Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää vauvanukkeja, jotka ei tee mitään?!

Vierailija
03.12.2006 |

Ja jos on, mistä sellaisen löytää?

En siis halua pissaavaa, kakkaavaa, kikattelevaa, jokeltelevaa jne. nukkea, vaan ihan tavallisen nuken, joka sulkee silmänsä selälleen laitettaessa. Tähän asti olen löytänyt kaupoista vain nukkeja, jotka ovat kehityksessä melkein meidän 1-vuotiasta edellä, ja mollamaijoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 1 vuotiaalle nukkea etsit, niin suosittelen pientä n. 25cm korkeeta nukkea, mieluiten pehmeällä vartalolla.

Vierailija
2/5 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki elektroninen myös menee ajan saatossa rikki. Ja vaikka itse en haluaisi kuunnella " mamma" -keinoääniä, niin kuinka saan lapseni myöskin ei-haluamaan? :)

Mistähän kannattais lähtee etsimään? Kävin tungoksessa Prismassa ja cittarilla, ehkä en ärtyneenä huomannut muita, mutta niistä en löytänyt muita kuin toiminnallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuvastoissa on sellasia tavallisia pehmeävartaloisia nukkeja. Olen tässä selaillut nyt tulevia joulukuvastoja ja esim citymarketin lehdessä oli. Ne hienot nuket taitaa olla esillä enemmän ja näkösällä.

Vierailija
4/5 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö sai sen 1-vuotislahjaksi, ja on leikitty todella paljon. ei tosin sulje silmiään.

Vierailija
5/5 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksivuotiaalle, vaan ihan tavallisen, pehmeävartaloisen vauvanuken. Niitä olin nähnytkin Anttilassa ja Prismassa aikaisemmin, mutta kun menin itse ostamaan sellaista, nii eipä ollut missään muita kuin Baby Born ja Annabel ym. mahdollisesti jopa paristoilla varustettuja nukkeja.

Joulumyyntiin lupasivat tulevan lisää valikoimaa, joten eiköhän nyt pitäisi löytyä?

Kannattaa kysellä ja antaa palautetta, ei niitä muuten oteta myyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi