Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jutellut kaivattusi kanssa irl? Vai onko tämä viestiketju ainut "yhteys" häneen?
Edelliskerrasta on aika, joten on ainut yhteys tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Kosto on suloinen.
Sound's like fun. Let's play. No viaplay.
Estin sinut nyt.
Et vastannut minulle.
Tämä riitti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jutellut kaivattusi kanssa irl? Vai onko tämä viestiketju ainut "yhteys" häneen?
Keneltäs kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltäs kyselet?
Kaikilta kaipaajilta. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin kaipaamaan kadulla näkemääni ihmistä, jonka kanssa en ole vaihtanut sanaakaan.
Kaipaatko naista vai miestä? Oliko kesä vai talvi?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ollaan juteltu ja jutellaan jatkuvasti.
Tätä kautta meillä ei ole mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes päivittäin irl.
Ei tässä jutussa ole mitään järkeä.
Olet sanonut kaiken hyvin selvästi ja suoraan. Ei siinä ole edes mitään päättelemistä enää paitsi langanpätkien siistiminen.
Mieleni mies hieroisi levottomuuden jaloistani. Minä hieroisin aamulla jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin kaipaamaan kadulla näkemääni ihmistä, jonka kanssa en ole vaihtanut sanaakaan.
Kerro nyt jotain yksityiskohtia. Tää on jännempää mitä salkkarit.
Tunnustan yhden jutun: olin oikeasti viime kesänä rakkauspsykoosissa viikon ja se parani itsestään mutta se rakkaus jäi vielä
Vierailija kirjoitti:
Oooo hissi putos
Mitä ihmettä?
Mammat huomio! Olis tarjolla paistettuja perunoita ja pippuripihviä, parhaalla höystettynä.
Tervetuloa..