Sanna Marin ja mies eronneet
Kommentit (724)
Vierailija kirjoitti:
Vai onnea Markukselle? No erominen satuttaa myös jättäjää ja varsinkin heidän 5 v lasta. Jopa Niinistöt pysyy yhdessä!
Vaikka sattuis. Pitkällä tähtäimellä hyvä, jos saa paremman suhteen. Tuo oli ihan vinksahtanutta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna muuttaa naisen kanssa yhteen
Kiira Korpi voisi olla aika vahvoilla.
Ja eikö Lotta Hintsakin oleviel sinkku?
Ehkä hiukan loukkaavaa heitä kohtaan spekuloida tällaisella, kun emme tiedä, olisiko heillä jonkinlaiset tasovaatimukset.
- Eri
Vierailija kirjoitti:
Vai onnea Markukselle? No erominen satuttaa myös jättäjää ja varsinkin heidän 5 v lasta. Jopa Niinistöt pysyy yhdessä!
Ei ole varmastikaan helppoa olla pääministerin puoliso, kun asiat, jotka pääministeripuolisostasi lehdissä julkaistaan liittyvät aina vaan biletykseen ja kyykkytanssiin ja sitten katsot kun se puoliso vuodattaa krokotiilin kyyneliä toreilla jotta saa mummot ja papat taas äänestämään itseään.
Minä taas luulen että se negatiivinen uutinen Sannasta pudottaa suomen maineen ala ja vähentää myös Käärijän voittomahdollisuuksia. Pidän kyllä peukkuja Käärijäiselle, että voitto tulisi!
Voi Emma-raukkaa. Äiti n ar*isti ja isä täysi nyhverö.
Muuten evvk. Vastenmielinen pariskunta.
Miksi te luulette Marinin olevan joku saalis? Ulkonäköönkö tuo perustuu? Onko tosiaan niin ihana luonne ja persoona kaiken arvioitavan materiaalin valossa?
Ehkä ulkomailla ei tosiaan tiedetä mitään, siellä vois toimia.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että Sannan uusi mies ei tule olemaan mikään suomi-juntti. Koko maailma on avoin ja Sanna saa kenet haluaa. Miksi tyytyä suomalaiseen, huonokäytöksiseen ja naisvihamieliseen inisijään.
Ei se Sanna uutta ota. Nyt se saa rauhassa imuroida öisin. Tais Markus sotkea liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa suunnattomasti palstapesujen ja muiden kateellisten öyhötys yhden pariskunnan erosta :)
Ei voi kuin ihmetellä, kuinka syvälle persun ihona alle on Marin päässyt. No Halla-aho ei eronnut, ei vaikka n u ssi vuosikaudet toista muijaa tehden tälle äpäränkin, mutta se on kai sitten sitä "parempaa" avioelämää.
enenmmän kuin joka toinen avioliitto päättyy eroon, joten hyvin arkipåäiväöinen tapaus oli tämä.
Juu voitte jatkaa märehtimistänne tämän eron suhteen vaikka hamaan tappiin, ei ole minulta pois, mutta huvittaa kovasti kyllä ;)
Ei voi kuin ihmetellä, kuinka syvälle persu on päässyt sun ihon alle. Ja vielä Halla-ahokin. Voit jatkaa märehtimistä jokaisessa langassa, ei ole minulta pois, mutta huvittaa kovasti kyllä ;)
Juna Jaana kirjoitti:
Eikös Sanna roikkunut milloin kenenkin kaulassa?
Niillä on armoton kisa, kumpi löytää laastarin ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin Erä kirjoitti:
Varmaan todella vaikea paikka Marinille. Oma lapsi kokee nyt saman minkä hän itse koki avioerolapsena... ei tainnut Pirkkalan "kympin tyttö" päästä raidoistaan vaikka kovasti yritti päästä parempiin piireihin ja stadiin asumaan.
Sanna on "Seiskan tyttö". Monellakin tapaa.
Jännä vaan että se "Seiskan tyttö monella tapaa" päätyy suuren puolueen puheenjohtajaksi ja Suomen pääministeriksi ennätysnuorena ja yhdeksi Suomen kansainvälisimmäksi poliitikoksi ikinä samalla kun moni "kympin tyttö" ei vastaavaan ikään mennessä ole saanut juuri mitään aikaan. Jännä "sattuma".
Tämä kertoo enemmän poliittisen järjestelmän rappiosta kuin Seiskan tasoisten ansioiden häikäisevyydestä. Tai häikäiseväthän ne monia, jopa niin että varsinaiset asiat jäävät näkemättä.
Eri
Marin sai lukiossa ihan hyviä arvosanoja ja yliopistossa vielä parempia arvosanoja. Maisteritutkinto taisi olla jotain Magnan tasoa (ainakin gradu). Hän oli seiskan oppilas yläasteella ja ei ollut silloin lainkaan kiinnostunut lukuaineista. Hän oli enemmänkin taiteellinen ja kiinnostunut kuvaamataidosta sekä liikunnasta. Niinistö taisi olla kansakoulussa kutosen oppilas.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen täytyy ihmetellä: miksi edes menivät naimisiin?
-Miten olisi "vaalitemppu"?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te luulette Marinin olevan joku saalis? Ulkonäköönkö tuo perustuu? Onko tosiaan niin ihana luonne ja persoona kaiken arvioitavan materiaalin valossa?
Kuka maailmanjohtaja haluaa jonkun seksistisen kiukkupussin, jonka nykyinen parisuhde oli täysin yksipuolinen valtasuhde.
Oikeestiko luulette et ehdokkaita on jonoks asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että Sannan uusi mies ei tule olemaan mikään suomi-juntti. Koko maailma on avoin ja Sanna saa kenet haluaa. Miksi tyytyä suomalaiseen, huonokäytöksiseen ja naisvihamieliseen inisijään.
Ei se Sanna uutta ota. Nyt se saa rauhassa imuroida öisin. Tais Markus sotkea liikaa.
Juontaja Maria Veitola Yökyläilee tuoreessa jaksossa Kesärannassa pääministeri Sanna Marinin luona. Jakso on jo katsottavissa mtv-palvelusta.
Ensimmäistä kertaa suomalaiset pääsevät seuraamaan nuoren pääministerin siviilielämää. Sanna avautuu Marialle muun muassa siivousvimmastaan, joka välillä on mennyt äärimmäisyyksiin.
Mä siivoan joka päivä. Se on minun elämäntapani, pääministeri Marin sanoo Veitolalle, joka hämmentyy.
Mä en kestä et sä siivoot. Siis imuroit vai?, Veitola kysyy
Joka päivä imuroin monta kertaa päivässä, Marin vastaa ja kertoo sen olevan pakkomielle.
Mä olen sellainen ihminen, kun mä tuun kotiin, niin mä moikaan perheen ja alan heti järjestelemään ja siivoamaan. Pistän pyykit pyöriin, astianpesukoneen päälle, imuroin, pyyhin pöydältä murut pöydiltä ja järjestän kaikki Emman lelut. Mä en edes huomaa sitä mä vaan menen täällä ja teen kaikkea, Marin kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Sanna suunnitteli tarkasti että täräyttää uutisen juuri ennen euroviisuja jotta Suomi saa näkyvyyttä ja kääriä käärii voiton helpommin.
Kääriä? Opettele hyvä ihminen suomea ennen kuin kommentoit.
Ei helkutti sentään. Pm. imuroi monta kertaa päivässä ? Siis kuin oikeesti pystyi tota tekemään ? Pakkoneuroosi ?
Siis kesken hallituskokouksen pakko mennä Kesärantaan imuroimaan että tulee se päivän kiintiö imuroinnin suhteen täyteen.
Sanna ei ehdi ajattelemaan eroa. Hänen pitää lähteä taas pokkaamaan yksi palkinto ulkomailta eli seuraavaksi New Yorkissa tiedossa stadion-keikka (Yankee Stadium), jossa käy pokkaamassa New York Universityn kunniatohtorin arvonimen. Onhan tuokin varmaan rankkaa kun pitää alvariinsa käydä pokkaamassa erilaisia palkintoja ulkomailta. Juuri äsken kävi Saksassa pokkaamassa yhden ison palkinnon ja taas kohta jo seuraavaa palkintoa pokkaaamaan. Enää puuttuu Grammyt ja Oscarit.
Vierailija kirjoitti:
Sannallahan oli paljon tykkääjiä turkkilaisissa miehissä...
Marin kupla on nyt alkanut saamaan säröjä ja osumaa kiihtyvällä tahdilla. Kohta aletaan jo kyselemään että missäs asioissa toi Marin nyt oikein onnistuikaan. Mistä hänet muistetaan ? Silloin kupla on jo puhjennut, mitä jäi jäljelle ? Minulle ei ainakaan yhtään mitään. Pelkkä 🌈 tähdenlento oli hän.