä jne, voivat hiplailla niitä älypuhelimiaan, kun luulevat että niillä voi tehdä kaikki samat asiat kuin pöytätietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi kirjoitti:
Lol hanki töitä
Oon jo keikoil ja oon pyytäny vauva.fi:ltä töit kosk oon paljastanut heiä sivuil oleva tietoturvariskei. Ja kaikki tää puhelimel mihi sitä pöytäkonet tarvitaa?
Sinä ainakin tarvitsisit wordin oikolukua : )
Ihan ensinnä, ala-asteen äidinkielentunteja.
Vierailija kirjoitti:
Palstatädeillä on vielä pöytäkone kuvaputkinäytöllä😆🤣
Äläpäs ymmärtämätön naura, sellainen vähintään 17 tuuman kuvaputkinäyttö on kuule miehekäs näyttö, Painaakin niin s__tanasti.
Vieläkö tää läppärihullu jaksaa tätä samaa....
Miten tylsää jollain trolleilla on elämässä keksiä ny kaiken maailman ripulia. Sitte täristään innostuksesta ku istutaan koneella ja räkä poskella hörötetään