Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saa itsetunnon takaisin?

Vierailija
10.05.2023 |

Mulla on ollut aina niin hyvä itsetunto. Kunnes tapasin nykyisen miehen, pettäminen oli hänelle ihan kuin syömistä, eli arkista ja jokapäiväistä. Jos ei aina muuten niin ainakin viestitteli monelle naiselle.
Minulla on liian pienet tissit, pitäisi säästää silareihin. Minä olen hyvä sängyssä, mutta olisihan se mahtavaa kun olisi kaksi naista sängyssä. Hänen exä oli pieni mutta hänellä oli myös tissit. Kohta pitää vaihtaa nuorempaan, 30v on jo kulunut.(nämä siis tulevan exäni sanomia)
Vaikka tilanteissa aina ajattelin ja tiesin hänen tekevän kaiken kiusallaan, pettäminen kuitenkin sai ajattelemaan että en oikeasti riitä. Nyt olen pääsemässä miehestä (tai ei ole mikään mies edes) eroon.
Mutta miten jatkan. Olen tosiaan jo 30v ryppyinen akka. Jonka itsetunto mennyt ihan minimiin. En voi tämän ikäisenä, tämän näköisenä löytää enää ketään. Tuhlasin 5vuotta elämästä tuohon ja nyt jään yksin.
Haaveilen vaan kauneusleikkauksista mutta ei minulla tule olemaan rahaa sellaisiin kun joudun yksin vuokra asuntoon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BetterHelp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla