Kokemuksia flirttailevista naistennaurattajista
Siis sellaisista miehistä, jotka heittää huumoria lähes koko ajan, flirttailevat lähestulkoon kaikille naisille jne.
Pystyisitkö seurustelemaan tällaisen kanssa?
Kommentit (138)
Nää tyypit voi olla kivoja kavereina. Osaavat aina piristää ja sellainen kevyt flirtti voi olla hauskaa kaverin kanssa. Mutta parisuhteessa... ehei.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex mies oli tällainen, flirttaili toisten naisten kanssa jopa kun itse olin paikalla. En luottanut mieheen, enkä tiedä mitä muuta selkäni takana teki, viitteitä oli kaikenlaisesta.
Minua kohtaan oli aluksi kohtelias ja nauratti, kehui. Vuoden päästä kaikki muuttui ja halveksunta ja alistaminen alkoi. Lopulta ei vaihtoehtona ollut kuin erota. Kaduttaa, että tällaisessa suhteessa olin vuosikausia.
Ei siis koskaan jäänyt kiinni pettämisestä?
Kuinka monta vuotta katsoit tuota naistennaurattajaa? Menikö hänen flirttailunsa liian pitkälle naisten kanssa, kun olit paikalla. Osaatko kuvailla, miten hän flirttaili? Muistatko jotain yksittäisiä tapahtumia?
Flirttiä ravintolan naisasiakkaiden kanssa, vaikka olen vieressä, ja vielä vaimokin kotona
Tälläisen miehen kannattaa ottaa sellainen puoliso jolle harva flirttailee vapaaehtoisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ex mies oli tällainen, flirttaili toisten naisten kanssa jopa kun itse olin paikalla. En luottanut mieheen, enkä tiedä mitä muuta selkäni takana teki, viitteitä oli kaikenlaisesta.
Minua kohtaan oli aluksi kohtelias ja nauratti, kehui. Vuoden päästä kaikki muuttui ja halveksunta ja alistaminen alkoi. Lopulta ei vaihtoehtona ollut kuin erota. Kaduttaa, että tällaisessa suhteessa olin vuosikausia.
Kuinka monta vuotta katsoit tuota naistennaurattajaa? Menikö hänen flirttailunsa liian pitkälle naisten kanssa, kun olit paikalla. Osaatko kuvailla, miten hän flirttaili? Muistatko jotain yksittäisiä tapahtumia?
6 vuotta oltiin yhdessä. Ei jäänyt suoraan kiinni pettämisestä, mutta deittipalveluja selasi. Flirttaili ja nauratti esim. kaupan kassoja pääsiäisen aikaan toivottamalla munarikasta pääsiäistä ym. Mautonta.
Yleisesti flirttaili vähän kaikkialla ja haki huomiota. Minä en ollut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta oltiin yhdessä. Ei jäänyt suoraan kiinni pettämisestä, mutta deittipalveluja selasi. Flirttaili ja nauratti esim. kaupan kassoja pääsiäisen aikaan toivottamalla munarikasta pääsiäistä ym. Mautonta.
Yleisesti flirttaili vähän kaikkialla ja haki huomiota. Minä en ollut mitään.
Munarikasta pääsiäistä, toivottavasti nuohoajalla ei ole karkea suti, ja kaikkea muuta yhtä hassun hauskaa ja tasokasta. Aasialainen myyjä jututti häntä hetken kassalla, ja illalla hän oli selvittänyt nimen, osoitteen ja pyytänyt face-kaveriksi. Lista on loputon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti flirttaili vähän kaikkialla ja haki huomiota. Minä en ollut mitään.Munarikasta pääsiäistä, toivottavasti nuohoajalla ei ole karkea suti, ja kaikkea muuta yhtä hassun hauskaa ja tasokasta. Aasialainen myyjä jututti häntä hetken kassalla, ja illalla hän oli selvittänyt nimen, osoitteen ja pyytänyt face-kaveriksi. Lista on loputon.
Erositko sinäkin viimein tästä naisten naurattajasta?
Minut tietysti leimattiin mustasukkaiseksi, kun huomautin, että tuollainen käytös loukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti flirttaili vähän kaikkialla ja haki huomiota. Minä en ollut mitään.Munarikasta pääsiäistä, toivottavasti nuohoajalla ei ole karkea suti, ja kaikkea muuta yhtä hassun hauskaa ja tasokasta. Aasialainen myyjä jututti häntä hetken kassalla, ja illalla hän oli selvittänyt nimen, osoitteen ja pyytänyt face-kaveriksi. Lista on loputon.
No huh huh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheltä piti, mutta en lähtenyt siihen kärsimykseen osalliseksi.
Ne saa sinut tuntemaan kuin olisit ainoa nainen maailmassa, mutta jos vähän aikaa seuraa kauempaa, niin ne tekee samaa melkein kaikille naisille.
Se on niille kuin sairaus. Ei ne voi sille mitään.
Mullekin tapahtui näin. Luulin melko pitkäänkin, että olen ainoa, jolta saan näin paljon positiivista huomiota, lähetteli rakkauslauluja, kehui, heitti hyvää vitsiä, että nauroin kippurassa joka päivä. Jotenkin kuvittelin, että kohtelee vain minua näin. Että muille naisille on kohteliaan etäinen.
Ja mitäs paljastui? Hän heitti melko härskejäkin alapäätyylisiä vitsejä muille naisille jne. Ja myös kirjoitteli netissä muillekkin ihan säännöllisesti, jotenkin kuvittelin, että olen hänen ainut kirjoittelukumppani. Joo, aika säälittävää minulta, mutta rakastuin siihen mieheen totaalisesti, etten tajunnut mitään.
Ei ole säälittävää rakastua. Ehkä sitten jos asianlaidan todettuaan edelleen roikkuu tuollaisessa niin se olisi säälittävää. Mistä olisit voinut tietää mikä urpo mies on?
Minä olen itsekin flirttailevaa tyyppiä eikä mieleenikään tulisi pettää. Harmi, että nämä ns. naistennaurattajamiehet ovat hullun mustasukkaisia. Kokemusta on. Itse saa kyllä lirkutella kenelle tahansa, mutta annas olla jos itse edes hymyilen vieraalle miehelle.
Eivät nuo kaikki naistennaurattajat oo omista naisistaan mustasukkaisia. Ovat niin kiireisiä toisten naisten kanssa :D
Pelleimmät löytyvät viennistä. Tarinat eivät ole painokelpoisia, mutta suuntaa antavaa voisi olla vaikkapa messubrändillä baarimikkoa esittävä pönäkkä, puolikalju, reilu viisikymppinen myynti-inssi, joka roudaa pikkupäissään skumppaa naisvaltaisille brändeille suus louskuttaen scheissea, oikomahoidoton hammasrivi irvokkaasti hymyssä.
Vierailija kirjoitti:
Pelleimmät löytyvät viennistä. Tarinat eivät ole painokelpoisia, mutta suuntaa antavaa voisi olla vaikkapa messubrändillä baarimikkoa esittävä pönäkkä, puolikalju, reilu viisikymppinen myynti-inssi, joka roudaa pikkupäissään skumppaa naisvaltaisille brändeille suus louskuttaen scheissea, oikomahoidoton hammasrivi irvokkaasti hymyssä.
Mitä tarkoittaa vienti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa vienti?
Mitä tarkoittaa tuonti?
- eri
Vierailija kirjoitti:
upppista.
mitä siis vienti tarkoittaa?
mitä tarkoittaa vientimiehet??
myötähäpeä katossa näille muka hauskoille hehhe hee raasuille....
No mitä jos se mukahauska naistennaurattaja on oikeasti komea, hyvävartaloinen ja alle 40 v? Meneekö naiset siihen leikkiin silloin mukaan eikä pidäkään rassukkana, toisin kuin sitä limaista kaljamahaista ja osittain kaljuuntunutta kuuskymppistä?
On tämä nyt kumma! Olen kuusissakymmenissä, ja heteromiehenä tykkään sekä huomioida naisia että saada näiden huomiota. Laitan Faceen naistenpäivätoivotuksia, minulla on kaiken ikäisiä naisia eri kansallisuuksista ystävinä; tykkäilen tasaisesti heidän kuvapäivotyksistään (olen ollut siinä käsityksessä, että jos itseään esittelee, niin sille kaivataan peukutusta?) Varmaan sitten ns nauratankin naisia; menen kyllä helposti kauniin naisen jutulle ja tuon itseni tykö. Yksinkertaisesti pidän siitä, pienestä flirtistä, ehkä kiihottumisestakin. Kahvia tai viinilasillista pidemmälle se on harvoin johtanut, olen naimisissa ja perheellinen mies. Nuorempana ehkä helpommin. Mutta että nyt sitten olen irstas ja elosteleva papparainen, joka syvästi naisia kuvottaa? Voi voi.
Lyhyesti: niin oli kyllä sunkin dialogin muodostus ja kommunikointi kakaran tasolla.