Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-luvulla syntyneet, mistä johtuu että ette vieraile lapsenne luona mutta odotatte että lapsi tulee teidän luokse vierailulle?

tyttär
09.05.2023 |

Olen kuullut samanlaisia tapauksia muilta. Minun vanhemmat pyytää aina kylään heidän luokseen ja ihmettelee jos en mene, mutta jos pyydän heitä kylään, niin aina jokin tekosyy. Enkä asu missään minikämpässä tai sekamelskassa etteikö tänne voisi tulla. Ihan yksin asun ja siistiä on (kaksio). Lisäksi he ovat terveitä ja omistavat auton. Äitini myös sanoi kerran, että "harmi kun ei koskaan nähdä" kun ei nähty vuosiin ja en ollut päässyt hänen luona käymään kun en omista autoa, ja sinä aikana HÄN OMISTI AUTON mutta ei mistään syystä halunnut tulla luokseni käymään? Mitään sairauksia hänellä ei ole ja ikää vasta 58v.! Uskon, etten nyt ole ainoa tässä asiassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhemmat vanhemmat, mutta eivät hekään vieraillut mun luona koskaan nuorena. Joskus reilusti 3-kymppisenä aloin pakottaa kylään. Sitten tulivat joskus. Eivät juurikaan halua ylipäätään nähdä. Lapsenlapsia näkevät vielä harvemmin kuin minua. Tykkäävät olla omissa oloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani menevät myös tähän kategoriaan! Kiinnostaisi tietää mutta en jaksa kysyä itseltään kun kokisivat sen ehkä jotenkin syyllistävänä.

Vierailija
4/7 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kutsuttu. Ja helpompaa meillekin, että useampi lapsista (6) tulee meille samaan aikaan. Tykkään leipoa ja laittaa tarjottavia 😊

Vierailija
5/7 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60-luvulla syntynyt ja omat vanhempani vierailivat aikoinaan luonani kyllästymiseen asti. Ehkä siksi nyt varon häiritsemästä lapsiani.

Vierailija
6/7 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 60-luvulla syntynyt jaksaa liikkua vaikka minne ja jaksaa ihan mitä vaan. Mutta jos on ikävä ja itsekäs tyyppi, ei sille sitten voi mitään

Vierailija
7/7 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhempani menevät myös tähän kategoriaan! Kiinnostaisi tietää mutta en jaksa kysyä itseltään kun kokisivat sen ehkä jotenkin syyllistävänä.

Omat vanhempani ignoorasivat kun kysyin tätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan