Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet suuttuu Tinderissä kun kerron haluavani lapsia

Vierailija
09.05.2023 |

joskus tulevaisuudessa jos itse eivät halua. Ihan uskomatonta, en minäkään suutu siitä että he eivät halua. Jotkut jopa haukkuvat tai laittavat muuten vaan asiattomia viestejä ja sitten poistavat mätsin äkkiä ennen kun kerkiää vastaamaan mitään.
Onko muille käyny vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainottomat ihmiset eivät osaa käsitellä pettymystään. Jos suhteessa ei olla samaa mieltä lasten hankkimisesta ei sillä näet ole yleensä tulevaisuutta.

Toisaalta jos suuri osa pariehdokkaista ei halua lapsia ja käyttäytyy huonosti kannattanee miettiä ovatko parinetsinnän kriteerit kunnossa.

Vierailija
2/9 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ei haeta parisuhdetta, sieltä haetaan panosuhdetta. Parisuhteen löytää työpaikalta tai koulusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonian dating sites

Amoremi.ee (alhaalta)

Date24.ee

2h lautalla. 30min lentokoneella. Nyrkkisääntönä on ettei mies piilottele naistaan. Uskaltaa antaa otattaa yhteiskuvia, kulkea julkisella paikalla pitäen kädestä, jakaa some ja esitellä vuoden sisään vanhemmilleen.

Vierailija
4/9 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä ei haeta parisuhdetta, sieltä haetaan panosuhdetta. Parisuhteen löytää työpaikalta tai koulusta

Kyllä monet miehet ja naiset etsii ihan parisuhdetta mut kaikki ei vaan halua lapsia, se ei silti tarkota etteikö halua parisuhdetta.

Mun täytyis sitten alkaa tykätä naisista jos työpaikalta meinaisin kumppanin löytää ja kouluun ei enää tarvetta kun ne on jo käyty...😁

Vierailija
5/9 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita profiilin että haluat lapsia niin ainakin ne profiilin lukevat miehet tajuavat laittaa vasemmalle.

Vierailija
6/9 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä on niin vahvat antipatiat edes lasten saamisen ajatuksen suhteen. Sellaisia ne lapsettomat vähän ovat, eivät kykene ymmärtämään toisten haluja ja toiveita. Paitsi ehkä oman kumppaninsa, sillä saa turvattua sen oman saannin jatkossakin

Vierailija
7/9 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita profiilin että haluat lapsia niin ainakin ne profiilin lukevat miehet tajuavat laittaa vasemmalle.

On jo! Se siinä ihmetyttääkin ja olen joiltakin kysynyt että huomasitko mitä mulla on profiilissa niin vastaus on ollut joo mutta silti suuttuu asiasta, en pysty ymmärtämään. Ei ihme että ei miehille löydy naisia kun tollasta käytöstä kuka tollasia tyyppejä haluaa vaikka ei itekään haluais lapsia. Tuskin sen fiksumpaa käytös on muutenkaan.

Vierailija
8/9 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttuu koska potentiaalinen panokumppani haluaa lapsia ja kun saa lapsia niin nainen ei enää seksiä harrasta ja se on mieheltä pois.

Vierailija
9/9 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo! Se siinä ihmetyttääkin ja olen joiltakin kysynyt että huomasitko mitä mulla on profiilissa niin vastaus on ollut joo mutta silti suuttuu asiasta, en pysty ymmärtämään. Ei ihme että ei miehille löydy naisia kun tollasta käytöstä kuka tollasia tyyppejä haluaa vaikka ei itekään haluais lapsia. Tuskin sen fiksumpaa käytös on muutenkaan.

Aivan. Itse aina luen profiilit ja laitan vasemmalle ne jotka eivät mätsää omiin toiveisiin. Olen siis mies.

t. kommentti 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän