Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet laantuu, kun tarpeeksi aikaa kuluu näkemättä. Hormonitoiminnan rauhoittuminen vaikuttaa myös. Ja viimeistään kuolema korjaa kaiken.
Sun aika päästää irti siitä naisesta. Meri täynnä kalaa ja sitä rataa.
kukaan älköön kuunnelko muita kuin itseään ja kaivattuaan
sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
En kestä tätä tyhmyyttä enää.
Kirjoitinko minä tämän ? Olen päivä päivältä typerämpi
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet laantuu, kun tarpeeksi aikaa kuluu näkemättä. Hormonitoiminnan rauhoittuminen vaikuttaa myös. Ja viimeistään kuolema korjaa kaiken.
Tällasten neuvojilla koskaan mitä kaipausta ollutkaan
Kaipaan huumoria varmaan yhtä paljon kuin kosketusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten näet kerran ...
Jep. Lainatakseni erästä palstalaista. Myös sivusta.
Totuus on etten tiedä mitä haluan
Traagista minulle muille komediaa
Vierailija kirjoitti:
Kohtalo astu peliin
?
Vierailija kirjoitti:
Totuus on etten tiedä mitä haluan
Mitä nyt haluaisit?
Hei tässä sun ja mun tunniste sitten! Laitetaan aina viestin perään plus merkki mitä muut ei saa käyttää! Tiedät että kaikki viestit missä on plus merkki perässä on minulta+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jää tänne illaksi, mutta kävin ikävöimässä ja ihmettelemässä. Sisälläni on sinne kertynyt karvapallo, josta haluan eroon, sen tiedostan.
Karvapallo??
Kissaihmiset tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällasten neuvojilla koskaan mitä kaipausta ollutkaan
Enemmän tuo kuulostaa siltä, että ymmärtää ihmisten tulevan ja menevän. Tavannut jos jonkinlaista kulkijaa, rakastanut monta kertaa. Ei se yksittäinen ihminen ole välttämättä ikinä se koko elämän määrittelevä kokonaisuus vaikka omat tunteet sillä hetkellä sanoisi mitä tahansa. Tutustukaa ihmisiin, viettäkää heidän kanssa aikaa ja lopettakaa noihin mielikuviin rakastuminen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En jää tänne illaksi, mutta kävin ikävöimässä ja ihmettelemässä. Sisälläni on sinne kertynyt karvapallo, josta haluan eroon, sen tiedostan.
Kis, kis. Pureksi vähän ruohoa. Kyllä se sieltä ulos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Hei tässä sun ja mun tunniste sitten! Laitetaan aina viestin perään plus merkki mitä muut ei saa käyttää! Tiedät että kaikki viestit missä on plus merkki perässä on minulta+
Okei!+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvapallo??
Kissaihmiset tietää
Pidän kissoista, itselläni ei ole kissaa, karvapallo kuvastaa olotilaa jossa kaipaaminen myös vaivaa ja on vaivannut jo pidemmän aikaa. Ap
Olisit hemmetti nykässy mua hihasta tai korvasta tai mistä vaan oisit kiinni saanu. Tehtäis nykyään jotain muuta.