Oletko jo kuullut kuukautiskupista? Haluaisitko kokeilla vai
etkö uskaltaudu vielä? Minä olen käyttänyt vuoden ja voin suositella. :)
Harmi kun monia asia ällöttää jo valmiiksi, vaikka oikeasti kuppi tekee kuukautisista paljon kivemman jutun.
Kommentit (13)
Kokeilin paria eri mallia ja leikkasin antennit tosi lyhyiksi. Mulla vaan on ilmesesti kohdun napukka tosi alhaalla. En pystynyt pitämään, koska kupin pää hankasi häpyhuulia.
Mutta on varmasti oikein hyvä juttu niille, joille sopii!! Suosittelen kyllä kaikkia kokeilemaan.
Muutama kuukausi meni hieman harjoitellessa, mutta kyllä kannatti. En koskaan vaihda takaisin kertakäyttöisiin!!! :D
Saitko myytyä epäsopivat Huutiksessa hyvään hintaan? Ne, kun on niin kalliita.
Onko kuppeja kertakäyttöisinäkin? Never heard.
Siis siteisiin tai tamponeihin. :) t. ap
En ole myynyt kuppejani (Keeper ja DivaCup). Elättelen toivoa, että vielä joskus onnistuisin niitä käyttämään....
Kuppien ostosta on kohta vuosi ja nyt parit viime menkat on menny niin, etten ole enää vaivautunut laittamaan kuppia...
Mutta jos vielä joskus!
Se on ekologinen ja mukava. Eikä tarvi enää kaupasta kantaa tamponeita. :)
kauhea alipaine sisuksissa vaikka kuinka päästi ilmaa pois ja AINA housut veressä. AINA vaikka kuinka sadalla tavalla ja ohjeiden mukaan yritin laitaa. paska mikä paska.
Vierailija:
kauhea alipaine sisuksissa vaikka kuinka päästi ilmaa pois ja AINA housut veressä. AINA vaikka kuinka sadalla tavalla ja ohjeiden mukaan yritin laitaa. paska mikä paska.
Toki vielä harjoittelussa homma ja saattaa tulla ohivuotoa mutta kaiken kaikkiaan ihan loistokapistus. On se törstiä kävellä kaupassa siteiden ja tamponien ohi ajatellen etten noita enää tartte :)
ja lukuisia " opetuslapsia" käännytettynä. En luopuis mistään hinnasta!
Kestositeet ovat mukavin ratkaisu.
mutta kuukautisia ei vielä ole tullut. Vähän jännittää opinko käyttämään sitä. Olisiko hyviä vinkkejä ekaa kertaa varten?