Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan yhden jutun: olin oikeasti viime kesänä rakkauspsykoosissa viikon ja se parani itsestään mutta se rakkaus jäi vielä
Been there
Minäkin näin kadulla miehen, jota sitten jututinkin, koska hänellä on koira. Kysyin koirasta jotakin, ja hän vastasi. Sen jälkeen mies on moikannut minua. Nimeä en kyllä tiedä. Jokin siinä miehessä vetää puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan yhden jutun: olin oikeasti viime kesänä rakkauspsykoosissa viikon ja se parani itsestään mutta se rakkaus jäi vielä
M I K ä on rakkauspsykoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jutellut kaivattusi kanssa irl? Vai onko tämä viestiketju ainut "yhteys" häneen?
Aloin kaipaamaan kadulla näkemääni ihmistä, jonka kanssa en ole vaihtanut sanaakaan.
Kerro nyt jotain yksityiskohtia. Tää on jännempää mitä salkkarit.
Ei täs oo mitään jännää. Sepä se.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaivattusi?
Mies hän on T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jutellut kaivattusi kanssa irl? Vai onko tämä viestiketju ainut "yhteys" häneen?
Aloin kaipaamaan kadulla näkemääni ihmistä, jonka kanssa en ole vaihtanut sanaakaan.
Kaipaatko naista vai miestä? Oliko kesä vai talvi?
Miestä. Kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten väärä sana mutta selvyyden vuoksi laitoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaivattusi?
Sydämeni valitsema, mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaivattusi?
Mies hän on T. ap
Tee hullu 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaivattusi?
Unelmieni nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten väärä sana mutta selvyyden vuoksi laitoin
Se on ihan oikea tila. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tähän ketjuun lähetetään musiikkilinkki youtubesta?
T. Blondi joka kaipaa
Mene Youtubeen, valitse biisi, paina "jaa", paina "kopioi linkki". Ja sitten liität sen tänne viestikenttään. Onnea!
Miten se liitetään tänne viestikenttään?
Osaan kyllä jakaa linkkejä mutta en tänne.
Meillä jokaisella on heikkoutemme.
Control + v
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Ihmettelin, miksi mulla on Jonathan Toews: n yhteystieto. En tietääkseni ole viestitellyt hänen kanssaan, mutta mistäpä tuon tietää 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaivattusi?
Mies hän on T. ap
Tee hullu 🤣
Meit o ja paljo. Sen vert ihani teit o Suamen niämi täynnäns.
Vierailija kirjoitti:
Mammat huomio! Olis tarjolla paistettuja perunoita ja pippuripihviä, parhaalla höystettynä.
Tervetuloa..
Ei kiitos. Söin tänään jo paremmat eväät, eli palak paneeria basmatiriisillä ja kasvissalaatilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaivattusi?
Kun ei sellaista ole. En tiennyt, että pari hupiviestiä ketjuun voisi niin koukuttaa. Monia ihmisiä on tullit muka kaivattua, vaikka en todellakaan kaipaa yhtään ketään. Minä en jaksaisi tätä enää, mutta en oikein irtikään pääse.
S-mies💕