Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Perinnegallup:
Etäisyytenne?
Alle 100 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin sut firman bileissä eri tavalla
Missä/milloin?
Klassikkogallup kirjoitti:
Kirjain- ja numerosarja, joka aukeaa vain teille kahdelle?
88, 7H, 69, 55 ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Mitä yhteistä teillä on kaivattunne kanssa?
Älykkyys, luovuus, huumorintaju, kaikki ihana ja hyvä. Varsinkin tulevaisuudessa!
kuin korpit harmaasutta
rakkaus kaivattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yleensä lähes aina kävis niin, että kun ehdottaisitte kaivatullenne ulkoilua säätietoja katsomatta, niin sattuisikin huono ilma just silloin. Niin ottaisitteko sen jo jonkinlaisena merkkinä?
Onpas typerää. Me mentäis nauttimaan sateesta ja ukkosesta.
Komppaan tätä. Ukkoset on mukavia. Olis joku saanu tulla saunakaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laittanut sydäntä?
Aion antaa sydämen oikeassa elämässä, odotan vain oikeaa hetkeä. En halua tässä epäonnistua
En tiedä onko meillä mitään yhteistä eikä sen väliäkään, kun yksipuolinen kiinnostus oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinnegallup:
Etäisyytenne?
Kyllä hän varmaan osaa mapsia käyttää.
Tarviiko sua opettaa?
Mua tarvis. Miten mapsissa saa kartalle sellaisen etäisyysrinkulan halutun sijainnin ympärille? Haluisin esmes nähdä, mihin on mökin ympäriltä 10 km. Tai mitä kaikkea on 20 km päässä kodista. Onko siinä edes sellaista optiota? En vaan osaa...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko meillä mitään yhteistä eikä sen väliäkään, kun yksipuolinen kiinnostus oli
Meinaatko?
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilua... 👣👣 Onkohan myrksy tulossa? 😯
Lämpimät kelit päättyy yleensä ukkosmyrskyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinnegallup:
Etäisyytenne?
Kyllä hän varmaan osaa mapsia käyttää.
Ei välttämättä. Ei onnistu multakaan aina mutta onneksi ei tarvitse suunnistaa kompassin kanssa, en löytäisi perille ikinä.
Huonohko suunnistusvaisto on yhteinen piirre kaivatun kans. Oon ajanut harhaan paikasta, jossa oon käyny lukuisia kertoja. Jotenkin sitä vaan missaa oikean risteyksen... Tämä on kans asia, jossa ymmärrettäisiin toisiamme eikä tulis motkotusta, kun kummatkin taatusti tehtäis samanlaisia mokia aika ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kerätä kaikki maailman kauniit sanat ja heittää ne sun päälle, sanominen on niin hankalaa.
Ihana😍😭
Vierailija kirjoitti:
kuin korpit harmaasutta
rakkaus kaivattua
Korpit on tuolla kuusen latvustossa.
Huutelivat kun tulin niityn yli.
Lähinnä kai toisilleen, ehkä tiedoksi minulle.
Jotain niillä on kerrottavana.
-Vaeltava Harmaasusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko?
Enhän minä täällä muuten olisi
Lukisin pilvistä sääennusteet, mutta silti haluaisin välillä kastua. Hyvässä seurassa se on mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laittanut sydäntä?
Aion antaa sydämen oikeassa elämässä, odotan vain oikeaa hetkeä. En halua tässä epäonnistua
Kenelle aiot sydämen antaa?
Tarviiko sua opettaa?