Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
14641/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poks 💗💗💗💗💗💗

Vierailija
14642/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettava pettäjä

Veikkaan ettei sillä asteella olevat notku vapaa-aikanaan tällä palstalla. 

Ei ne on tosi toimissa, asiat ei ole keskustelun tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14643/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä oli sitä mielt, että koulut on tyhmiä varten. Alan olla samaa mieltä, selvästi liian älykäs yliopistoon,

Vierailija
14644/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupla on puhjennut. Elämä voi alkaa.

Vierailija
14645/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistimies yrittää saada naista kiinnostumaan ja huomaamaan itsensä nälvimällä naista, kommentoimalla naista ikävästi tai muulla huonolla käytöksellä. Sellaiset miehet kannattaa jättää täysin huomiotta kaikissa tilanteissa ja aina ja ikuisesti. Arvostakaa itseänne naiset rakkauden ja fyysisen läheisyyden kaipuussannekin.

T?

En ole nälvinyt tai kommentoinut ikävästi. Toinen osapuoli on vaan ottanut tapahtumien kuvaukseni niin kuin ne olisivat olleet jotain syytöksiä. Asiat nyt vaan näyttävät erilaisilta eri positioista katsottuna, ja ihmisen omat tunteet vaikuttavat tulkintoihin. Kun on itse kovasti kiinnostunut jostakusta, niin sitten sitä tuntuu kuin kaikki muutkin olisivat. Mutta vaikeaa on myös puhua asioista, jos toinen osapuoli ei kykene rehellisesti puhumaan tunteistaan tai myöntämään, että niitä on ollut ja että ne ovat vaikuttaneet hänen toimintaansa.

Vierailija
14646/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. 💕 Halaus ja suukko iltapäivää myös sinulle.

🤗😘

Kiitos 😘 Oot ihana 💕

Vierailija
14647/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostetaanko samanlaisia asioita?

Enimmäkseen, juu. Vain ns. vaikeiden asioiden käsittelyssä arvostamme erilaisia tapoja. Muuten elämänarvot ovat aika samanlaiset. Hän on ehkä enemmän eläimensuojelija kuin itse olen (metsästys ja kalastus on ok).

Miten käsittelette vaikeat asiat eri tavoin?

Minä haluaisin yksityiskohtaisesti käydä kaiken läpi, kuka sanoi ja teki mitä ja miksi, mitkä tunteet ja motiivit vaikuttivat mihinkin jne., kun taas hän on ihan erilainen; kätkee asiat sydämeensä, tutkiskelee niitä siellä yksin, sitten valitsee itselleen sopivan narraation ja pysyy järkähtämättä omassa versiossaan vaikka tapahtuisi mitä, ei anna periksi piiruakaan pienessäkään asiassa, suuttuu jos edes pienessä yksityiskohdassa on hänen kanssaan eri mieltä. Näistä lähtökohdista on vaikea päästä yli menneistä konflikteista. Tai no, ei se hänelle ole varmaan vaikeaa, mutta minulle näköjään on. Olenkin ajatellut, että jos puhuminen ei onnistu, niin pitäisi varmaan keskittyä siihen, että hypättäisiin ääripäästä toiseen ja alettais tuottamaan toisillemme nautintoja. Ei taida tapahtua. ;)

Apua, tuo kaivattusi toimintatapa. Aina ei tietty kannata joka asiaa käsitellä aasta öööhön, vaan antaa olla. Sivu

Vierailija
14648/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on itsepäinen, hankala, viileä jne, ei sen luonne muuksi muutu, vaikka pääsisit sen kanssa peittoa heiluttamaan.

Vierailija
14649/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnolla wörkkii ilman sinisiäkin💋💕

Vierailija
14650/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on itsepäinen, hankala, viileä jne, ei sen luonne muuksi muutu, vaikka pääsisit sen kanssa peittoa heiluttamaan.

Viisaita sanoja

Vierailija
14651/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä vihaa muuta ei jäljellä.

Vierailija
14652/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuttelisin ja paijaisin

Vierailija
14653/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikkia noita mutta myös lämmin, ihana ja joustava, oikealle ihmiselle oikeassa tilanteessa. Ihmisissä on monia puolia, ja jos joku näyttää pelkästään ikäviä puoliaan, on siinä vahva viesti.

Vierailija
14654/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupla on puhjennut. Elämä voi alkaa.

Ei se noin mene. Siihen elämä loppuu.

Vierailija
14655/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ollu raamaa tänään

Vierailija
14656/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään. Puhutko itsestäsi?

Vierailija
14657/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvällä seksillä on pehmittävä vaikutus. Ei se toki ihmisen perusluonnetta muuta, mutta on sillä vaikutusta. Ja tietty on kyse myös siitä, että jos joku jää ikuisiksi ajoiksi saavuttamattomaksi, se vituttaa suunnattomasti ja tekee ylipääsemisestä vaikeaa. Sen vuoksi pitäisikin mennä aina heti sänkyyn.

Vierailija
14658/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kaunis nutturapää?

Pk-seutu?

Vierailija
14659/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljäs kerta? Lähden juoksemaan ja nyt viides kerta tänään, herään aikaisin.

Mä oon juossu aamusta asti pysähtymättä. Lälläslää.

Mulla oli kans vauhtia tänään. Ummikko käräjäistunnossa ja ihan mietin että mitenköhän meni nimittäin tunteille ei mahda mitään. 😂 Ai kamala! Onko lapsi puhelimella tai tabletilla kotona? Riehuuko teini turvallisessa ympäristössä? Eikö lapsi ole suostunut 4,5v vielä itse pukeutumaan? Eikö hän ole sellainen kuin joku tietty ihminen haluaa? Onko lapsi saanut käydä juttelemassa kenellekään? No kenelle ei olisi? Eikö ole ruokaa kotona? Mitä tapahtui viime syksynä? Oliko jotakin muutoksia? Öö.. No.. Lapsi sai vihdoin päivähoitopaikan reilun vuoden odotuksen jälkeen reilusti yli 3 vuotiaana. Siis mitä vttua? 😂😂😂 Eikö kenelläkään leikkaa? Kysyin miksi täällä papereissa väitetään minua epävakaaksi aggressiiviseksi ihmiseksi jolta täytyy kriisiytyneen terveydentilan vuoksi pelastaa lapset? Kuka on nähnyt minut? Ei kukaan tiedä. Ei vastauksia. Vaivaantunut hiljaisuus. Miksi en saa vastauksia kysymykseen; Mitkä ovat perusteet? Ei ole. No vastakysymys - Mitä olet itse mieltä? Ne oli ne perättömät huoli-ilmoitukset joita on koettu oman sisäisen maailman kautta. Silti kukaan ei halua sanoa että ls. on tässä mukana vaan tämän on kahden kauppa. Wtf? Ja paljon muuta! 😂😂😂🖕🖕 Pitäisköhän ruvera ryyppäämään! Ei maistu. Tykkään nauttia kun on hyvä fiilis.. Ei saa ta na jaksa tätä kokemusnäytelmää. Olkaa varuillanne, murhamiehiä on vapaalla!

Sori kirjoitusvirheet. Ei voi muokata! 😩

Vierailija
14660/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä särkee, voitaisiin siis keskittyä tuntoaistiin

Ketju on lukittu.