Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: tunteeko naisesi olonsa kanssasi kauniiksi ja rakastetuksi?

Vierailija
08.05.2023 |

Ja miten toimit jos näin on?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmassa avioliitossa en ehkä toiminut niin. Nyt toimin sillein koska nykyinen on eri kulttuurista kuin edellinen. Piti alkaa opettelemaan sitä tapaa.

Nykyisen kulttuurissa tunteiden näyttäminen ja niistä kertominen on tärkeää. Eikä se ole huono tapa.

Olen huomannut että se luo hyvän ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitä näytetään, ja muistetaan myös kehua kumppania.

Vierailija
42/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmassa avioliitossa en ehkä toiminut niin. Nyt toimin sillein koska nykyinen on eri kulttuurista kuin edellinen. Piti alkaa opettelemaan sitä tapaa.

Nykyisen kulttuurissa tunteiden näyttäminen ja niistä kertominen on tärkeää. Eikä se ole huono tapa.

Olen huomannut että se luo hyvän ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitä näytetään, ja muistetaan myös kehua kumppania.

Saatko isoa gambialaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan tiukkaa kanttarellia.

Vierailija
44/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan reiäksi.

Vierailija
45/46 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa kun minä olen hetero mies.

Vierailija
46/46 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali huomaavaisuus kuuluu luotettavan peruskalliomiehen hyviin ominaisuuksiin

.Imelä teennäinenlässytys kuuluu esimerkiksi narsististen pettäjämiesten ominaisuuksiin.

Niiin totta 😉 Kun mies on vakaa ja huomaavainen ja teot sekä sanat vastaavat toisiaan. Ah, kuinka raikkaan totuudellinen kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi