Miksi suomalaiset eivät ole koskaan tyytyväisiä oman maansa euroviisuedustajasta?
Ei olla tyytyväisiä Käärijään, ei olla oltu tyytyväisiä Blind Chaneliiin, The Rasmukseen tai oikeastaan keneen tahansa.
Muissa maissa tällaista dissaamiskulttuuria ei ole.
Kommentit (85)
Minä tykkäsin Lordista. Ei nyt mikään suosikkibändi mutta ainakin muuta kun pop-jumputusta.
Suomessa dissataan kaikkia siihen asti kunnes ne voittaa kansainvälisellä tasolla. Voiton jälkeen he onkin sankareita ja suuria suomalaisia. Vain ulkomailta saatu tunnustus on laadun tae.
Kuka on dissannut? Itsehän se on sinne valittu. Eilinen esitys vain ei ollut hyvä.
Koska jokaisen ihmisen musiikkimaku on yksilöllistä, joidenkin mielestä Suomen biisi on parasta mitä on ikinä tehty ja toisten mielestä (kuten minä) Suomen biisi on järkyttävää pask... roskaa ja osan mielestä biisi ihan ok, mutta ei sillä voiteta EuroShowta*.
(*koska varsinainen biisi vaikuttaa nykyään olevan sivuseikka ja pisteitä annetaan nykyisin Shown perusteella)
Ja mä. Myös Lordista pidin ja olin varma, että pärjää.
Rasmus on ällö, Bess olisi voinut pärjätä. Varmaan jotkut persuboomerit äänesti Rasmusta kun "sulka hattuun" kaikui niiden päissä.