Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mahtavaa! Kiitos! Paras päätöksesi ikinä!!!
Vierailija kirjoitti:
Sanansäilällä sivallan, totuudella en valheilla.
Eli voit itse päättää, että luulosi ovat totuus?
Vierailija kirjoitti:
Totuus? Tarkoitatko sun keksimiä valheita musta? Miksi sulle on niin tärkeää keksiä pskaa musta?
En ole keksinyt mitään. Asioista ei voida keskustella, kun heti kun lähestytään asioita, aiheita, henkilöitä tai tilanteita, joissa sinulla on ollut tunteita pelissä, menet lukkoon, kieltäydyt kuuntelemasta toista osapuolta, alat syytellä, suutut, blokkaat ja häivyt.
Liisa, minä haluan sinut! Yhä vaan.
MM
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi nyt sitten honey. Kaikesta huolimatta olit minulle tärkeä. Mutta ei se taida sua kiinnostaa. Laita silppuriin se, mitä sinulla on musta jäljellä. Ei sille ole enää tarvetta. Halusin sinulle niin paljon hyvää, mutta ei se tainnut se haluaminen kantaa pitkälle. Ketjuun olen kyllästynyt, työpaikastani lähden pian. Mitäpä tuota enää täällä aikaansa viettämään. Yritähän elää hyvää elämää, sinusta on kyllä siihen! Smacksmackjasmack. Xxxxx (naine)
Jos olisit kertonut sun tunteista niin olisin sut saman tien ottanut jos tunnet minut niin tiedät, että en tunteistani pysty kertomaan ainakaan tässä meidän tilanteessa. - varmasti sivusta.
Valhe ei ole koskaan totta.
Oli se minkälainen hyvänsä.
Vaikka tarkoitusperät olisivat hyvää tarkoittavat valhe on valhe. Luottamuksen viejä, viheliäin kaikista. Ikävää, ettei ymmärrys riittänyt sitä seikkaa huomioimaan. Hyvin hyvin ikävää. Voi mikä tragedia ja katastrofeista katalin.
Niin makkoo ku pettoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on itsepäinen, hankala, viileä jne, ei sen luonne muuksi muutu, vaikka pääsisit sen kanssa peittoa heiluttamaan.
Kyllä hyvällä seksillä on pehmittävä vaikutus. Ei se toki ihmisen perusluonnetta muuta, mutta on sillä vaikutusta. Ja tietty on kyse myös siitä, että jos joku jää ikuisiksi ajoiksi saavuttamattomaksi, se vituttaa suunnattomasti ja tekee ylipääsemisestä vaikeaa. Sen vuoksi pitäisikin mennä aina heti sänkyyn.
Näin juuri, ja pitää osata käsitellä oikein ja hellästi, eikä olla ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Hajoaako se sun elämä jo kohta, vai tarvitsetko mun apua vielä?
On jo hajonnut pieniksi palasiksi. Voi mennä vähän aikaa, ennen kun jaksaa taas keskittyä oikeisiin ihmissuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on itsepäinen, hankala, viileä jne, ei sen luonne muuksi muutu, vaikka pääsisit sen kanssa peittoa heiluttamaan.
Tiedetään. Puhutko itsestäsi?
Jep. Paitsi en heiluta peittoa kenenkään kanssa.
Mun täytyy nyt laittaa Tinder viuhumaan! Mutta vain hetkeksi. Kamala tilanne!
Mäkin laitan aina vieraille kylille päästyäni.
Jumalauta jackpotti! Tampere?
Päivä on mennyt odotetusti: lepäilyä ja unta, huomenna parempi olo.
Kaivatulle terkkuja kahvin kera.
Kun tästä pääsen niin keskityn tasan ja vain niihin ihmisiin jotka olen itse luonut.
Vierailija kirjoitti:
A, näytit tänäänkin kauniille. Huomasitko tuijotukseni? Näen sua liian harvoin, mykistyn sitten sitäkin enemmän.
Missä näin hänet?
Vierailija kirjoitti:
Joko tänään on lähtö kaffet?
Mikä aika ja missä?
Hei päivä meni odotetusti samaa rataa ku viimeinen vuosi synkkää mustaa kuraa ei kevyttä yläpilvee rakeita loskaa lentäviä lehmiä mulkkuja kaikkialla. Paitsi ne jotka on
Vierailija kirjoitti:
Kun tästä pääsen niin keskityn tasan ja vain niihin ihmisiin jotka olen itse luonut.
Mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina mielummin vaikka hyödyllinen lypsylehmä, kuin kulahtanut kurppa jolla naamakin on kuin petolinnun perse
Aina on se kuuluisa j o k u, joka ajattelee sun näytävän vähintään petolinnun perseeltä. Vaikka itse näkisitkin itsesi Nefertitinä. Et ole muita naisia kummempi diinäkään asiassa. Että äläpä ala Janna leijuun.
Miksi sä omit näitä rumia viestejä? Olet harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostetaanko samanlaisia asioita?
Enimmäkseen, juu. Vain ns. vaikeiden asioiden käsittelyssä arvostamme erilaisia tapoja. Muuten elämänarvot ovat aika samanlaiset. Hän on ehkä enemmän eläimensuojelija kuin itse olen (metsästys ja kalastus on ok).
Miten käsittelette vaikeat asiat eri tavoin?
Minä haluaisin yksityiskohtaisesti käydä kaiken läpi, kuka sanoi ja teki mitä ja miksi, mitkä tunteet ja motiivit vaikuttivat mihinkin jne., kun taas hän on ihan erilainen; kätkee asiat sydämeensä, tutkiskelee niitä siellä yksin, sitten valitsee itselleen sopivan narraation ja pysyy järkähtämättä omassa versiossaan vaikka tapahtuisi mitä, ei anna periksi piiruakaan pienessäkään asiassa, suuttuu jos edes pienessä yksityiskohdassa on hänen kanssaan eri mieltä. Näistä lähtökohdista on vaikea päästä yli menneistä konflikteista. Tai no, ei se hänelle ole varmaan vaikeaa, mutta minulle näköjään on. Olenkin ajatellut, että jos puhuminen ei onnistu, niin pitäisi varmaan keskittyä siihen, että hypättäisiin ääripäästä toiseen ja alettais tuottamaan toisillemme nautintoja. Ei taida tapahtua. ;)
Kuulostaa miehen epämiehiseltä umpimielisyydeltä. Siitä olisi hyvä kypsyä pois.
Hän sivusta.
Sitä voi miettiä. Tuskin tajuat vaikka miettisit.
Sanansäilällä sivallan, totuudella en valheilla.