Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset eivät ole koskaan tyytyväisiä oman maansa euroviisuedustajasta?

Vierailija
10.05.2023 |

Ei olla tyytyväisiä Käärijään, ei olla oltu tyytyväisiä Blind Chaneliiin, The Rasmukseen tai oikeastaan keneen tahansa.

Muissa maissa tällaista dissaamiskulttuuria ei ole.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
2/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ne ole olleet hyviä. Nuku pommiin yms., voi herräisä....

Vain Lordi ja Käärijä ovat olleet niin kreisejä, että on suomalaiset jotenkin voittoon uskoneet. Ja Lordille se sitten tulikin. Toivottavasti myös Käärijälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee myös kaikkia urheilijoita, näyttelijöitä ym. jotka yrittävät menestyä maailmalla. Ihan karmeaa lyttäämistä ja haukkumista.

Vierailija
4/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen esiintyjä on jokaikinen vuosi voittajasuosikki, kunnes finaalissa kukaan ei anna Suomelle pisteitä.

Vierailija
5/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen itse tunto se aina vaan laahaa pohjamudissa.

Vierailija
6/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen pettynyt siihen, että esitys oli muutettu niin radikaalisti. Alkuperäinen oli niin hyvä!

Vierailija
7/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee myös kaikkia urheilijoita, näyttelijöitä ym. jotka yrittävät menestyä maailmalla. Ihan karmeaa lyttäämistä ja haukkumista.

Näin juuri ja sitten jos sitä menestystä sattuu tulemaan, kaikki lyttääjät kiirehtivät kertomaan kuinka olivat jo hyvissä ajoin "sanoneet", että tällä kokoonpanolla menestys on taattu.

Vierailija
8/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen edustajaAN, eikä tyytyväinen edustajaSTA.

Vierailija
9/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän biisi on parasta mitä Suomi on lähettänyt sitten Lordin. Harmi vain, että Käärijä ei osaa laulaa sitä itse ilman vahvoja studioefektejä.

Vierailija
10/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen esiintyjä on jokaikinen vuosi voittajasuosikki, kunnes finaalissa kukaan ei anna Suomelle pisteitä.

Tää on outoa, että nähdään vain sijoitukset yksi ja vika.

Suomi on viime vuosina pärjännyt kuitenkin ihan ihan kivasti.

Eilen just mietin, että briteillä taitaa olla jopa eniten 0 tuloksia ja silti ovat suurimpia rahottaja maita.

Vierailija
11/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esitys oli yhtäkkiä ihan erilainen? Olin tyrmistynyt.

Vierailija
12/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni tyytyväinen, jos Suomi lähettäisi kerrankin kisoihin jonkun hyvän biisin. Itse en ymmärrä puolestaan sitä mentaliteettia, että oman maan biisi pitäisi kehua maasta taivaisiin riippumatta kuinka surkea se on.

Vierailija
13/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijään oli tosi moni tyytyväinen ja on yhä, mutta syy miksi Käärijää nyt kritisoidaan on se, että he muuttivat live esityksensä huonompaan versioon.

Jos mietitään Blind Channelia ja Rasmusta, niin noissa kahdessa bändissä ei ole mitään erikoisempaa. Ne eivät loista millään tavalla erilaisuudellaan ja omanlaisuudellaan. Kun mietitään 2021 voittajaa Italiaa, niin siinä se asenne oli minkä takia he voittivat. Tälläinen asenne usein puuttuu suomalaisilta artisteilta. Käärijällä tätä asennetta oli UMK-livessä, mutta se oli eilen kokonaan kadonnut.

Oletko kuullut miten paljon Puola vihaa omaa artistiaansa? Ihan eri tasolla, kuin Käärijän kritisointi täällä Suomessa.

Vierailija
14/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen itse tunto se aina vaan laahaa pohjamudissa.

Eipä Kääriäjäkään ole tässä mielessä sen parempi. Olevinaan, mutta ei kuitenkaan uskalla olla aidosti ja häpeilemättä.

Vierailija
15/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen ollut tyytyväinen moneenkin Suomen edustajaan:

- Anneli Saaristo: La Dolce Vita

- Vicky Rosti: Sata salamaa 

- Sonja Lumme: Eläköön elämä

- Katri Helena: Katson sineen taivaan

- Kirka: Hengaillaan 

- Lordi: Hard Rock Hallelujah

Vierailija
16/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei ole musiikkia vaan showta. Kukapa tuota biisiä kuuntelisi musiikin takia?

Vierailija
17/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lordiin oltu ja nehän voittikin. Mutta kun sinne lähetetään tuollaisia enemmänkin noloja, niin kyllä hävettää. Mikä tää käärijäkin on? Mies vetää kaalimatoasussa ja esittelee lakattuja kynsiään. Laulaa ei edes osaa. Siis camoon! Blind Channel oli ryhmä angstiteinejä, joille keskisormen näyttäminen oli kovista. On muuten sama mun 6-vuotiaalla pojalla. Senkin mielestä keskarin näyttäminen on rajuinta ikinä. Tai sitten vastakohtana on laitettu Pertti Kurikan Nimipäivät keräämään säälipisteitä. Hei camoon taas kerran. Hävettää! Mutta on siellä ollut ihan tavallisia ja ok-tasoisiakin, juuri vaikka se Rasmus.

Vierailija
18/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esitys oli yhtäkkiä ihan erilainen? Olin tyrmistynyt.

Juu ja koko sävellys oli muutettu ja sanat vaihdettu. Todella tyrmistyttää.

Vierailija
19/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Lordiin oltu ja nehän voittikin. Mutta kun sinne lähetetään tuollaisia enemmänkin noloja, niin kyllä hävettää. Mikä tää käärijäkin on? Mies vetää kaalimatoasussa ja esittelee lakattuja kynsiään. Laulaa ei edes osaa. Siis camoon! Blind Channel oli ryhmä angstiteinejä, joille keskisormen näyttäminen oli kovista. On muuten sama mun 6-vuotiaalla pojalla. Senkin mielestä keskarin näyttäminen on rajuinta ikinä. Tai sitten vastakohtana on laitettu Pertti Kurikan Nimipäivät keräämään säälipisteitä. Hei camoon taas kerran. Hävettää! Mutta on siellä ollut ihan tavallisia ja ok-tasoisiakin, juuri vaikka se Rasmus.

Toope olet, täydellinen tonttu.

Vierailija
20/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se ei ole musiikkia vaan showta. Kukapa tuota biisiä kuuntelisi musiikin takia?

Vuoden 2023 viisujen koveroiduin biisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi