Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutko itseäsi kauniiksi?

Vierailija
10.05.2023 |

Hyvä kun on itseluottamusta. Kuitenkin jos kuvat on photoshopattuja ja sen lisäksi on tekoripseä, täytteitä jne. Ei ihan aitoa.

Huvituin tänään kun muuan somepersoona moitti miten rumia vaimoja ihmisillä on. Kuitenkin livenä on tavallinen keski-ikäinen nainen, pienet silmät, iso takamus, lyhyenläntä nainen. Pyntätty, meikattu ja laitettu kylläkin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, enkä ole koskaan sanonut itseäni kauniiksi. Nuorena olin kyllä hyvännäköinen, kuten ihmiset usein nuorena ovat. Muut sanoivat siitä. Mutta minusta hyvännäköiset ihmiset vaikenevat ulkonäöstään.

Vierailija
2/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä vaikka varmaan olisi syytä. Pidän itseäni rumana vaikka olen kuullut todella monta kertaa olevani kaunis, en vain usko sitä vaikka miljoona ihmistä niin sanoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta usein peiliin katsoessani yllätyn siitä, miten komea olen.

M41

Vierailija
4/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä vaikka varmaan olisi syytä. Pidän itseäni rumana vaikka olen kuullut todella monta kertaa olevani kaunis, en vain usko sitä vaikka miljoona ihmistä niin sanoisi.

Silti tapailet vain komeita miehiä, rumat eivät sinulle kelpaa.

Vierailija
5/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehu, vaan totean kiihkottomasti, asiayhteyden niin vaatiessa, kuten muutkin faktat.

Vierailija
6/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

No moi Taavi!

Vierailija
7/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kai ihan tavis facessaan rupea haukkumaan kavereittensa vaimoja rumiksi. Vaikka itse ulkonäköönsä panostaa.

Mitäpä asia minulle kuuluu, tulee vaan jotenkin tyhjänpäiväinen olo ihmisestä, useampi liitto, useampi lapsi

Vierailija
8/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehu. Entä tekeekö aloittaja muista ihmisistä anonyymeja aloituksia missä arvostelee heidän ulkonäköään? Ei kun niin joo...

Vierailija
9/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se olisi outoa. Olen melko tyytyväinen ulkonäkööni, mutta en kehuskele ulkonäölläni itselleni enkä toisille. En halua puhua edes ulkonäöstä, se on niin pinnallista hömpötystä.

Vierailija
10/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekseni kehun koska nostaa itsetuntoani ja saa hyvän olon jos tällä nyt on merkitystä niin en meikkaa, käytä tekohärpäkkeitä tai ole käynyt pilkottavana ikinä.

Vierailija
11/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Mulla on aito iskelmäradio nyt autossa kun joku on sen hakenut.

Sieltä joka päivä tulee joku ; olen työpaikan sonni ja toimiston tytöt jne.

Vierailija
12/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti tapailet vain komeita miehiä, rumat eivät sinulle kelpaa.

En tapaile ketään, kun minua ei minkäänlaiset miehet lähesty.

Vierailija
13/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tähdellisesti liittyy asiaan tai aiheeseen, niin saatan anonyyminä "kehua".

Muut aina sanovat niin, joten oletan sen olevan totta, viimeisin mies sanoi että näytän supermallilta :D

Omasta mielestäni olen ihan tavallinen, tai niin aina näen itseni.

Vierailija
14/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se tähdellisesti liittyy asiaan tai aiheeseen, niin saatan anonyyminä "kehua".

Muut aina sanovat niin, joten oletan sen olevan totta, viimeisin mies sanoi että näytän supermallilta :D

Omasta mielestäni olen ihan tavallinen, tai niin aina näen itseni.

"Viimeisin mies"

Vierailija
15/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu kun peilistä katson niin tykkään, että näytän ihanalle

Vierailija
16/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka aamu kun peilistä katson niin tykkään, että näytän ihanalle

Mitä näytät ihanalle?

Vierailija
17/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kellä on tapana, naisella, sanoa tutulle miehelle: onpas vaimosi ruma, sun pitää antaa rahaa kauneudenhoitoon.

( Kuitenkaan kauneus ei ole hänelle tuonut miesonnea vai onko se onnea kun on monesti aviossa? Miten päin on?)

Vierailija
18/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaunis, moni läträä litkujensa kanssa, mun ei tarvii.

Olen viisikymppinen ja voin väittää että moni 25 olisi kateellinen ulkonäöstä, mutta alta voi löytyä jotain muuta.

Mutta sitähän ei kysytty.

Vierailija
19/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikhmmentä ja näytän ihan järkyttävälle, juuri sille mitä olenkin: kroonisesti sairas ja vaikeasti masentunut. Filttereitä en käytä, eikä minulla ole ripsiä tai botoxia. Ihmisten on hyvä nähdä elämän nurjaa puolta, kärsimystä ja rumuutta.

Vierailija
20/22 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kaunis, moni läträä litkujensa kanssa, mun ei tarvii.

Olen viisikymppinen ja voin väittää että moni 25 olisi kateellinen ulkonäöstä, mutta alta voi löytyä jotain muuta.

Mutta sitähän ei kysytty.

Joopajoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan