Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sammakkohotelli, onko kellään kokemusta?

Vierailija
09.05.2023 |

Onko kukaan tehnyt tontilleen sammakko- tai konnahotellia?

Tässä ohjevideo.

Kokemuksia olisi kiva kuulla. Australiassa kuulemma tehdään yleisesti sammakonpönttöjä sikäläisille puusammakoille. Löytyy netistä "frog hotel"

Sammakot pitävät hyttyskantaa kurissa ja pysyttelevät kuivina päivinä kodissaan, niin tuommoinen voisi olla kiva.

Kommentit (572)

Vierailija
541/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, et oo vielä edes kotona. Hyvä, syö niin tulee ehkä unikin.

Huomisillalla ehkä raporttien kirjoittelua sammakoista sun muista. Palstailen siinä ohessa.

Mitä huomenna suunnitelmissa sulla?

Aamupäivällä muiden pikkuasioiden hoidon yhteydessä kuskaan yhden mehiläispesän ja myöhemmin pitäisi jatkaa veneaskartelua.

Jollei käy köpelösti unensaannin kanssa.

Eilen mun kuuden munan nakkimunakas tomaateilla ja muutaman voileivän kanssa ei ollut vatsalle mieluinen, ehkä lorautin siihen turhan paljon oliiviöljyä.

Tänään olisi kanapataa, jospa se olisi vatsalle ystävällisempää.

Mitäs nyt taas - aika loppuu!

Hyvää yötä B.

Tänä yönä voisit silitellä ja halata mut uneen. Laitathan toisen kätesi mun käteen silti? Suukkoja myös, mutta älä pure mua kovaa. Tai jos sä puret mun ylähuulta ja mä sun alahuulta?

t Mies

Huomenta! Silittelyn, halailun ja suukottelun seurauksena unentulo täällä hieman viivästyi, ei jotenkin sitten niin nukuttanutkaan heti...Myöhemmin kyllä sain unen päästä kiinni, oikeinkin hyvin. Toivon, että edes rentouttavaa lepoa sait sinäkin, ehkä unikin saapui jossain kohden.

Miltä se ylähuuli tuntuu, anteeksi pieni työtapaturma...kukaan ei osaa valmistaa niin hyviä huultenhuoltotuotteita kuin korealaiset, että kyllä se siitä. Muista COSRX jatkossakin. Vähän sinelmää, ei sen kummempaa kuitenkaan.

Arvaa, tajusin, etten lukenut eilen kaipauspalstaa ollenkaan. Ei ole hetkeen tapahtunut. Se ei silti ole poistanut sitä tosiasiaa, että kaipaan sua. Tai ikävöin. Mitähän eroa noillakin sanoilla on, onko kaipaaminen jotenkin haikean hyvähenkistä ja ikävöinti astetta totisempaa hommaa.

Klo 19 raportin koostamista, lainaamme ehkä aivojasi illalla, kun sulla oli hyviä ideoita jatkohavainnoinnin järjestämisestä. Jätän tänne kysymyksiä, jollen löydä alkupään teksteistä ja linkeistä tarvittavaa. Vastaile sitten kun ennätät.

Luulenpa siis, että notkun täällä 19 alkaen. Toive: noudata omaa unirytmiäsi tai luontaista nukkumisen tarvetta - palstaillaan sen rajoissa, joohan?

Nyt riennettävä. Hali.

B

Ps. _Kuuden_ kananmunan munakas ja nakkeja. Sehän on, mitä, melkein puolen kilon munakas. Ja voileipiä. Vähän nauratti.

Kiitos aamuviestistä.

Luin tämän jo aamupäivällä, puoliunessa.

Nukahdin sitten uudelleen - naurusi rauhoittamana.

Yöllä uni tuli myöhään, unirytmiä ei tosiaankaan ole.

Siirsin tekemiset iltapäivään, aamupäivä oli lepoa.

Ehkä se tästä, unilääkkeet saa kumminkin olla tauolla.

Palaan illalla johonkin aikaan, nyt pitää mennä.

t Mies

Kyllä se siitä tasaantuu, unirytmi, uskotko. Jos vaikka pakollinen vuorotyö sattuisi olemaan nyt vähemmällä, niin pääsee tasoittelemaan hiljalleen. Hakee paikkaansa aikansa - vaikka kesän valoisat yöt ovatkin vähän epäkiitollista aikaa unen rytmittämiselle. Jussista lähtee helpottamaan sekin ongelma :)

B

Vierailija
542/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, et oo vielä edes kotona. Hyvä, syö niin tulee ehkä unikin.

Huomisillalla ehkä raporttien kirjoittelua sammakoista sun muista. Palstailen siinä ohessa.

Mitä huomenna suunnitelmissa sulla?

Aamupäivällä muiden pikkuasioiden hoidon yhteydessä kuskaan yhden mehiläispesän ja myöhemmin pitäisi jatkaa veneaskartelua.

Jollei käy köpelösti unensaannin kanssa.

Eilen mun kuuden munan nakkimunakas tomaateilla ja muutaman voileivän kanssa ei ollut vatsalle mieluinen, ehkä lorautin siihen turhan paljon oliiviöljyä.

Tänään olisi kanapataa, jospa se olisi vatsalle ystävällisempää.

Mitäs nyt taas - aika loppuu!

Hyvää yötä B.

Tänä yönä voisit silitellä ja halata mut uneen. Laitathan toisen kätesi mun käteen silti? Suukkoja myös, mutta älä pure mua kovaa. Tai jos sä puret mun ylähuulta ja mä sun alahuulta?

t Mies

Huomenta! Silittelyn, halailun ja suukottelun seurauksena unentulo täällä hieman viivästyi, ei jotenkin sitten niin nukuttanutkaan heti...Myöhemmin kyllä sain unen päästä kiinni, oikeinkin hyvin. Toivon, että edes rentouttavaa lepoa sait sinäkin, ehkä unikin saapui jossain kohden.

Miltä se ylähuuli tuntuu, anteeksi pieni työtapaturma...kukaan ei osaa valmistaa niin hyviä huultenhuoltotuotteita kuin korealaiset, että kyllä se siitä. Muista COSRX jatkossakin. Vähän sinelmää, ei sen kummempaa kuitenkaan.

Arvaa, tajusin, etten lukenut eilen kaipauspalstaa ollenkaan. Ei ole hetkeen tapahtunut. Se ei silti ole poistanut sitä tosiasiaa, että kaipaan sua. Tai ikävöin. Mitähän eroa noillakin sanoilla on, onko kaipaaminen jotenkin haikean hyvähenkistä ja ikävöinti astetta totisempaa hommaa.

Klo 19 raportin koostamista, lainaamme ehkä aivojasi illalla, kun sulla oli hyviä ideoita jatkohavainnoinnin järjestämisestä. Jätän tänne kysymyksiä, jollen löydä alkupään teksteistä ja linkeistä tarvittavaa. Vastaile sitten kun ennätät.

Luulenpa siis, että notkun täällä 19 alkaen. Toive: noudata omaa unirytmiäsi tai luontaista nukkumisen tarvetta - palstaillaan sen rajoissa, joohan?

Nyt riennettävä. Hali.

B

Ps. _Kuuden_ kananmunan munakas ja nakkeja. Sehän on, mitä, melkein puolen kilon munakas. Ja voileipiä. Vähän nauratti.

Kiitos aamuviestistä.

Luin tämän jo aamupäivällä, puoliunessa.

Nukahdin sitten uudelleen - naurusi rauhoittamana.

Yöllä uni tuli myöhään, unirytmiä ei tosiaankaan ole.

Siirsin tekemiset iltapäivään, aamupäivä oli lepoa.

Ehkä se tästä, unilääkkeet saa kumminkin olla tauolla.

Palaan illalla johonkin aikaan, nyt pitää mennä.

t Mies

Kyllä se siitä tasaantuu, unirytmi, uskotko. Jos vaikka pakollinen vuorotyö sattuisi olemaan nyt vähemmällä, niin pääsee tasoittelemaan hiljalleen. Hakee paikkaansa aikansa - vaikka kesän valoisat yöt ovatkin vähän epäkiitollista aikaa unen rytmittämiselle. Jussista lähtee helpottamaan sekin ongelma :)

B

Oikeastaan en usko että tasaantuu. Ainakin tähän asti on sisäinen kelloni jätättänyt, toimii oikeastaan vain poikkeustilanteissa kuten myöhään syksyllä veneessä kun pimeys ja kylmyys vaikuttaa niin totaalisesti.

Eli se on jatkuvaa säätämistä, jätetään se vaan vähemmälle huomiolle.

Nukun sitten kun saan unta, eihän se sen kummempaa ole.

Etenkään nyt kun ei oikein ole särkyjä ja uupuminenkin on nyt poissa - toivottavasti pysyykin.

Tai oikeastaan nyt on vähemmän säätämistä kun jätin unilääkkeet kokonaan tauolle. Hypoteesini on että uupumiseni saattoi hyvinkin liittyä unilääkkeisiin.

Enkä ole maanis-depressiivinen, btw.

Vastaava säätämisrumba syömisen kanssa myös. Joskus pääsee paino lipsahtamaan suuntaan tai toiseen, pudotettua saa helposti ääriaskeettisella ruokavaliolla.

Melkein kysyin sun puntinnostamisesta ja lenkkeilystä vaan jätänpä kysymättä.

Senhän jo mainitsin ettei selkävaivaisen pidä mielestäni välttämättä hankkia selkärankaansa juoksemisesta tulevia iskuja - välilevyt painuu muutenkin kasaan päivän aikana. Autoilessakin jämäkkä jousitus ja matalat renkaat ovat pahasta välilevyille.

---

Ikävä vs kaipuu - koti-ikävä ja ikävä äitiä...

Jotain eroa kaipuulla ja ikävällä on, ihan selvästi.

Enpäs besserwisseröikään tällä kertaa :)

---

Kalevalaisen Runouden Seuran kotisivuilla on trokeemankeli, valitettavasti se ei toimi.

Ainakaan mun androidilla.

Esitettyyn ja etenkin laulettuun kalevalatyyppiseen runouteen tietty,

itse en ole noita mittoja alkanut ollenkaan laskea.

Mainitsen lähinnä sen takia että jos joku on sitä mieltä ettei noudata mittaa niin voi vastata ettei ole tarkoituskaan.

http://www.karuse.info/index.php?option=com_content&view=article&id=6&I…

Taidan mennä laittamaan saunan lämpenemään ja puuhailla ilta-askareet niin että 23:02 alkaa yöpuulle meno.

Käyn täällä ajoittain nyt illan mittaan, ja enemmän hiukan myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, illan suunnitelmat muuttuikin lennossa. Kirjoitellaan raporttia vasta viikonloppuna. Raportin ammattimaisemmat osapuolet juhlivat kaupungilla kesäloman alkua, pidimme vain puhelinpalaverin. No harm done. Paitsi että testilukukin saa odottaa sinne.

Mulla on siis loppuilta aikaa omistautua sulle ja / tai runoudelle. Jos sulla on puuhaa illaksi, puuhaile vain, ennätetään toistekin.

Kipaisen ehkä lenkillä jossain välissä.

Oon kohta takaisin koneella, laitan pienen koosteen tänne tunnelmoinnista ja runoista, niin katso miltä näyttää.

Luin runoja, kuuntelin Cohenia ja mietin, onko elämä ilman sinua edes vaihtoehto. Ehkä siihen saadaan selvyys sitten kun päästään juttelemaan ilman palstasensuuria.

B

Vierailija
544/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, illan suunnitelmat muuttuikin lennossa. Kirjoitellaan raporttia vasta viikonloppuna. Raportin ammattimaisemmat osapuolet juhlivat kaupungilla kesäloman alkua, pidimme vain puhelinpalaverin. No harm done. Paitsi että testilukukin saa odottaa sinne.

Mulla on siis loppuilta aikaa omistautua sulle ja / tai runoudelle. Jos sulla on puuhaa illaksi, puuhaile vain, ennätetään toistekin.

Oon kohta takaisin koneella, laitan pienen koosteen tänne tunnelmoinnista ja runoista, niin katso miltä näyttää.

Luin runoja, kuuntelin Cohenia ja mietin, onko elämä ilman sinua edes vaihtoehto. Ehkä siihen saadaan selvyys sitten kun päästään juttelemaan ilman palstasensuuria.

B

Hmm, saisitkohan jostain web-hotellista ilmaista/puoli-ilmaista anonyymiä tilaa? Blogi tms?

Tai ainakin aloittaa uusi keskustelu jostain niin tylsästä aiheesta ettei ketään kiinnostaisi?

Sammakkohotelli näytti kiinnostavan yllättävän montaa...

Vierailija
545/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B

Hmm, saisitkohan jostain web-hotellista ilmaista/puoli-ilmaista anonyymiä tilaa? Blogi tms?

Tai ainakin aloittaa uusi keskustelu jostain niin tylsästä aiheesta ettei ketään kiinnostaisi?

Jep, tässä on draaman kaarta ja jopa järjellistä keskustelua seurattavaksi :) Onhan siellä se toinen ketju erilaisesta aiheesta, muistatko? Voisiko sinne jatkaa?

B

Vierailija
546/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, yli puoli tuhatta viestiä tässä ketjussa :)

Vierailija
547/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B

Jep, tässä on draaman kaarta ja jopa järjellistä keskustelua seurattavaksi :) Onhan siellä se toinen ketju erilaisesta aiheesta, muistatko? Voisiko sinne jatkaa?

B

Otsikko saattaa kiinnostaa monia jos se nousee uusimpien listalle...

"Kahden höpsähtäneen kahdenkeskeinen viestiketju" saattaa myös herättää uteliaisuutta?

Vierailija
548/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B

Toisaalta, tässähän elämme...

Vierailija
549/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B

B

Avasin uuden keskustelun - haku ei kylläkään näytä indeksoivan sitä mitenkään, pitäiskö laittaa linkki vai mitenköhän siihen saisi viitattua...

Vierailija
550/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B

B

Avasin uuden keskustelun - haku ei kylläkään näytä indeksoivan sitä mitenkään, pitäiskö laittaa linkki vai mitenköhän siihen saisi viitattua...

Taidat olla järkevämpi tässä asiassa, kerro miten tehdään. Tiedän kyllä mitä ketjua tarkoitat.

Vierailija
551/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B

B

Taidat olla järkevämpi tässä asiassa, kerro miten tehdään. Tiedän kyllä mitä ketjua tarkoitat.

Sinne sitten :)

B

Vierailija
552/572 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän voipi edelleen kommentoida sammakkojuttuja, asiahan pysyy ajankohtaisena vielä monta vuotta seurantojen merkeissä. Ehkä vuosi vuodelta sofistikoituneempina seurantoina menetelmien osalta :)

Vierailija
553/572 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Sinne katosi hyvän yön toivotukset (sain vieroitusoireita) ja kaikki muukin.

Kylläpä yllätyin omasta reaktiostani ja sen voimasta, mistäköhän se johtui - en tiedä.

Po i sto saattoi olla seurausta nopeasta isojen viestien määrästä, voi näyttää spämmiltä valvontarobotin algoritmiin. Ehkä.

Joskus olen ollut havaitsevani että kopioidut viestiketjut saattaa häipyä automaattisesti.

Käyn ehkä täällä satunnaisesti päivän mittaan. Illalla ainakin.

Halaan...

t Mies

Vierailija
554/572 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Sinne katosi hyvän yön toivotukset (sain vieroitusoireita) ja kaikki muukin.

Kylläpä yllätyin omasta reaktiostani ja sen voimasta, mistäköhän se johtui - en tiedä.

Po i sto saattoi olla seurausta nopeasta isojen viestien määrästä, voi näyttää spämmiltä valvontarobotin algoritmiin. Ehkä.

Joskus olen ollut havaitsevani että kopioidut viestiketjut saattaa häipyä automaattisesti.

Käyn ehkä täällä satunnaisesti päivän mittaan. Illalla ainakin.

Halaan...

t Mies

Huomenta!

Sehän lähti tosiaan nopeasti, juuri kun päästiin mielenkiintoisimpaan asiaan, eli missä jatketaan juttelemista :)

Vieroitusoireita - kyllä, sama. Ollaankohan me oikeasti menettämässä lopullisesti järkemme, Mies? Nauran ääneen tätä kirjoittaessa. Oikeasti sun kanssa kirjoittelu resonoi jollain taajuudella, jota edelleen ihmettelen, syvästi.

Otin tämän ketjun sisällöt talteen, koska harmittaisi kovasti, jos nämä keskustelut poistuisivat.

Piipahdan päivän mittaan, jutellaan illalla sitten paremmin. Käyn ehkä salilla, mutta siellä onnistuu sarjojen välillä mainiosti viestittely. Ehkä sen sata kertaa jo kokeiltu :)

Vietä kiva päivä. Halit. Suukko poskelle vielä vieroitusoireisiin.

Yours truly,

B

Vierailija
555/572 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen juttu tuli vielä mieleen, että nyt kun päästiin muutama minuutti katsomaan runoja yhdessä, ja niistä osa lähtee poistoon (siis eivät sinun), niin arvaapa mitä...niitä tarvitsisi lisää.

Kyllä mä saan runokirjan noista olemassaolevistakin mutta tositoimiin ne eivät riitä määrällisesti. You know what I mean.

Mitä olet mieltä?

B

Vierailija
556/572 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen juttu tuli vielä mieleen, että nyt kun päästiin muutama minuutti katsomaan runoja yhdessä, ja niistä osa lähtee poistoon (siis eivät sinun), niin arvaapa mitä...niitä tarvitsisi lisää.

Kyllä mä saan runokirjan noista olemassaolevistakin mutta tositoimiin ne eivät riitä määrällisesti. You know what I mean.

Mitä olet mieltä?

B

Hmm, mihinköhän olen itseni saattanut.

Enkö minä ihan viattomasti maininnut että ottaisit talteen...

Taisin kyllä sanoa että ainakin sulle pitäisi saada runokirja.

Miten monta mahtaa tekstejä olla nimimerkillä?

Eikä sitä voi tietää mitä toinen "tositoimilla" tarkoittaa.

Kirjan kokoamisen lisäksi ajatuksiin tulee monia mielikuvia.

Mitä niistä tarkoitat - sulla kun on se ajatustenlukupätevyys?

Täytyy kai alkaa pohtia mistä löytäisin sopivan paikan palvelimelle.

Oikeastaan olisi ihan muutenkin tarvetta sellaiselle.

Varmuuden vuoksi taidan kirjoittaa sulle lisää...

Ainakin

Vierailija
557/572 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet mieltä?

B

Ainakin

Saanen muistuttaa, että Spoon Riverin verran...mitä siinä sivuja olikaan - kolmisensataa. Muistaakseni tuollaisia sivumääriä armoitettu runoilija siellä (kämmenet hikoillen) lupasi. Mutta koska olen joustava ihminen, saatan tyytyä puoleen tuosta sivumäärästä. Ehkä.

En osaa määrällisesti sanoa, montako nimimerkillistä, en ole laskenut. 20-30 väliin? Otan talteen jatkossakin, jos tekstiä vain tulee.

Tositoimet. Sua pelottaa - ajatusluen paraikaa - että mihin tuo hullu vaalea nainen oikein tähtää...sulla onkin paljon siellä valikoimaa, mutta otetaan alkuun ne soveliaimmat tositoimista:

- runokirjan julkaiseminen, tai ainakin siihen, että saadaan teksti ammattilaisille asti

- tapaaminen totta kai. Haluat nähdä naisen tekstien takaa ja minä miehen tekstien takaa, tietenkin (sulle oppitunti numero kaksi ryhmätyöstä: tutustu tiimiläisiisi)

Sitten kun meillä on aikaa, meidän täytyy keskustella myös tyhjä tuoli - tekniikasta. Lähinnä siitä, mihin se auttoi ja mihin ei :)

B

Vierailija
558/572 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet mieltä?

B

Ainakin

Saanen muistuttaa, että Spoon Riverin verran...mitä siinä sivuja olikaan - kolmisensataa. Muistaakseni tuollaisia sivumääriä armoitettu runoilija siellä (kämmenet hikoillen) lupasi. Mutta koska olen joustava ihminen, saatan tyytyä puoleen tuosta sivumäärästä. Ehkä.

En osaa määrällisesti sanoa, montako nimimerkillistä, en ole laskenut. 20-30 väliin? Otan talteen jatkossakin, jos tekstiä vain tulee.

Tositoimet. Sua pelottaa - ajatusluen paraikaa - että mihin tuo hullu vaalea nainen oikein tähtää...sulla onkin paljon siellä valikoimaa, mutta otetaan alkuun ne soveliaimmat tositoimista:

- runokirjan julkaiseminen, tai ainakin siihen, että saadaan teksti ammattilaisille asti

- tapaaminen totta kai. Haluat nähdä naisen tekstien takaa ja minä miehen tekstien takaa, tietenkin (sulle oppitunti numero kaksi ryhmätyöstä: tutustu tiimiläisiisi)

Sitten kun meillä on aikaa, meidän täytyy keskustella myös tyhjä tuoli - tekniikasta. Lähinnä siitä, mihin se auttoi ja mihin ei :)

B

Taidan selailla mitä tekstejä (säilyneitä) olen mahdollisesti laittanut ilman nimimerkkiä ja laitan ne tänne uudestaan nimimerkillä. Semmoisina kun ne on joskus syntyneet (ajalta ennen viestinvaihtomme alkua ei ole mitään jäljellä, myöhemmistäkään ei ole varmuutta, eikä lyhyemmistä viesteistä voi niin tarkkaan muistaa), osa voi olla vapaamuotoisempaa tekstiä. Osa ei ehkä ole ollut niin hyviä että olisin aikoinaan laittanut nimimerkkiä - tiedä sitten...

Täytyy vaan karaista mieli.

Ei taideta olla keskusteltu tyhjä tuoli -tekniikasta - kumiankka-tekniikasta olisin saattanutkin joskus puhua. Se on kumminkin teollisuusstandardi verbalisoidessa teknisiä ongelmia. Jollei se auta niin täytyy eskaloida pari- tai ryhmätyöskentelyyn. Rubber duck / tyhjä tuoli -vaihe on kumminkin hyödyllinen vaikka se auttaisikaan mitään heti - sanojen löytäminen helpottaa myöhempää keskustelua.

t Mies

Vierailija
559/572 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi mun odottaa täällä sun viestiä koko päivää - toisaalta on mahdollista että kirjoitat viestiä mulle juuri nyt.

Oikeesti, me ei voida jatkaa näin, tähän täytyy tulla muutos.

Mihin me perustetaan meidän yhteinen koti?

t Mies

Vierailija
560/572 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi mun odottaa täällä sun viestiä koko päivää - toisaalta on mahdollista että kirjoitat viestiä mulle juuri nyt.

Oikeesti, me ei voida jatkaa näin, tähän täytyy tulla muutos.

Mihin me perustetaan meidän yhteinen koti?

t Mies

Älä nyt lähde minnekään :) täällä mä oon.

B