Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeileeko uudet tuttavuudet kuinka teille voi puhua?

Vierailija
10.05.2023 |

Henkilö jota et vielä tunne hirveän hyvin, mutta olette kuitenkin nähneet useamman kerran ja jo aivan rennosti toistenne seurassa. Huomaatteko te koskaan joistain ihmisistä että he saattavat hieman kokeilla voiko sinulle puhua alentuvaan sävyyn? Sellaista nokkimisjärjestyksen muodostamista. Jos et sano mitään, puhetyyli jatkuu ja jos sanot niin reaktiot ovat kirjavia. Yleensä he lopettavat hetkeksi ja kokeilevat myöhemmin uudestaan mikäli tilaisuus tulee.

Olen itse alkoholistin lapsi ja ajaudun tosi herkästi ihmissuhteisiin jossa minua vähätellään ja minä hännystelen. Olen alkanut huomata mikä on se piste jolloin olen tajuamattani viestittänyt että minua on ok vähätellä ja minulle saa tiuskia.

Vedänkö minä puoleeni tällaista vai onko normaalia, että muodostumassa olevassa ihmissuhteessa voi tulla sellainen hetki jolloin toinen sanoo sinulle jotain ikävää tai vähättelevää? Kaikki ei tätä tee mutta moni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lähin kaveri on ollut sellainen, että he ovat märäilleet minua ja tuntuneet usein jotenkin ärtyneeltä minuun. Saattavat tiuskia yllättäen tai sanoa suoraankin jotain tympeää. Minä olen ottanut sen kaiken vastaan ja esittänyt etten huomaa. Olen yrittänyt keventää tunnelmaa ja parantaa kaverin mieltä.

Nykyään minulla ei oikeastaan ole läheisiä kavereita koska poistin kaikki tuollaiset elämästäni. Jäljelle ei jäänyt montaa ihmistä. Ap

Vierailija
2/5 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi ole huomannu tollaista. Ja toisaalta, en jäisi sellaisen ihmisen seuraan joka aiheuttaa ikäviä fiiliksiä.

Vierailija
4/5 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Ylimielisiä naisia nyt on aina ollut maailmansivu. 

Vierailija
5/5 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän