Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden kumppani nukkuu päivisin, mitä te sillä aikaa puuhaatte?

Vierailija
10.05.2023 |

Jos itse nukutte öisin, mutta kumppaninne päivisin esimerkiksi yötyön takia, mitä te puuhastelette kun kumppani nukkuu?

Lähdettekö ulos vai keksittekö jotain ei-meluisia aktiviteetteja kotona sisätiloissa?

Oletuksena siis, että kumppanin pitää saada nukkua, ja oletetaan vielä niinkin, että kumppani on hieman herkkäuninen.

Yritän itse sopeutua uudehkon kumppanin päiväsaikaan nukkumiseen. Se on ollut vaikeaa. Esimerkiksi siivoustyöt kuten imurointi pitää jättää sellaiseen hetkeen, kun kumpikin on hereillä.

Nyt on toki hyvät ja kesäiset säät, joten tänään lähden varmaankin kävellen kauppaan ja vietän muutenkin aikaa ulkosalla. Talvella oli tosi kinkkistä, koska en viihdy erityisen hyvin kylmässä.

Kertokaa hiljaisia aktiviteetteja pariskunnalle, jossa nukutaan eri aikoihin! Kavereitakaan mulla ei ole ihan joka sormelle, että aina voisi nähdä heitä, enkä muutenkaan viitsi kutsua itseäni kylään tappaakseni aikaani.

Kiitoksia ajatuksista ja kokemuksista nykyisistä ja entisistä parisuhteista!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aikanaan niin että nukuin kun puoliso oli töissä, eli tulin töistä noin 06 ja laitoin aamupalan, syötiin aamupala yhdessä ja hän lähti töihin, minä nukkumaan. Heräsin kun tuli töistä ja yhteinen ilta siihen asti että puoliso nukkumaan ja minä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän