Paino on pituus - 100!? Olisiko aika ryhtyä toimenpiteisiin?
Painoin ennen aina pituus - 110.
Nyt olen lihonnut, kun liikunta jäänyt.
Alan lähestyä uhkaavasti ylipainoa vai onko tämä nyt ihanne paino.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä itsekin. Hypi ylös alas. Kaikki mitä hölskyy on turhaa läskiä. Jos pystyt puristamaan vatsasta hötöä kouriisi, niin se on turhaa rasvaa. Pituus - 110 on hyvä mittari. Naisille ei yhtään paha pituus - 115, jos ei paljoa punttaa.
Plöllöl. Pituus -110 ois itselleni amenorreapaino.
Mee leikkimään barbeilla.
Sivusta, minä olen ollut suurimman osan aikuisikääni pituus miinus 120, ilman mitään amenorreaa!
Minä tulin ihan normaalisti myös raskaaksi, kun paino oli pituus-125.. Nyt olen pituus-115 ja kyljissä on löllöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanne on pituus miinus 120.
Eli esim mulle 160 cm ihanne ois 40kg...ei oo ihanne.
Täällä pituus 180, ihanne olisi 60. Kunnon vinkuheinä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri käski laihduttaa koska olen hänelle ylipainoinen, painan 55kg ja pituutta on 178,5 cm.
Et näillä lukemilla pitää vielä laihdutella, mikähän mahtaa riittää.
En usko! Olen lähes samanpituinen ja painaessani 63kg kaikki kylkiluut törröttivät, näytin joltain anorektikolta. Minulle hyvä paino on n. 68-73kg.
BMI-laskuri näyttää eripituisten normaalipainot, pitemmillä on "enemmän pelivaraa". Tosin se ei huomioi lihasmassaa, mikä näkyy kehon koostumusmittauksessa.
Vaikea kuvitella että olisit mitenkään huonossa kunnossa, varsinkaan oikeasti huonokuntoisiin verrattuna. Tuo aikaisempi paino meinaa aika hyvää kuntoa, samaa luokkaa kuin missit kun vielä mitat oli julkisia.
No varmaan sellaisiin toimenpiteisiin, ettet liho enää lisää.
Palstan yksi ikuisista jankkausaiheista. Toinen on olkiukkoaihe: "Olen 40v. mutta en leikkaa pitkää tukkaani, vaikka yritätte pakottaa!!!"
Pituus -100, painaisin 48kg. Se vielä olisi normaalipaino mittaiselleni (148cm). Pituus -120... Laskekaa itse. Olisin vakavasti alipainoinen. Tuo 48kg olisi hyvä, jos en treenaisi.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri käski laihduttaa koska olen hänelle ylipainoinen, painan 55kg ja pituutta on 178,5 cm.
Et näillä lukemilla pitää vielä laihdutella, mikähän mahtaa riittää.
No just painan samalla pituudella vajaa 100kg ja olen todella sporttinen ja juuri lääkärin knassa juteltiin ettie vois ihminen olla paremmassa kunnossa. Veroarvot huiput, juoksen pitkiä lenkkejä päivittäin, vyötärö 73cm jne. Olet melkein puolet minusta ja sinua käsketään laihduttamaan, ihan sairasta! Itselläni ei tuolakokoisena ainakaan yhtäkään syytä laihduttaa, enkä mistään voisi nipistääkään.
Suomessa on laillista olla minkä painoinen tahansa, ja myös laillista polttaa röökiä, ja vetää naamaan brenkkua.
Ja kun kerran tämä kaikki on laillista, niin mitään moralisoitavaa ei voi kenelläkään edes olla, ei sitten piirun vertaakaan.
Että sillä viisii.
Vierailija kirjoitti:
Olen tappi, jonka pituus 155 cm ja ympärysmitta ovat lähellä toisiaan. Mitä tehdä?
Sama juttu minulla! Tarttis tehrä jotain, hikiliikkua enemmän, mutta kun polviin ja nilkkaan sattuu eli lenkkeily ei. Pyörällä en ole ajellut viiteentoistavuoteen. Hepon selkä ei kestä. Tanssiin ja lemmenleikkiin ei kukaan pokkaa!
Minun ihannepaino on pituus miinus 77.
Huolestu sitten kun pituus = paino - 100
No ei tod. ole pituus miinus 100 hyvä. Lihaksikkaalle ja rasvattomalle miehelle ehkä, mutta ei naiselle.
Itse olen 180 cm pituinen nainen ja paino on päässyt nousemaan 70 kiloon. Siinä on n. 5-7 kiloa liikaa ja löysää.