Kun kävit vieraissa luvatta, niin oliko syy se, että seksi kotona huonoa/riittämätöntä vai kävitkö muuten vaan?
Käytetään nyt tässä sanaa "pettäminen", vaikka se vähän jakaa mielipiteitä, kuvaus tavallaan otsikossa eli salaa vieraissa. Puhutaan ns. syrjähypystä ei mistään kaksoiselämästä, jossa rinnakkain vakisuhde ja ulkopuolinen suhde pitkän aikaa.
"Kotona oli laadullisesti ja määrällisesti seksiä tarpeeksi." vastaus siis tarkoittaa, että halusit vielä jotain muuta lisää ja enemmän vaikka et ollut laadullisesti ja määrällisesti puutteessa. Jos jollain ollut jokin kostamismotiivi tms, niin kertokaa mieluummin kommenttina kuin äänestyksenä
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista.
Kävin vieraissa, koska en kunnioita puolisoani.
Käytit vieraissa käymistä lyömäaseena? Vai miten tuo meni. Mitä sanoit sille, jonka kanssa sekstasit. Nyt on niin erikoinen vastaus, että voisit selventää.
Ei mikään vaihtoehdoista. Petin, koska myös exä petti ainakin yhden naisen kanssa. Oman exänsä kanssa :D Terve suhde ja näin. Mutta hän onkin exä ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehille olisi helposti tarjolla sitoumuksetonta "hupiseksiä" suhteessa yhtä kiihottavalta kumppanilta kuin naisille on tarjolla, niin luultavasti ns. tilaisuus tekisi varkaan huomattavan usein vaikka kotona miehellä olisi minkälainen hottis ja seksitaituri.
Jos ihan vaan panettaa niin reilusti keski-ikäinen tavisnainen riippumatta naamakauneudesta tai bmi:stä, löytää ainakin Hesan yöstä halutessaan 15-20 vuotta nuoremman sutjakan kaveri seksileluksi vaikka joka ilta. Värinkin voi valita.
Jos sama pätisi toisinpäin, niin siinä kyllä miehen uskollisuus punnittaisiin, kun nuoret hottikset pyörisivät ympärillä drinkkejä tarjoillen ja vonkaisivat panemaan ilman sitoumuksia. Voisi monen korkea moraali osoittautua aika heppoiseksi silloin.
Kyllä juurikin kesällä. Ulkona oleminen on myös kiihottavaa, on se sitten terassilla tai ihan luonnossa jossain. Ehkä Se on sitä kiinni jäämisen jännitystä jos joku näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista.
Kävin vieraissa, koska en kunnioita puolisoani.
Käytit vieraissa käymistä lyömäaseena? Vai miten tuo meni. Mitä sanoit sille, jonka kanssa sekstasit. Nyt on niin erikoinen vastaus, että voisit selventää.
Eihän tuossa ole mitään erikoista. Yleensä käydään vieraissa, koska puolison tunteista ei välitetä, vaan laitetaan omat välittömät tarpeet ensimmäiseksi.
Tietenkään siitä ei hiiskuta kenellekään. Puoliso saa tällin vasta kun asia paljastuu. Ja yleensä paljastuu.
Vastaan kanada.
Kävin aikanaan vieraissa huonon itsetuntoni vuoksi - todistaakseni itselleni, että flaxi naisten kanssa käy, vaikka siis oli jo aviossa.
Kaduttaa ja lopetin jo vuosikymmen sitten. Huono oma tunto sisäisesti kannettavakseni vain jäi käteen. Ja suuri arvostus niitä kohtaan, jotka pysyvät uskollisina kirkosta hautaan.
Määrällinen.
”Kiihkeimpänä” vuonna 4-5krt ja hölmönä luulin voivani muuttaa toista käyttämällä niillä harvoilla kerroilla kaiken rikkaan mielikuvitukseni toisen tyydyttämiseen.
Valitettavasti jos ei halua niin ei halua.
Jos en tee aloitetta niin määrä on vuodessa nolla.
Naimisissa edelleen lasten ja keskeneräisen talon takia.
Muualla saan tyydytettyä omat tarpeeni.
täällä 60v m tku, mulle kelpais vakipano ilman sitoomusta. Kiihkeää rakastelua vaan. yksinkertaista
Ikää 32v ja kolme nuorta miestä halus minun pillua. Annoin poikien astua minut paljaalla. Olin aamulla spermaa täynnä ja jalkojen väliä kivisti. Pojilla ei haluttanut enää aamulla,, onneksi 😄😄.
En tykkää piiskata omaa vaimoani, vaikka hän sitä välillä haluaakin, joten kun löysin vieraan joka halusi samaa niin harrastettiin sidonta ja piiskausleikkejä hänen kanssaan.
tuttu juttu sama touhu meilläkin sali hommat ja some kiinnostaa, mutta kaikki muu mikä liittyy seksiin tai läheisyyteen, niin ei mitään eloa ,kuitenkin yhteistä taivalta menty yli 30 v, kai tähän tottuu !
Seksittömyys alkoi vaimoni puolelta, kun lapsiluku oli täynnä. Hävetti kerjätä seksiä ja 8 kk selibaatin jälkeen menin vieraisiin. Seuraavan kerran lankesin 5 kk jälkeen ja otin eron. Olinko pettäjä, voiko pettäjää pettää?
Vaikea sanoa mitään erityistä syytä. Olen vain teini-iästä alkaen tottunut vaihteluun. Vertaisin ruokailuun: Ei joka päivä halua kotiruokaa, vaan välillä haluaa laadukasta, ravintolaruokaa ja joskus käy snägärillä. Ulkomailla pitää ehdottomasti kokeilla paikallisia erikoisuuksia. Ainoa kielteinen puoli näissä kullinaarisissa nautiskeluissa on, että pitää leikkiä kumin kanssa, ettei tule outoja pöpöjä pilluun.
Miten on tuleeko näin kesän aikoihin enemmän halua ja tilaisuutta kivoihin kokemuksiin ?