Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia flirttailevista naistennaurattajista

Vierailija
09.05.2023 |

Siis sellaisista miehistä, jotka heittää huumoria lähes koko ajan, flirttailevat lähestulkoon kaikille naisille jne.

Pystyisitkö seurustelemaan tällaisen kanssa?

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuule, näyttää riittävän että vaihtaa muutaman sanan jonkun naisen kanssa niin puskasta salaa kohdettaan seurannut ei kestä tuollaista. alkaa sitten levittelemään mediaan laidasta laitaan kohteestaan.

kuten vaikka miesASIAKAS (entinen) suuntaa maakuntaan ja puskajumi saa siitä hepulin ja levittää sitä ettätämämiesASIAKAS nyt pettää tätä, ja muutakin joka viittaa vahvasti ongelmiin puskajuminm korvien välissä. tai sitten voidaan luonnehtia tuollaistapimeän korttelin rääkyjäksi tai kiljukaulaksi.

lyhyesti; dialogin muodostus ja kommunikointi on kakaran tasolla.

Lyhyesti: niin oli kyllä sunkin dialogin muodostus ja kommunikointi kakaran tasolla.

Vierailija
62/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tyypit voi olla kivoja kavereina. Osaavat aina piristää ja sellainen kevyt flirtti voi olla hauskaa kaverin kanssa. Mutta parisuhteessa... ehei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh

Vierailija
64/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex mies oli tällainen, flirttaili toisten naisten kanssa jopa kun itse olin paikalla. En luottanut mieheen, enkä tiedä mitä muuta selkäni takana teki, viitteitä oli kaikenlaisesta.

Minua kohtaan oli aluksi kohtelias ja nauratti, kehui. Vuoden päästä kaikki muuttui ja halveksunta ja alistaminen alkoi. Lopulta ei vaihtoehtona ollut kuin erota. Kaduttaa, että tällaisessa suhteessa olin vuosikausia.

Ei siis koskaan jäänyt kiinni pettämisestä?

Kuinka monta vuotta katsoit tuota naistennaurattajaa? Menikö hänen flirttailunsa liian pitkälle naisten kanssa, kun olit paikalla. Osaatko kuvailla, miten hän flirttaili? Muistatko jotain yksittäisiä tapahtumia?

Vierailija
65/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä ravintolan naisasiakkaiden kanssa, vaikka olen vieressä, ja vielä vaimokin kotona

Vierailija
66/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisen miehen kannattaa ottaa sellainen puoliso jolle harva flirttailee vapaaehtoisesti

Vierailija
67/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ex mies oli tällainen, flirttaili toisten naisten kanssa jopa kun itse olin paikalla. En luottanut mieheen, enkä tiedä mitä muuta selkäni takana teki, viitteitä oli kaikenlaisesta.

Minua kohtaan oli aluksi kohtelias ja nauratti, kehui. Vuoden päästä kaikki muuttui ja halveksunta ja alistaminen alkoi. Lopulta ei vaihtoehtona ollut kuin erota. Kaduttaa, että tällaisessa suhteessa olin vuosikausia.

Kuinka monta vuotta katsoit tuota naistennaurattajaa? Menikö hänen flirttailunsa liian pitkälle naisten kanssa, kun olit paikalla. Osaatko kuvailla, miten hän flirttaili? Muistatko jotain yksittäisiä tapahtumia?

6 vuotta oltiin yhdessä. Ei jäänyt suoraan kiinni pettämisestä, mutta deittipalveluja selasi. Flirttaili ja nauratti esim. kaupan kassoja pääsiäisen aikaan toivottamalla munarikasta pääsiäistä ym. Mautonta.

Yleisesti flirttaili vähän kaikkialla ja haki huomiota. Minä en ollut mitään.

Vierailija
68/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 vuotta oltiin yhdessä. Ei jäänyt suoraan kiinni pettämisestä, mutta deittipalveluja selasi. Flirttaili ja nauratti esim. kaupan kassoja pääsiäisen aikaan toivottamalla munarikasta pääsiäistä ym. Mautonta.

Munarikasta pääsiäistä, toivottavasti nuohoajalla ei ole karkea suti, ja kaikkea muuta yhtä hassun hauskaa ja tasokasta. Aasialainen myyjä jututti häntä hetken kassalla, ja illalla hän oli selvittänyt nimen, osoitteen ja pyytänyt face-kaveriksi. Lista on loputon.

Vierailija
69/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munarikasta pääsiäistä, toivottavasti nuohoajalla ei ole karkea suti, ja kaikkea muuta yhtä hassun hauskaa ja tasokasta. Aasialainen myyjä jututti häntä hetken kassalla, ja illalla hän oli selvittänyt nimen, osoitteen ja pyytänyt face-kaveriksi. Lista on loputon.

Erositko sinäkin viimein tästä naisten naurattajasta?

Minut tietysti leimattiin mustasukkaiseksi, kun huomautin, että tuollainen käytös loukkaa.

Vierailija
70/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
71/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheltä piti, mutta en lähtenyt siihen kärsimykseen osalliseksi.

Ne saa sinut tuntemaan kuin olisit ainoa nainen maailmassa, mutta jos vähän aikaa seuraa kauempaa, niin ne tekee samaa melkein kaikille naisille.

Se on niille kuin sairaus. Ei ne voi sille mitään.

Mullekin tapahtui näin. Luulin melko pitkäänkin, että olen ainoa, jolta saan näin paljon positiivista huomiota, lähetteli rakkauslauluja, kehui, heitti hyvää vitsiä, että nauroin kippurassa joka päivä. Jotenkin kuvittelin, että kohtelee vain minua näin. Että muille naisille on kohteliaan etäinen.

Ja mitäs paljastui? Hän heitti melko härskejäkin alapäätyylisiä vitsejä muille naisille jne. Ja myös kirjoitteli netissä muillekkin ihan säännöllisesti, jotenkin kuvittelin, että olen hänen ainut kirjoittelukumppani. Joo, aika säälittävää minulta, mutta rakastuin siihen mieheen totaalisesti, etten tajunnut mitään.

Ei ole säälittävää rakastua. Ehkä sitten jos asianlaidan todettuaan edelleen roikkuu tuollaisessa niin se olisi säälittävää. Mistä olisit voinut tietää mikä urpo mies on?

Vierailija
72/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsekin flirttailevaa tyyppiä eikä mieleenikään tulisi pettää. Harmi, että nämä ns. naistennaurattajamiehet ovat hullun mustasukkaisia. Kokemusta on. Itse saa kyllä lirkutella kenelle tahansa, mutta annas olla jos itse edes hymyilen vieraalle miehelle.

Vierailija
73/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo kaikki naistennaurattajat oo omista naisistaan mustasukkaisia. Ovat niin kiireisiä toisten naisten kanssa :D

Vierailija
74/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleimmät löytyvät viennistä. Tarinat eivät ole painokelpoisia, mutta suuntaa antavaa voisi olla vaikkapa messubrändillä baarimikkoa esittävä pönäkkä, puolikalju, reilu viisikymppinen myynti-inssi, joka roudaa pikkupäissään skumppaa naisvaltaisille brändeille suus louskuttaen scheissea, oikomahoidoton hammasrivi irvokkaasti hymyssä.

Vierailija
75/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelleimmät löytyvät viennistä. Tarinat eivät ole painokelpoisia, mutta suuntaa antavaa voisi olla vaikkapa messubrändillä baarimikkoa esittävä pönäkkä, puolikalju, reilu viisikymppinen myynti-inssi, joka roudaa pikkupäissään skumppaa naisvaltaisille brändeille suus louskuttaen scheissea, oikomahoidoton hammasrivi irvokkaasti hymyssä.

Mitä tarkoittaa vienti?

Vierailija
76/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa vienti?

Mitä tarkoittaa tuonti?

- eri

Vierailija
77/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

upppista.

mitä siis vienti tarkoittaa?

mitä tarkoittaa vientimiehet??

Vierailija
78/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötähäpeä katossa näille muka hauskoille hehhe hee raasuille....

Vierailija
79/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos se mukahauska naistennaurattaja on oikeasti komea, hyvävartaloinen ja alle 40 v? Meneekö naiset siihen leikkiin silloin mukaan eikä pidäkään rassukkana, toisin kuin sitä limaista kaljamahaista ja osittain kaljuuntunutta kuuskymppistä?

Vierailija
80/138 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä nyt kumma! Olen kuusissakymmenissä, ja heteromiehenä tykkään sekä huomioida naisia että saada näiden huomiota. Laitan Faceen naistenpäivätoivotuksia, minulla on kaiken ikäisiä naisia eri kansallisuuksista ystävinä; tykkäilen tasaisesti heidän kuvapäivotyksistään (olen ollut siinä käsityksessä, että jos itseään esittelee, niin sille kaivataan peukutusta?) Varmaan sitten ns nauratankin naisia; menen kyllä helposti kauniin naisen jutulle ja tuon itseni tykö. Yksinkertaisesti pidän siitä, pienestä flirtistä, ehkä kiihottumisestakin. Kahvia tai viinilasillista pidemmälle se on harvoin johtanut, olen naimisissa ja perheellinen mies. Nuorempana ehkä helpommin. Mutta että nyt sitten olen irstas ja elosteleva papparainen, joka syvästi naisia kuvottaa? Voi voi.