Mies: tunteeko naisesi olonsa kanssasi kauniiksi ja rakastetuksi?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmassa avioliitossa en ehkä toiminut niin. Nyt toimin sillein koska nykyinen on eri kulttuurista kuin edellinen. Piti alkaa opettelemaan sitä tapaa.
Nykyisen kulttuurissa tunteiden näyttäminen ja niistä kertominen on tärkeää. Eikä se ole huono tapa.
Olen huomannut että se luo hyvän ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitä näytetään, ja muistetaan myös kehua kumppania.
Saatko isoa gambialaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmassa avioliitossa en ehkä toiminut niin. Nyt toimin sillein koska nykyinen on eri kulttuurista kuin edellinen. Piti alkaa opettelemaan sitä tapaa.
Nykyisen kulttuurissa tunteiden näyttäminen ja niistä kertominen on tärkeää. Eikä se ole huono tapa.
Olen huomannut että se luo hyvän ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitä näytetään, ja muistetaan myös kehua kumppania.Saatko isoa gambialaista?
En vaan tiukkaa kanttarellia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että se luo hyvän ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitä näytetään, ja muistetaan myös kehua kumppania.Saatko isoa gambialaista?
En saa kun minä olen hetero mies.
Vierailija kirjoitti:
Normaali huomaavaisuus kuuluu luotettavan peruskalliomiehen hyviin ominaisuuksiin
.Imelä teennäinenlässytys kuuluu esimerkiksi narsististen pettäjämiesten ominaisuuksiin.
Niiin totta 😉 Kun mies on vakaa ja huomaavainen ja teot sekä sanat vastaavat toisiaan. Ah, kuinka raikkaan totuudellinen kommentti.
Olen huomannut että se luo hyvän ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitä näytetään, ja muistetaan myös kehua kumppania.