Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla epistä, että en kerinnyt edes lähtöviivalle, kun olit jo naimisissa.
Oon miettinyt sua kaikki nämä vuodet.
Järki ihmisen voimakas tunne-elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä et olisi uskonut minusta?
Että sinua voisi kiinnostaa myös. Pakko oli sitten uskoa.
Ja nyt olet täällä syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla kuvaus minusta, mutta olisin kirjoittanut järki-ihminen eri tavalla
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos oltaisiin kasvotusten?
Halattaisiin niin että rutina kuuluisi💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M**** 💗
😘
😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla epistä, että en kerinnyt edes lähtöviivalle, kun olit jo naimisissa.
Kuinka kauan?
En olisi uskonut että osaat olla todellinen kp.
Nykymammat..
En jää tänne illaksi, mutta kävin ikävöimässä ja ihmettelemässä. Sisälläni on sinne kertynyt karvapallo, josta haluan eroon, sen tiedostan.
Vierailija kirjoitti:
En jää tänne illaksi, mutta kävin ikävöimässä ja ihmettelemässä. Sisälläni on sinne kertynyt karvapallo, josta haluan eroon, sen tiedostan.
Karvapallo??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan?
Kahdeksan vuotta. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla kuvaus minusta, mutta olisin kirjoittanut järki-ihminen eri tavalla
Yhden unohtuneen viivan takia ei sitten olekaan. Selvä juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä et olisi uskonut minusta?
Rehellisesti sanottuna sitä, että olitkin monessa asiassa luovuttaja. Yksi suurin asia, johon sussa kiinnitin huomiota oli sellainen päättäväisyys ja suoraselkäisyys. Mutta se on joko kadonnut sinusta tai olin kuvitellut sinulle sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Miten voidaan olla varmoja, ettet jää?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan sut ja sua 💚💗💚
Arvaa vain, kuinka paljon...
Oot aika fiksu, melkein yhtä fiksu kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvapallo??
Kaipauksen karvapallo, kertynyt sinne salakavalasti kaipaamisen myötä. Tarve oksentaa se ulos (lue: jutella asioista, kohdata) ja katsoa mitä sitten tapahtuu ja miltä tuntuu.
😘