Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
14661/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostetaanko samanlaisia asioita?

Enimmäkseen, juu. Vain ns. vaikeiden asioiden käsittelyssä arvostamme erilaisia tapoja. Muuten elämänarvot ovat aika samanlaiset. Hän on ehkä enemmän eläimensuojelija kuin itse olen (metsästys ja kalastus on ok).

Miten käsittelette vaikeat asiat eri tavoin?

Minä haluaisin yksityiskohtaisesti käydä kaiken läpi, kuka sanoi ja teki mitä ja miksi, mitkä tunteet ja motiivit vaikuttivat mihinkin jne., kun taas hän on ihan erilainen; kätkee asiat sydämeensä, tutkiskelee niitä siellä yksin, sitten valitsee itselleen sopivan narraation ja pysyy järkähtämättä omassa versiossaan vaikka tapahtuisi mitä, ei anna periksi piiruakaan pienessäkään asiassa, suuttuu jos edes pienessä yksityiskohdassa on hänen kanssaan eri mieltä. Näistä lähtökohdista on vaikea päästä yli menneistä konflikteista. Tai no, ei se hänelle ole varmaan vaikeaa, mutta minulle näköjään on. Olenkin ajatellut, että jos puhuminen ei onnistu, niin pitäisi varmaan keskittyä siihen, että hypättäisiin ääripäästä toiseen ja alettais tuottamaan toisillemme nautintoja. Ei taida tapahtua. ;)

Kiitos vastauksestasi, ei se sitten sopinutkaan meihin. Olisin itse teidän kahden välimuoto - ensin kätken ja käsittelen, sitten ruodin urakalla toisen kanssa ja lopulta haluan päästä sopuisaan lopputulokseen.

Tsemppiä äkäpussin kesyttämiseen!

Vierailija
14662/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on itsepäinen, hankala, viileä jne, ei sen luonne muuksi muutu, vaikka pääsisit sen kanssa peittoa heiluttamaan.

Kyllä hyvällä seksillä on pehmittävä vaikutus. Ei se toki ihmisen perusluonnetta muuta, mutta on sillä vaikutusta. Ja tietty on kyse myös siitä, että jos joku jää ikuisiksi ajoiksi saavuttamattomaksi, se vituttaa suunnattomasti ja tekee ylipääsemisestä vaikeaa. Sen vuoksi pitäisikin mennä aina heti sänkyyn.

Siitähän tulee vain ärtynyt ja turhautunut olo kun joku tulee nysänsä kanssa räpeltään. Ei sellasest hyypiöstä ole petipuuhiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14663/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmiä särkee, voitaisiin siis keskittyä tuntoaistiin

Samaa mieltä.

Vierailija
14664/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistiärsykkeeni. On ikävä. 

Vierailija
14665/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on itsepäinen, hankala, viileä jne, ei sen luonne muuksi muutu, vaikka pääsisit sen kanssa peittoa heiluttamaan.

Kyllä hyvällä seksillä on pehmittävä vaikutus. Ei se toki ihmisen perusluonnetta muuta, mutta on sillä vaikutusta. Ja tietty on kyse myös siitä, että jos joku jää ikuisiksi ajoiksi saavuttamattomaksi, se vituttaa suunnattomasti ja tekee ylipääsemisestä vaikeaa. Sen vuoksi pitäisikin mennä aina heti sänkyyn.

Kaivattuni on siis jo päässyt yli

Vierailija
14666/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos:Ulos!

Vierailija
14667/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut asiat niin kuin ne on olleet.

Siinä tapauksessa mun haaveet on turhia, eikä ole mielekästä jatkaa.

-vinttis

Vierailija
14668/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mikäs ääni tällä kellolla on? Yleensä täällä huudetaan kuorossa, että kaikki kaivattujen hankalat ja ikävät luonteenpiirteet johtuvat vain ja ainoastaan liian suurista tunteista. :D

Vierailija
14669/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänpesijää kaipailen

Vierailija
14670/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi pitää miehet lauhkeina. Siispä.

Ja raukeina. Eikö naiset myös

Vierailija
14671/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalistavaa sarjapettäjää ei pidä mikään lauhkeana. Kyllästyy naiseen alta oomin. Roikkuu mukana väkipakolla niin kauan kun on mistä lypsää. Vaan loppuu se peli pelleltäkin kun tarpeeksi puristaa.

Vierailija
14672/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain jos oikein muistan

Vierailija
14673/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selänpesijää kaipailen

Mennään saunaan. Sinä ja minä💕

Vierailija
14674/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti kuitenkin miehet.

Vierailija
14675/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi nyt sitten honey. Kaikesta huolimatta olit minulle tärkeä. Mutta ei se taida sua kiinnostaa. Laita silppuriin se, mitä sinulla on musta jäljellä. Ei sille ole enää tarvetta. Halusin sinulle niin paljon hyvää, mutta ei se tainnut se haluaminen kantaa pitkälle. Ketjuun olen kyllästynyt, työpaikastani lähden pian. Mitäpä tuota enää täällä aikaansa viettämään. Yritähän elää hyvää elämää, sinusta on kyllä siihen! Smacksmackjasmack. Xxxxx (naine)

Olit myös tärkeä. Hyvät jatkot vaan sullekin.

Vierailija
14676/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus sattuu. Aiai.

Vierailija
14677/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni on siis jo päässyt yli

Pääsi heti sänkyyn oman kaivattunsa kanssa? Vai sinäkö annoit heti hänelle?

Eikös kaivatun kohdalla puhuttais kuitenkin ennemmin saamisesta kuin antamisesta ;) eri

Vierailija
14678/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
14679/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanoen minua harmittaa, että sinun pitää hakea huomiota ja hyväksyntää hutsuilulla. Ymmärrän, että sinulla on kyltymätön rakkauden ja huomioiduksi tulemisen tarve. Johtuu toki lapsuuden traumoista. Minusta olet arvokas ihminen ja toivoisin, että uskaltaisit mieluummin etsiä sellaista seuraa, joka huomaa sinut ja sisimpäsi. Helppoa on saada huomiota, mutta tuollainen nykyinen tyylisi rikkoo sinua vain enemmän sisältä. Toivottavasti joskus huomaat sen ennen kuin on liian myöhäistä.

-ystävällinen sivuneuvo vain, ei pahoin aikein

Onko Minna linjoilla? Tunnistitko itsesi? Olet aina ollut hu**an näköinen ja nykyisin vielä enemmän. Eikö jo työnjohto ole puuttunut asiaan? Lopeta se terassilla istuminen keskellä päivää kun muut raataa töissä. Sua ei huoli kukaan.

Olet vain kateellinen, kun et voi itse istua terassilla keskellä päivää flirttailemassa kuumien seuralaisten kanssa. Minulla on hyvä fiilis. Sinulla ilmeisesti ei. :D

Terveisin Minna

Vierailija
14680/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään. Puhutko itsestäsi?

Jep. Paitsi en heiluta peittoa kenenkään kanssa.

Ketju on lukittu.