Kokemuksia flirttailevista naistennaurattajista
Siis sellaisista miehistä, jotka heittää huumoria lähes koko ajan, flirttailevat lähestulkoon kaikille naisille jne.
Pystyisitkö seurustelemaan tällaisen kanssa?
Kommentit (138)
Lisää kokemuksia tällaisista miehistä?
En seukkaamaan alkaisi, mutta onhan ne kivoja silloin tällöin tavata,
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos se mukahauska naistennaurattaja on oikeasti komea, hyvävartaloinen ja alle 40 v? Meneekö naiset siihen leikkiin silloin mukaan eikä pidäkään rassukkana, toisin kuin sitä limaista kaljamahaista ja osittain kaljuuntunutta kuuskymppistä?
Ei tuollaisia tietenkään rassukoida pidetä. Osa menee mukaan leikkiin luullen olevansa ainoa joka tuota kohtelua saa, osa flirttailee huvikseen ja osa alkaa vältellä kun huomaa ettei hommasta mitään oikeaa tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheltä piti, mutta en lähtenyt siihen kärsimykseen osalliseksi.
Ne saa sinut tuntemaan kuin olisit ainoa nainen maailmassa, mutta jos vähän aikaa seuraa kauempaa, niin ne tekee samaa melkein kaikille naisille.
Se on niille kuin sairaus. Ei ne voi sille mitään.
Minun mielestäni yritys naurattaa naisia, eli pelleillä ja vitsailla kuin joku sirkuksen klovni, ei ole kuin sairaus. Se on kokemattomien miesten tavallaan herttainen kömpelö tapa yrittää iskeä naisia. Ovat kuulleet jonkun miehen sanomana, että nainen pitää saada nauramaan ja yrittävät sitten sitä epätoivoisesti. Eivät ole koskaan kyseenalaistaneet sitä alkuperäistä väitettä, että onko se edes totta. (Ei ole, todelliset naistenmiehet flirttailevat ja kehuvat, eivät naurata.)
No nyt tuli skeidaa tuutin täydeltä. Ei todellakaan ole kokemattomien miesten tapa. Päinvastoin kokemattomat miehethän ovat epävarmoja naisten kanssa.
Kyllä tuo on luonnekysymys. Työpaikan ihmisiä seuraamalla olen huomannut, että jotkut miehet ottaa aina sen porukan vitsinvääntäjän roolin. Joka väliin pitää yrittää heittää jotain hauskaa, vaikka keskusteltaisiin palaverissa ihan asiasta. Koko ajan pitää olla esillä. Ja se rooli on muuten päällä silloinkin, kun paikalla on pelkästään miehiä.
Mutta näillä vitsiniekoilla tuntuu aina olevan joku nainen kainalossa, että ilmeisesti se vetoaa ainakin joihinkin naisiin. Viimeksi kun oltiin työporukalla viihteellä, yksi toimiston naisista tuli sanomaan mulle että eikö ole ihana toi meidän Jukka-Petteri (viitaten tähän kovaääniseen vitsiniekkaan). Sanoin vaan lyhyesti että joo tosi mukava. En viitsinyt sanoa että olen aina karsastanut tuota ihmistyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne saa sinut tuntemaan kuin olisit ainoa nainen maailmassa, mutta jos vähän aikaa seuraa kauempaa, niin ne tekee samaa melkein kaikille naisille.
Minun mielestäni yritys naurattaa naisia, eli pelleillä ja vitsailla kuin joku sirkuksen klovni, ei ole kuin sairaus. Se on kokemattomien miesten tavallaan herttainen kömpelö tapa yrittää iskeä naisia. Ovat kuulleet jonkun miehen sanomana, että nainen pitää saada nauramaan ja yrittävät sitten sitä epätoivoisesti. Eivät ole koskaan kyseenalaistaneet sitä alkuperäistä väitettä, että onko se edes totta. (Ei ole, todelliset naistenmiehet flirttailevat ja kehuvat, eivät naurata.)
No nyt tuli skeidaa tuutin täydeltä. Ei todellakaan ole kokemattomien miesten tapa. Päinvastoin kokemattomat miehethän ovat epävarmoja naisten kanssa.
Kyllä tuo on luonnekysymys. Työpaikan ihmisiä seuraamalla olen huomannut, että jotkut miehet ottaa aina sen porukan vitsinvääntäjän roolin. Joka väliin pitää yrittää heittää jotain hauskaa, vaikka keskusteltaisiin palaverissa ihan asiasta. Koko ajan pitää olla esillä. Ja se rooli on muuten päällä silloinkin, kun paikalla on pelkästään miehiä.
Mutta näillä vitsiniekoilla tuntuu aina olevan joku nainen kainalossa, että ilmeisesti se vetoaa ainakin joihinkin naisiin. Viimeksi kun oltiin työporukalla viihteellä, yksi toimiston naisista tuli sanomaan mulle että eikö ole ihana toi meidän Jukka-Petteri (viitaten tähän kovaääniseen vitsiniekkaan). Sanoin vaan lyhyesti että joo tosi mukava. En viitsinyt sanoa että olen aina karsastanut tuota ihmistyyppiä.
:D
Oletko itse siis mies vai nainen?
Jotenkin sain käsityksen, että olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos se mukahauska naistennaurattaja on oikeasti komea, hyvävartaloinen ja alle 40 v? Meneekö naiset siihen leikkiin silloin mukaan eikä pidäkään rassukkana, toisin kuin sitä limaista kaljamahaista ja osittain kaljuuntunutta kuuskymppistä?
Ei tuollaisia tietenkään rassukoida pidetä. Osa menee mukaan leikkiin luullen olevansa ainoa joka tuota kohtelua saa, osa flirttailee huvikseen ja osa alkaa vältellä kun huomaa ettei hommasta mitään oikeaa tule.
Näin se menee. Ei kukaan nainen jaksa tuollaista katsoa, ainakaan jos haluaisi olla tuollaisen kanssa vakavassa parisuhteessa. Siis meinaan, että mies suoltaisi noita hauskoja juttujaan toisille naisille.
Kokemuksia on. Huonoja. Ja sukupuolitauti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki on Downton Abbeyssa se uketsu, joka alkoi sitä keittäjätätiä liehakoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kuvaus ja käsitteistö sekaisin.
Kuvasit rasvaisen setämiehen, puhuit flirtistä.
Flirtti ei ole rasvaista eikä sitä tuhlata kaikille. Setämies valuttaa härskiyksiään kuin vuotava öljypohja.
Ihminen kuin ihminen kykenee flirttailuun ja sitä paitsi jokainen on yksilö ja jokainen meistä kokee eri tavalla erilaiset ihmiset.
En minä ainakaan kykene. En ole koskaan flirttaillut kenenkään kanssa, en tiedä miten se tapahtuu.
M41
Vierailija kirjoitti:
Noiden tyyppien kanssa on hauska flirttailla tai olla kevytsuhteessa mutta ei niistä muuhun ole. Ei se flirttailu todennäköisesti lopu siihen että ovat parisuhteessa.
Katselevat aina sivuilleen sillä silmällä.
Ethän sinä eroa heistä mitenkään, jos kerran olet kevytsuhteessa heidän kanssaan.
Kuulostaa rasittavalta ja epäseksikkäältä ihmistyypiltä tämä flirttaileva naistennaurattaja.
En jaksaisi keskustella mitään hölösuisen naistennaurattajan kanssa tai nauraa hänen mukahauskoille jutuilleen. Meillä tuskin olisi mitään yhteistä. Pitäisin häntä suoraan sanottuna aika tyhmänä ja sivistymättömänä.
En mä sitä tahallani tee, naiset vaan nauraa mulle vaikka miten olisin tosissani. Oma vika, älkää valittako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan langennut tällaiseen playeriin luullen olevansa ainoa, jolle lirkutellaan?
Vierailija kirjoitti:
En mä sitä tahallani tee, naiset vaan nauraa mulle vaikka miten olisin tosissani. Oma vika, älkää valittako.
Ah ahhahahhahahhahahahha
Vierailija kirjoitti:
uppppp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan langennut tällaiseen playeriin luullen olevansa ainoa, jolle lirkutellaan?
Ainakin hyvin moni heistä on parisuhteessa.
uppppp