Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Mies: tunteeko naisesi olonsa kanssasi kauniiksi ja rakastetuksi?

Vierailija
08.05.2023 |

Ja miten toimit jos nÀin on?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.05.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aikaisemmassa avioliitossa en ehkÀ toiminut niin. Nyt toimin sillein koska nykyinen on eri kulttuurista kuin edellinen. Piti alkaa opettelemaan sitÀ tapaa.

Nykyisen kulttuurissa tunteiden nÀyttÀminen ja niistÀ kertominen on tÀrkeÀÀ. EikÀ se ole huono tapa.

Olen huomannut ettÀ se luo hyvÀn ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitÀ nÀytetÀÀn, ja muistetaan myös kehua kumppania.

Vierailija
42/46 |
08.05.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmassa avioliitossa en ehkÀ toiminut niin. Nyt toimin sillein koska nykyinen on eri kulttuurista kuin edellinen. Piti alkaa opettelemaan sitÀ tapaa.

Nykyisen kulttuurissa tunteiden nÀyttÀminen ja niistÀ kertominen on tÀrkeÀÀ. EikÀ se ole huono tapa.

Olen huomannut ettÀ se luo hyvÀn ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitÀ nÀytetÀÀn, ja muistetaan myös kehua kumppania.

Saatko isoa gambialaista?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.05.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan tiukkaa kanttarellia.

Vierailija
44/46 |
08.05.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei vaan reiÀksi.

Vierailija
45/46 |
08.05.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa kun minÀ olen hetero mies.

Vierailija
46/46 |
09.05.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali huomaavaisuus kuuluu luotettavan peruskalliomiehen hyviin ominaisuuksiin

.ImelÀ teennÀinenlÀssytys kuuluu esimerkiksi narsististen pettÀjÀmiesten ominaisuuksiin.

Niiin totta 😉 Kun mies on vakaa ja huomaavainen ja teot sekĂ€ sanat vastaavat toisiaan. Ah, kuinka raikkaan totuudellinen kommentti.