Mies: tunteeko naisesi olonsa kanssasi kauniiksi ja rakastetuksi?
Ja miten toimit jos nÀin on?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmassa avioliitossa en ehkÀ toiminut niin. Nyt toimin sillein koska nykyinen on eri kulttuurista kuin edellinen. Piti alkaa opettelemaan sitÀ tapaa.
Nykyisen kulttuurissa tunteiden nÀyttÀminen ja niistÀ kertominen on tÀrkeÀÀ. EikÀ se ole huono tapa.
Olen huomannut ettÀ se luo hyvÀn ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitÀ nÀytetÀÀn, ja muistetaan myös kehua kumppania.
Saatko isoa gambialaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmassa avioliitossa en ehkÀ toiminut niin. Nyt toimin sillein koska nykyinen on eri kulttuurista kuin edellinen. Piti alkaa opettelemaan sitÀ tapaa.
Nykyisen kulttuurissa tunteiden nÀyttÀminen ja niistÀ kertominen on tÀrkeÀÀ. EikÀ se ole huono tapa.
Olen huomannut ettÀ se luo hyvÀn ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitÀ nÀytetÀÀn, ja muistetaan myös kehua kumppania.Saatko isoa gambialaista?
En vaan tiukkaa kanttarellia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut ettÀ se luo hyvÀn ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitÀ nÀytetÀÀn, ja muistetaan myös kehua kumppania.Saatko isoa gambialaista?
En saa kun minÀ olen hetero mies.
Vierailija kirjoitti:
Normaali huomaavaisuus kuuluu luotettavan peruskalliomiehen hyviin ominaisuuksiin
.ImelÀ teennÀinenlÀssytys kuuluu esimerkiksi narsististen pettÀjÀmiesten ominaisuuksiin.
Niiin totta đ Kun mies on vakaa ja huomaavainen ja teot sekĂ€ sanat vastaavat toisiaan. Ah, kuinka raikkaan totuudellinen kommentti.
Olen huomannut ettÀ se luo hyvÀn ja tiiviin suhteen kun tunteista puhutaan ja niitÀ nÀytetÀÀn, ja muistetaan myös kehua kumppania.