Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Tää lähtee nyt taas ihan käsistä.
Laitetaan taas ne meidän hullut puolet visusti kaappiin ja kaappi lukkoon. Ja ollaan kylmästi ja asiallisesti. Näin tehdään.(mutta kun se villiintyminen ja riehaantuminen on niin ihanaa ja niin luonnollista ja niin puoleensa vetävää ja niin säkenöivää ja kipinöivää ja jotenkin eläimellistä ja kuumaa ja tulista ja jännittävää ja ja ja niin haitallista millekään järkevälle normaalielämälle).
Miks ette oo jo pari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on juhannuksena Jopo.
Poljetko karkuun?
Eiku liki
Otatko kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kiire saada heila helluntaiksi
Miksei näitä voida jakaa niinku ämpäreitä. Voisin jonottaa vaikka yhden ämpäripään, sellanen sopis mulle.
Millä nimellä sun ämpäripää alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näitä voida jakaa niinku ämpäreitä. Voisin jonottaa vaikka yhden ämpäripään, sellanen sopis mulle.
En tiiä, kun vasta jonotan.
Miks peli tulee niin myöhään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
auringonsäde sukeltaa lammen pohjaan
mudassa on hiljaista
pilvien taikasilmät valelevat nurmikonMikä minuun osui
Säde auringon
Monnina mudassa
Ihmettelen
Näen pilvet sinisellä
Elämän nurmikon
hmmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää lähtee nyt taas ihan käsistä.
Laitetaan taas ne meidän hullut puolet visusti kaappiin ja kaappi lukkoon. Ja ollaan kylmästi ja asiallisesti. Näin tehdään.(mutta kun se villiintyminen ja riehaantuminen on niin ihanaa ja niin luonnollista ja niin puoleensa vetävää ja niin säkenöivää ja kipinöivää ja jotenkin eläimellistä ja kuumaa ja tulista ja jännittävää ja ja ja niin haitallista millekään järkevälle normaalielämälle).
Miks ette oo jo pari?
Molemmilla on jo se oma normaali elämä.
Ja meillä vaan sellaista hullujen harmoniaa, jos sen valloilleen päästää.
Better to have loved and lost, than to have never loved at all.
- Augustine of Hippo
Narsistimies yrittää saada naista kiinnostumaan ja huomaamaan itsensä nälvimällä naista, kommentoimalla naista ikävästi tai muulla huonolla käytöksellä. Sellaiset miehet kannattaa jättää täysin huomiotta kaikissa tilanteissa ja aina ja ikuisesti. Arvostakaa itseänne naiset rakkauden ja fyysisen läheisyyden kaipuussannekin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla noin tunnekylmä 💔
Olen oikein lämmin, rakastava heille joita rakastan ja joiden kanssa on hyvä olla. Sinä et ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava pettäjä
Veikkaan ettei sillä asteella olevat notku vapaa-aikanaan tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Narsistimies yrittää saada naista kiinnostumaan ja huomaamaan itsensä nälvimällä naista, kommentoimalla naista ikävästi tai muulla huonolla käytöksellä. Sellaiset miehet kannattaa jättää täysin huomiotta kaikissa tilanteissa ja aina ja ikuisesti. Arvostakaa itseänne naiset rakkauden ja fyysisen läheisyyden kaipuussannekin.
T?
Hyvästi nyt sitten honey. Kaikesta huolimatta olit minulle tärkeä. Mutta ei se taida sua kiinnostaa. Laita silppuriin se, mitä sinulla on musta jäljellä. Ei sille ole enää tarvetta. Halusin sinulle niin paljon hyvää, mutta ei se tainnut se haluaminen kantaa pitkälle. Ketjuun olen kyllästynyt, työpaikastani lähden pian. Mitäpä tuota enää täällä aikaansa viettämään. Yritähän elää hyvää elämää, sinusta on kyllä siihen! Smacksmackjasmack. Xxxxx (naine)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, kun vasta jonotan.
Mua ei tarvi jonottaa.
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostetaanko samanlaisia asioita?
Enimmäkseen, juu. Vain ns. vaikeiden asioiden käsittelyssä arvostamme erilaisia tapoja. Muuten elämänarvot ovat aika samanlaiset. Hän on ehkä enemmän eläimensuojelija kuin itse olen (metsästys ja kalastus on ok).
Miten käsittelette vaikeat asiat eri tavoin?
Minä haluaisin yksityiskohtaisesti käydä kaiken läpi, kuka sanoi ja teki mitä ja miksi, mitkä tunteet ja motiivit vaikuttivat mihinkin jne., kun taas hän on ihan erilainen; kätkee asiat sydämeensä, tutkiskelee niitä siellä yksin, sitten valitsee itselleen sopivan narraation ja pysyy järkähtämättä omassa versiossaan vaikka tapahtuisi mitä, ei anna periksi piiruakaan pienessäkään asiassa, suuttuu jos edes pienessä yksityiskohdassa on hänen kanssaan eri mieltä. Näistä lähtökohdista on vaikea päästä yli menneistä konflikteista. Tai no, ei se hänelle ole varmaan vaikeaa, mutta minulle näköjään on. Olenkin ajatellut, että jos puhuminen ei onnistu, niin pitäisi varmaan keskittyä siihen, että hypättäisiin ääripäästä toiseen ja alettais tuottamaan toisillemme nautintoja. Ei taida tapahtua. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjainen ja vajaaälyinen, kaikki koulut jääneet kesken. Tunnistitko itsesi? Oletko linjoilla?
Joo.
Täällä toinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjainen ja vajaaälyinen, kaikki koulut jääneet kesken. Tunnistitko itsesi? Oletko linjoilla?
Joo.
Joo me kaikki ollaan täällä😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Täällä toinen!
Kolmas paikalla!
Minulle riittää yksi hellä mies. <3