Prinssi William alkanut ärsyttämään.
Minusta on tosi kylmää, että yksi perheenjäsen ajetaan koko perheestä ulos, kun ei halua edustaa monarkiaa ja on kritisoinut sitä ääneen. Hän on kumminkin Williamin veli. Diana olisi surullinen tästä, mutta onneksi Willian vannoo uskollisuuttaan Charlesille.
Kommentit (2003)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Harry, olisi seonnut totaalisesti kaikesta kuninkaallisuuden velvotteista ja myllerryksestä. Oman äidin kuolemaa en olisi kestänyt.
Miljoonat lapset joutuvat kestämään oman äitinsä kuoleman, toki joukkoon mahtuu sinun ja Harryn kaltaisia vain omaa napaansa tuijottavia minä, minä minä ja minä tyyppejä mutta suurin osa suree, selviytyy ja jatkaa elämäänsä. Osa näistä äitinsä menettäneestä ei edes muista äitiään, kosia olivat äidin kuollessa niin pieniä, Harryllä on sentään muistot.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä koko perheestä ole ajettu ulos. Elisabeth pyrki säilyttämään yhteyden ja Charles selvästi kaipaa poikaansa ja lapsenlapsiaan. Ties vaikka Meganiakin vielä.
Eugenie ja Beatrice perheineen ilmeisesti ovat ystäviä Harryn ja Meganin kanssa. Fergie myös tukee
Harryn kanssa ehkä vielä ovatkin, mutta Meghan on vittuillut noille serkuille, että tuskin kestävät sitä enää. Varmaan sitä ärsytti, kun Harrylla on ollut läheiset välit serkkuihin, ei narsisti kestä sellaista, että puolisolla on läheisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hel vetistä sinä tiedät heidän perhesuhteistaan?
Heillä ei ole tapana käsitellä asioita julkisesti.Nään Williamin ja Charlesin teeskentelyn läpi.
Se on helppo nähdä. Harmi ettei Harrylla ole ollut äitiään tai ketään muuta pitämässä hänen puoltaan. Yksin narsisteja vastaan.
Harry oli helppo uhri Meghanille. Meghan tarjosi sitä samaa, mitä C ja W Harryn lapsuudessa. Chelsy olisi ollut se oikea. Toivon että palaavat vielä yhteen. Nyt kun Chelsy on nähnyt, ettei Harrykään kaipaa julkisuutta ja paparazzeja.
On sulla fantasiat. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen joka haluaa eroon hovista kirjoittaa siitä kirjoja? Eikö olisi vaan voinut elää sitä omaa elämää ja olla antamatta mitään aihetta otsikoihin.
Vai oliko tämä vain kosto? Sääliksi kävi Elisabeth. Olisi suonut rauhalliset viimeiset vuodet kuningattarelle, mutta ei. Itsekästä, niin itsekästä. Minun kärsimykset, minun lapsuus, minun sitä ja tätä. Kuinka pohjattoman itsekäs Harrry on?
Vähemmästäkin veli vetää herneen nenään.
Ei hän uskalla puhua Harrylle. Koska puheet löytyvät seuraavasta kirjasta. Suhteet rakentuvat luottamukselle. Harry on rikkonut kaiken luottamuksen.
Mitä muuta myytävää Harryllä olisi ollut? Ei mitään ammattitaitoa mihinkään. Spare-hommaankaan ei enää tarvita, kun Williamilla on 3 lasta ja Katellä varmaan pakastin täynnä munasoluja kaiken varalta.
Miksi meghanhullu tuli tähänkin jankuttamaan samoja juttuja harrysta ja meghanista? Mikä ääliö
Todellakin, kuten jo täällä on sanottu, Harry EI ole tehnyt, kuten hän ilmoitti, eli halunnut vaihtaa hovin yksityiseen elämään.
Muun muassa sen takia hän on tehnyt itsestään ihan naurupellen, jota ei oteta enää vakavasti. Jos hän olisi toiminut, kuten väitti ja saarnasi, olisi ääni kellossa ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Harryn puolella. Ainakin selkärankaa sanoa asiat, niin kuin ne ovat.
Mistä sinä tiedät miten asiat ovat?
Feikiltä vaikuttaa ja vähän eksyneeltä. Oikein sopiva kohde manipuloitavaksi.
En usko, että Harryn ja Meghanin liitto tulee kestämään. Meghanilla ei ole tapana solmia pysyviä ihmissuhteita.
William ja Kate tulevat ainakin eroamaan.
Mark my words.Never ever.
Kate ei päästä saalistaan karkuun. Johan se on nähty.
Ei päästä, edes miehen pettämiset ei haittaa vaan tekohymy naamalla astelee julkisuudessa. Kaikki on hyvin!
William elää playboyn unelmaa. Vaimo kotona odottaa takuuvarmasti, eikä uskalla edes nalkuttaa poikien reissuista, ettei mene kruunu sivu suun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hel vetistä sinä tiedät heidän perhesuhteistaan?
Heillä ei ole tapana käsitellä asioita julkisesti.Nään Williamin ja Charlesin teeskentelyn läpi.
Se on helppo nähdä. Harmi ettei Harrylla ole ollut äitiään tai ketään muuta pitämässä hänen puoltaan. Yksin narsisteja vastaan.
Harry oli helppo uhri Meghanille. Meghan tarjosi sitä samaa, mitä C ja W Harryn lapsuudessa. Chelsy olisi ollut se oikea. Toivon että palaavat vielä yhteen. Nyt kun Chelsy on nähnyt, ettei Harrykään kaipaa julkisuutta ja paparazzeja.
Ai Harry ei kaipa julkisuutta. No mitä viŧŧua se sit roikkuu julkisuudessa? Oletko sinä ihan hullu. Harry narsistina nimenomaan kaipaa julkisuutta, on ollut aina kateellinen älykkäämmälle veljelleen tämän kruununprinssin asemasta.
Jos olisi halunnut elää hiljaisuudessa voisi sen tehdä, mutta rahat makeaan elämään toki jollakin aikataululla loppuisivat. Jos riittäisi normaali muutaman makuuhuoneen talo, olisi voinut elellä todella mukavasti perinnöillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Harryn puolella. Ainakin selkärankaa sanoa asiat, niin kuin ne ovat.
Mistä sinä tiedät miten asiat ovat?
Feikiltä vaikuttaa ja vähän eksyneeltä. Oikein sopiva kohde manipuloitavaksi.
En usko, että Harryn ja Meghanin liitto tulee kestämään. Meghanilla ei ole tapana solmia pysyviä ihmissuhteita.
William ja Kate tulevat ainakin eroamaan.
Mark my words.Never ever.
Kate ei päästä saalistaan karkuun. Johan se on nähty.
Ei päästä, edes miehen pettämiset ei haittaa vaan tekohymy naamalla astelee julkisuudessa. Kaikki on hyvin!
William elää playboyn unelmaa. Vaimo kotona odottaa takuuvarmasti, eikä uskalla edes nalkuttaa poikien reissuista, ettei mene kruunu sivu suun.
Ainoo harmi vaan, että tukka lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tuo perheenjäsen halusi irtautua, ei ole Williamin vika. William on tuleva kuningas ja tämä otettava huomioon
Harryn puoliso tässä oli syypää erkaantumiseen
Joo ja Diana omaan kohteluunsa. Itse antoi kohuhaastatteluja ja julkesi arvostella hovia. Heitä, jotka paskantavatkin pelkkää kultaa.
Diana oli aivan liian rohkea ja rehellinen. Mutta niinpä kaikki nyt arvostavat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Harry, olisi seonnut totaalisesti kaikesta kuninkaallisuuden velvotteista ja myllerryksestä. Oman äidin kuolemaa en olisi kestänyt.
Miljoonat lapset joutuvat kestämään oman äitinsä kuoleman, toki joukkoon mahtuu sinun ja Harryn kaltaisia vain omaa napaansa tuijottavia minä, minä minä ja minä tyyppejä mutta suurin osa suree, selviytyy ja jatkaa elämäänsä. Osa näistä äitinsä menettäneestä ei edes muista äitiään, kosia olivat äidin kuollessa niin pieniä, Harryllä on sentään muistot.
Just näin, toki poikien kohtelu, marssi arkun takana, oli kauheaa, mutta sen vaatimuksen takana oli Ellu, ei Charles.
Vierailija kirjoitti:
Melkein koen, että William petti oman äitinsä vallan vuoksi. Harry ei näin tehnyt.😔
Diana oli monarkian säilyttämisen kannalla.
William on hovin aivopesemä idiootti
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Harryn poissaolo valokuvista oli juuri sitä mitä Harry halusi, mutta sitä ihmettelen, että miten kruunajaiset voivat osua Harryn lapsen syntymäpäivään? En yleensäkään perusta monarkiasta. Jotenkin naurettavaa koko touhu. Ei varmasti ole helppoa olla kuninkaallinen. Pitää esitellä itseään ja mielistellä kansaa, jotta he sitten maksavat ylellisen elämäsi. Tälläisiähän meillä on nykyään paljon muutenkin: julkkikset ja someinfluensserit ja onlyfanssit. Ainut ero heihin on se, ettei maksaminen ole pakollista vaan voi itse valita ketä palvoo.
ne synttärit olisi voinut jättää väliin, kerran isänsä kruunataan. Voinut jo etukäteen pitää.
Vierailija kirjoitti:
Harry on perheen mustalammas. Mustalammassyndrooma. Kirjansa nimikin kertoo jo paljon, "varamies". Ikuinen kakkonen, se lapsi joka ei ole niin tärkeä, se perheenjäsen joka tekee kaikki huonoimmin, se jota syytetään kaikesta, se joka suoriutuu huonoimmin, se jonka pitää aina sopeutua muiden oikkuihin.
Alisuorittaja. Typerys. Juoppo.
Ja nämä olivat vasta kehuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein koen, että William petti oman äitinsä vallan vuoksi. Harry ei näin tehnyt.😔
Dianan sanat haastattelusta: "En näe Charlesia kuninkaana. Williamista tulee kuningas."
Näin puhuu vain monarkki. Hän itse kasvatti Willsistä kuningasta.
William näyttää ihan siltä kananmunalta joka seisoo siellä aidalla jossain lastensadussa. Olikohan Tyyris tyllerö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin inhimillisyyttä, en puhunut monarkiasta.
Vierailija kirjoitti:
Harry on täynnä katkeruutta. Perheen on vaikea nähdä miksi. On Annekin joutunut seuraamaan sivusta, miten pojat perii kruunuja ja ovat äidin lellikkejä. Mutta Annella on selkäranka ja työmoraali.
Harry on katkera, kun ei ole tuleva kuningas, katkera kun äiti kuoli, katkera vaikka on saanut kaiken kultatarjottimella. Katkera, kyn ei voinutkaan pitää etujaan tekemättä työtä. Ja sitten haukkuu tuloksena kaikki ja polttaa sillat. Ja sitten vielä itkee sitäkin.
Annella on äitinsä selkäranka.
Kuinkahan tosiaan käy jos ei saa pysyvää oleskelulupaa jenkkeihin niiden huumejuttujen vuoksi? Luulisi, että kaikilla on samat säännöt vai pääseekö rahalla ohituskaistalle?