Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?

Vierailija
13.07.2026 |

Oletko niin ettet edes huomaa asiaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan heille kaikkea hyvää elämään

Vierailija
2/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Olen itse 23 vuotta nuorempi miestäni. Ikä ei ratkaise, vaan kaikki muu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin hetken miehen kaverin itsetunto-ongelmaa.

Vierailija
4/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Olen itse 23 vuotta nuorempi miestäni. Ikä ei ratkaise, vaan kaikki muu. 

Ikä todellakin ratkaisee. Vanhempani olivat minua 25 vuotta vanhempia eli täysin eri ikäluokkaa. Ei olla mitään tarvetta isän ikäiselle puolisolle.

Vierailija
5/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys... unohtamatta hänen ikäkriisiään.

Vierailija
6/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, nainen.

Vierailija
7/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun moista ei ole tapahtunut.

Vierailija
8/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vaikuta. Miksi vaikuttaisi? 

Lähinnä nämä kovasti nuoremmat tyttöystäväehdokkaat ovat ehkä itse kokeneet jääneensä meidän isomman, osin lapsuudesta saakka toisensa tunteneet 40+ kaveriporukan reissuilla vähän ulkopuolisiksi, koska sitä yhteistä keskusteltavaa on yleensä aika vähän jos ikäero on kovin iso. 

Sanotaan näin, että ne nuoret tyttikset eivät myöskään ole olleet kovin pysyviä seuralaisia, siinä kohden kun alkuvaiheen panohuuma menee puolin ja toisin ohi, niin kummasti se kipinä on loppunut ja suhde tullut tiensä päähän. 

Vierailija
9/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan ottaisi itseäni kahtakymmentä vuotta nuorempaa tai vanhempaa miestä. Itselläni on 6 v nuorempi mies, mutta hän onkin 50v ja mä 56v.Hyvä kombo.

Vierailija
10/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä todellakin ratkaisee. Vanhempani olivat minua 25 vuotta vanhempia eli täysin eri ikäluokkaa. Ei olla mitään tarvetta isän ikäiselle puolisolle.

Mutta kun rakastuu niin sille ei mitään voi. Ei kai kukaan tosirakkauttaan vaihda iän vuoksi vaikka 20 vuotta nuorempaan? Tuskin siinä kovin onnellinen on. 

Vierailija
11/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä nämä kovasti nuoremmat tyttöystäväehdokkaat ovat ehkä itse kokeneet jääneensä meidän isomman, osin lapsuudesta saakka toisensa tunteneet 40+ kaveriporukan reissuilla vähän ulkopuolisiksi, koska sitä yhteistä keskusteltavaa on yleensä aika vähän jos ikäero on kovin iso. 

Sanotaan näin, että ne nuoret tyttikset eivät myöskään ole olleet kovin pysyviä seuralaisia, siinä kohden kun alkuvaiheen panohuuma menee puolin ja toisin ohi, niin kummasti se kipinä on loppunut ja suhde tullut tiensä päähän. 

Pidätte ulkopuolisena, ei ole reilua

Vierailija
12/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa olla innostunut, mistä haluaa. Niinhän minäkin olen.

Vierailija
13/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut sellaista.

Vierailija
14/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun rakastuu niin sille ei mitään voi. Ei kai kukaan tosirakkauttaan vaihda iän vuoksi vaikka 20 vuotta nuorempaan? Tuskin siinä kovin onnellinen on. 

No en näe millään tavoin viehättävänä ja kiinnostavana seurustelulumppanina isäni ikäistä miestä. Ihan setiä. 

Vierailija
15/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätte ulkopuolisena, ei ole reilua

Ei pidetä, mutta harva parikymppinen yliopisto-opiskelija tai juuri työelämään siirtynyt on kiinnostunut vaikkapa sijoittamisesta, oman firman pyörittämisestä, yleensä myöskään rahaa ei ole ihan samalla tavalla kun vakitöissä olevalla muulla porukalla. Monesti näkemykset vaikkapa maailmanpoliittisesta tilanteesta on vielä aika naiiveja ja mustavalkoisia, ei toki koske kaikkia. Ja jos edes musiikkimaku tai harrastukset ei ole samantyylisiä, niin puhuttavaa on vaan todella vähän, vaikka kuinka yrittäisi. Lisäksi onhan se tilanteena vähän absurdi, kun porukassa on mukana myös se pariskunta, joilla esikoinen alkaa olla sama ikäluokkaa kun tämä tyttöystäväehdokas. 

Vierailija
16/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en näe millään tavoin viehättävänä ja kiinnostavana seurustelulumppanina isäni ikäistä miestä. Ihan setiä. 

No en minäkään, mutta sitten vain rakastuin. Kukaan muu mieheni ikäinen ei innosta. 

Vierailija
17/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mieheni osoittaisi innostusta kaveriensa kumppaneihin liittyen? 

Vierailija
18/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoaloitus. Mutta....

Luulen että vaimoni tämän asian jotenkin noteeraisi. Jos spekulatiivisesti mietitään. Nuoret naiset on kauniita katsella. Ei siitä mihinkään pääse. Mutta ei se silti tarkoita, että olisin omaa kultaani mihinkään vaihtamassa. Hän näet sopii minulle just oikeella tavalla. 

M44

Vierailija
19/19 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä