Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Kolmesti päivässä olis sopiva määrä.
Useamminkin voisi syödä
Vierailija kirjoitti:
Naisille ehkä. Miehet harvemmin jaksavat tuota tahtia. Nuorena ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💗 Moi 💗
Moi. Näytit aralta, niin varmaan minäkin.
Moi, myönnän.
Vierailija kirjoitti:
Missä minä voisin törmätä sinuun? Muulla kuin töissä. Kirjastossa? Kuntoportailla? Terassilla? Mulla ei ole hajuakaan mitä puuhat vapaa-ajallasi.
Kuntoportaat, lähikauppa.
Kaipaan Saarioisten tonnikalaroiskeläppää. Mitä ihmettä? En syö eineksiä juuri koskaan. Pitääkö tässä kauppaan lähteä.
Kaivatulle terkut myös, ikävä sua.
Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.
T. S. Eliot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, helposti jaksaa useamminkin. Ajattelin vain, että nainen kyllästyisi, jos koko ajan olisin kimpussa.
Ei ole tullut vielä postia 😟
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Saarioisten tonnikalaroiskeläppää. Mitä ihmettä? En syö eineksiä juuri koskaan. Pitääkö tässä kauppaan lähteä.
Mä söin just kilohaili, pinaatti, vuonankaali, viinijuurikas, vihreä viinirypäle, avokado, tomaatti-salaatin ja siinä oli vähän saman tyypinen makumaailma kuin tonnikalapizzassa muistaakseni, mutta terveellisempi versio vain?
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan kaipaa jotain täytettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, helposti jaksaa useamminkin. Ajattelin vain, että nainen kyllästyisi, jos koko ajan olisin kimpussa.
Tuskin kyllästyy jos antaa muuten olla rauhassa eikä roiku kintereillä. Joillekinhan tuollainen aamupano-iltapäiväpano-unipano-tyyppinen voi sopia, kun saa pidettyä hyvän tasaisen fiiliksen ja voi keskittyä paremmin sit muihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadakseen täyttymyksen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen suu, ehkä
Jeppis jepulis
Hallitut joomat
Hetki menee hepulis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen suu, ehkä
Yksi riittää.
Gallup
En ole koskaan___________
Missä minä voisin törmätä sinuun? Muulla kuin töissä. Kirjastossa? Kuntoportailla? Terassilla? Mulla ei ole hajuakaan mitä puuhat vapaa-ajallasi.