Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Tässätapauksessa onnistuu lennosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko meillä mitään yhteistä eikä sen väliäkään, kun yksipuolinen kiinnostus oli
Meinaatko?
Enhän minä täällä muuten olisi
Tulit vasta pakkien jälkeen?
Joo löysin Googlen kautta ketjun siinä vaiheessa kun tajusin jääneeni miettimään ihmistä jota ei kiinnosta ja googletin tyyliin "kuinka unohtaa yksipuoliset tunteet" tms
Okei. Koita jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Milloin on sopiva hetki aloittaa uusi suhde, kun vanha on ohi?
Jos oot mun pala niin voidaan alkaa sovitteleen. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Paras puolesi? Entä kaivattusi?
Iloisuus, kaivatun luotettavuus. Jos "fyysisesti" pitäisi mainita: kädet ja muu jääköön salaisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Heti, kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Luotettavuus, huumorintaju,avoimuus, auttavaisuus,osaan rentoutua, olen vähään tyytyväinen 😂.
Hänessä:
Rauhallisuus, luulen että on aika viisas 😂, sopivan pituinen mulle, ystävällisyys, viihtyy luonnossa, söpö ujous ja jännitys.
Pitikö laittaa vain yksi asia? 😅
👩👱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mies enkä yhtään ilkeä mut kelpaisko?
Toki. Mistä sut löytää?
Vaahteran varjosta
Onko tontti tien mutkassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Leikkisyys, sama hänellä. Sehän meidät "yhteen" saattoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko meillä mitään yhteistä eikä sen väliäkään, kun yksipuolinen kiinnostus oli
Meinaatko?
Enhän minä täällä muuten olisi
Tulit vasta pakkien jälkeen?
Joo löysin Googlen kautta ketjun siinä vaiheessa kun tajusin jääneeni miettimään ihmistä jota ei kiinnosta ja googletin tyyliin "kuinka unohtaa yksipuoliset tunteet" tms
Okei. Koita jaksaa.
Ihan hyvin jaksan, emmä missään riutumuksessa ole ollut enää aikoihin. Riutumus kestää tasan niin kauan kun elättelee toiveita ja jossittelee. Sitten kun ei oikeasti enää ole mitään toivoa eikä jossittelua vaan pelkkä raaka hyväksyntä, niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Mistä sut löytää?
Vaahteran varjosta
Onko tontti tien mutkassa?
Ei oikeastaan ihan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonohko suunnistusvaisto on yhteinen piirre kaivatun kans. Oon ajanut harhaan paikasta, jossa oon käyny lukuisia kertoja. Jotenkin sitä vaan missaa oikean risteyksen... Tämä on kans asia, jossa ymmärrettäisiin toisiamme eikä tulis motkotusta, kun kummatkin taatusti tehtäis samanlaisia mokia aika ajoin.
Meillä on jotakin yhteistä. Nyt meidän täytyy kohdata!
Jos tuo onkin yllättävän monia vaivaava juttu, jota ei vaan kaikki tunnusta. Huono suuntavaisto löytyy nimittäin täältäkin. Nykyään on onneksi puhelimessa kartta ja siinä oma sijainti, mutta ilman sitä oon esim. metsässä aina ihan hukassa, kun joka puolella näyttää samalta ja polkuja on kymmeniä.
eri
Musta ei olisi avuksi. On kyllä yleistä! Kaupungilla voi aina nykäistä jotakuta hihasta! Tai sitten mapsikin on mennyt huonommaksi. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Se riippuu kuinka pitkä suhde on takana. Huom. En elä suhteessa, jossa ei ole yhteistä tekemistä, seksiä ja läheisyyttä.
Vähintään vuosi on hyvä olla täysin yksin.
Lue minun.
Naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Yleensä kai sanotaan, et olisi hyvä olla yksin jonkin aikaa, mut toisaalta jos on ollut vuosia kuolleessa suhteessa, ja ero on käsitelty, niin miksei vaikka heti.
Eli kai tohon mitään sääntöä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Mistä sut löytää?
Vaahteran varjosta
Niinpä tietenkin. Aina menee kaikki pieleen. Olen kiinni koivupuussa. Osaatko sanoa missä puussa kasvaa pakurikääpä? Vai kasvaako se missä vain puissa? En jaksa googlettaa ja pilata meidän hyvin alkanutta keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Mistä sut löytää?
Vaahteran varjosta
Niinpä tietenkin. Aina menee kaikki pieleen. Olen kiinni koivupuussa. Osaatko sanoa missä puussa kasvaa pakurikääpä? Vai kasvaako se missä vain puissa? En jaksa googlettaa ja pilata meidän hyvin alkanutta keskustelua.
Lehtipuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Yleensä kai sanotaan, et olisi hyvä olla yksin jonkin aikaa, mut toisaalta jos on ollut vuosia kuolleessa suhteessa, ja ero on käsitelty, niin miksei vaikka heti.
Eli kai tohon mitään sääntöä ole.
Säännöt menee siinä vaiheessa romukoppaan kun
rakkaus astuu elämään.
Vaahteran varjosta