Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Saarioisten tonnikalaroiskeläppää. Mitä ihmettä? En syö eineksiä juuri koskaan. Pitääkö tässä kauppaan lähteä.
Kaivatulle terkut myös, ikävä sua.
Joskus sitä vaan kaipaa jotain täytettä
Saadakseen täyttymyksen tunnetta.
Yksinäinen suu, ehkä
Yksi riittää.
Ehkä sinulle
Vierailija kirjoitti:
Skarpimpaa jatkoa 🤪
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En ole koskaan___________
En ole koskaan pissannut seinää vasten.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En ole koskaan pissannut seinää vasten.
En mäkään, mutta oon struutannut tissimaitoa pitkin seiniä kun meni hermot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä minä voisin törmätä sinuun? Muulla kuin töissä. Kirjastossa? Kuntoportailla? Terassilla? Mulla ei ole hajuakaan mitä puuhat vapaa-ajallasi.
Kuntoportaat, lähikauppa.
Ei olla satuttu yhtä aikaa portaille vaikka aika usein käynkin. Ehkä joskus.
Sinisiä punasia ruusunkukkia kannan kädessäni, kannan kädessäni. Niitä mä annan tämän kylän pojille hyvästejä jättäissäni, hyvästejä jättäissäni, hyvästejä jättäissäni Niitä mä annan tämän kylän pojille hyvästejä jättäissäni, hyvästejä jättäissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Saarioisten tonnikalaroiskeläppää. Mitä ihmettä? En syö eineksiä juuri koskaan. Pitääkö tässä kauppaan lähteä.
Joskus sitä vaan kaipaa jotain täytettä
True dat. Eikä ihan mitä tahansa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaudu. Ennen siinä läpässä oli sentään noin kaksi miniminikatkarapua, nykyään ei yhtään ja tonnikalaakin puolet vähemmän. Nimim. Pettynyt
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen keijun tarina 🌞
Sitten meitä on kaksi 😊
Tapasin tällä viikolla rohkean miehen. Pienessä ajassa selvisi kummastakin asioita.
Puhukaa ihmeessä ihmiset toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä minä voisin törmätä sinuun? Muulla kuin töissä. Kirjastossa? Kuntoportailla? Terassilla? Mulla ei ole hajuakaan mitä puuhat vapaa-ajallasi.
Kuntoportaat, lähikauppa.
Ei olla satuttu yhtä aikaa portaille vaikka aika usein käynkin. Ehkä joskus.
Toivoa sopii. Olisi mukava yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin just kilohaili, pinaatti, vuonankaali, viinijuurikas, vihreä viinirypäle, avokado, tomaatti-salaatin ja siinä oli vähän saman tyypinen makumaailma kuin tonnikalapizzassa muistaakseni, mutta terveellisempi versio vain?
Kiitos. Kokeiluun.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ihan aidosti vaikutat niin monella kummallisellakin tavalla mun vastinkappaleelta, että tässä on pakko olla jotain. Sä olet mun vakan kansi. Ja tietystihän voi olla, että sä sovit muihinkin vakkoihin, mutta mun vakkaan puolestaan on ollut todella vaikea löytää kantta.
Kauniisti muotoiltu, kelle olikaan.
Miksi sun vakkaan on ollut niin vaikea löytää kansi? Mikä siihen on vaikuttanut?
Tuhat ja yksi asiaa, joista minut pystyisi helposti tunnistamaan.
Ootko introvertti? Sellaisten on usein vaikea löytää "kantta".
Introvertit malttavat käyttää aikaa etsiäkseen huolella sopivan, niin ei tarvitse olla alvariinsa vaihtamassa.
Vierailija kirjoitti:
Keneen haluat törmätä?
hedaria pukkaa. nyt olis sairaanhoitajalle töitä.
Siinä vähän ennen klo 8 kannattaa näemmä olla aulassa liikkeellä, kun aina silloin törmäillään ja katsellaan toisiamme kaukaa. Kerran törmättiin myös muualla kuin työmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaudu. Ennen siinä läpässä oli sentään noin kaksi miniminikatkarapua, nykyään ei yhtään ja tonnikalaakin puolet vähemmän. Nimim. Pettynyt
Ei kai :/ tämä on todellista kaipaustoveruutta, kiitos. En sitten vaivaudu. Minimikatkaravut hymyilytti, mutta että ei sitten enää niitäkään.
Ap.
Kysymällä kaikki selviää.