Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi miehen, joka oikeasti nauttisi naisena seurasta ja miettisi kaiken yhteisen hyvän kautta?

Vierailija
09.05.2023 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin aivan ihanan miehen, joka nimenomaan on kumppani, mun partneri, olemme vahvasti me. Hän haluaa ensisijassa tehdä asioita yhdessä, ja siihen tietenkin se, että meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja olemme avoimen uteliaita toistemme kiinnostuksenkohteita kohtaan. Viihdymme niin hyvin toistemme seurassa, että ei oikein haluttaisi olla erossa. Lisäksi hän tykkää ilahduttaa minua mitä erilaisimmilla tavoilla, koska, kuten hän sanoo, minun hymyni ja iloni tekee hänet niin onnelliseksi (ja kyllä, minäkin ilahdutan häntä omalla tavallani).

Löysin hänet hieman yllättävästä paikasta, ei meidän maailmat olisi muualla voineet kohdatakkaan. Nimittäin netin bdsm-sivustolla (ei Suomessa). Halusin ensisijassa päästä toteuttamaan seksuaalisuuttani, mutta tapasinkin loppuelämäni kumppanin.

Ehkä tärkeintä, mitä olen oppinut on, että älä tyydy. Tiedosta mitä luonteenpiirteitä kaipaat kumppaniltasi ja ole alusta oma itsesi. Ole avoin, se kumppani voi tulla vastaan todella yllättävässä paikassa. Tiedosta myös mitä et missään tapauksessa halua kumppaniltasi ja tarkastele kriittisesti itseäsi ja mieti minkälainen kumppani itse oikein olet; mitä olet oppinut itsestäsi edellisissä suhteissa. Mikä on oikeasti olennaista ja mikä pitkässä suhteessa epäolennaista. Onnea löytämiseen!

Vierailija
22/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on niin harvassa, että joka sellaisen saa, pitää siitä kynsin hampain kiinni. Parituneet ovat siis jo nuorena ja jos joku erehtyy päästämään sinkuksi niin löytävät heti uuden.

Onneksi harva nainen tajuaa, että ei niitä hyviä miehiä löydy räkälöistä ja muualta mistä te jännämiehiä etsitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chinch kirjoitti:

Maskulinisti kirjoitti:

Suvaitsen epäillä, että aloittaja tarkoittaa yhteisellä hyvällä sitä, minkä nainen näkee hyväksi. Miehen mielipide on alisteinen naisen mielipiteelle.

Riittäisi ihan lämmin mies jolla ei riippuvuuksia ja priorisoi perheen ja parisuhteen elämässä. Näitä on vähän

Eivät naiset tällaisia valitse.

Vierailija
24/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen naiset ymmärtävät ihmissuhteiden tärkeyden paremmin kuin miehet.

Otsikossa toivottu asia ei ole kovin helppo juttu.

Vierailija
25/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaisia miehiä on, luulen jopa, että hyvin suuri osa miehistä on tällaisia. Ainakin kun pääsevät sellaisen nuoruuteen kuuluvan itsekkyyden ohi. Mutta tällaiset miehet pidetään/pysyvät parisuhteissa, joten heitä on hieman vanhempana ehkä hankalampi löytää. Omani löysin keski-iässä kun vihdoinkin tajusin minkälainen kumppani tekee minut onnelliseksi (ei raskasmielinen eikä itsekeskeinen [edellinen puolisoni], positiivinen optimisti, tekijä ja puuhastelija, joka uskaltaa ja osaa puhua vaikeistakin asioista, ja jolla on samanlainen libido kuin itsellänikin). Hän oli leskeksi jäänyt reilut kymmenen vuotta aikaisemmin ja kasvattanut kaksi poikaa itsekseen

Vierailija
26/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trans.

Pitää olla siis trans että nauttii naisena.

Vierailija
27/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvännäköinen ja vaadit noita asioita mieheltä ja annat anteeksi miehen puutteita ulkonäössä, niin varmasti löytyy sellainen mies sinulle.

Vierailija
28/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia löytyy, mutta he ovat niitä rumempia ja tylsiä miehiä, joita naiset syrjivät.

Jännä tyyppi. On niin nulikka, ettei koskaan pääse suhteeseen. Käyttää aikaansa itsensä kehittämisen sijaan siihen, että tulee av:lle mussuttamaan kuin tyhymämpuoleinen 5-vuotias. Lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi