Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kaivatulla tatuointeja?
Mulla on yks, lintu ja toisinaan mietin, otanko vielä. Sekin on valmiiksi ajateltu. Kaivatulla en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Moi
Ihan kuin olisin kuullut tuon aiemminkin.
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole eilisen jälkeen muuta ajatellutkaan, kun seksiä ja sitä vetovoimaa.
Mikset saanut mitään sanottua eilen? Tai en saanut minäkään...
Vierailija kirjoitti:
Erittäin nopeasti kasvavat, lihaa tuottavat eläimet voivat sairastua seleeninpuutteessa eräänlaiseen lihasrappeutumaan. Varsinkin pitkiin selkälihaksiin ja takajalkojen lihaksiin syntyy kudosrepeämiä. Mikäli eläin pääsee jalkeille ja saadaan hoidettua, lihaksiin voi jäädä arpeutumia. Vakavasti sairastuneet naudat ja siat joudutaan lopettamaan. 🥺🥺🥺
Nyt tuli väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei introvettiys ole mikään synonyymi tai liity mitenkään tunnekylmyyteen.
Ei tietenkään, mutta jos joku näkee minut joskus kylmänä, se liittyy minun introverttiin puoleeni, haluun ja tarpeeseen olla toisinaan omissa oloissani ja asettaa muille rajoja.
Miten voidaan molemmat olla näin pitkään näin ihastuneita vaikka mitään ei tapahdu? Viime kesästä jo
Ystävällisyys on harvoin iskuyritys😊
Nuku hyvin.
Viestin tarkistusnumero oli mun synttärivuosi ja sun nimpparikuukausi.
Meillä on kyllä yhteys, mutta sinulla kun on yhteys vielä toiseenkin.
Peitetty salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisyys on harvoin iskuyritys😊
Nuku hyvin.
Voisin sanoa saman työkaverilleni...
No worries, mate!
Muruseni, ikävä sinua. Haluaisin sun lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Miten voidaan molemmat olla näin pitkään näin ihastuneita vaikka mitään ei tapahdu? Viime kesästä jo
On se aika hassua mutta totta.
Olen vanha. Kaikilla heillä on lapsia. Aina kun ajattelen, että olisi joku kaltaiseni, huomaan luulon pian vääräksi. Heillä kaikilla on lapsia. Se tuntuu pöyristyttävältä. Tietysti juuri minä onnistuin mokaamaan niin täysin. Jos olisin silloin jatkanut matkaa. Jos olisin valinnut toisin. Jos olisin ollut liikkeellä eri päivänä. Jos jos jos jos jos jos jos
Vierailija kirjoitti:
Viestin tarkistusnumero oli mun synttärivuosi ja sun nimpparikuukausi.
Tyhmyli Sivusta kysyy mikä on tarkistusnumero?
Näin tänään unta että pidettiin salaa toisiamme kädestä kiinni. Olin ihan rakastunut siinä. Katsottiin jotain koulun esitystä tai oltiin luokassa🤔. Koska lie viimeksi olisin koulussa ollut😂