Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Lennosta, joo.
Lennosta moi, mitäs sulle? Onko ollut mukava päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinnegallup:
Etäisyytenne?
Kyllä hän varmaan osaa mapsia käyttää.
Tarviiko sua opettaa?
Mua tarvis. Miten mapsissa saa kartalle sellaisen etäisyysrinkulan halutun sijainnin ympärille? Haluisin esmes nähdä, mihin on mökin ympäriltä 10 km. Tai mitä kaikkea on 20 km päässä kodista. Onko siinä edes sellaista optiota? En vaan osaa...
Sateliittikuvista saa melko realistista tietoa jos haluaa stalkata. Miten reaaliaikaista on on toinen asia.
Kyllä mä ton tiedän mutta haluaisin saada tietyn kohteen ympärille ympyrän, jonka kehän etäisyyttä siitä kohteesta voi muuttaa. Sellaista en ole siitä löytänyt.
Olet kaunein ja älykkäin, kehen olen koskaan tutustunut. Vielä kymmenen vuoden jälkeenkin muistelen sua lämmöllä. Me taidettiin molemmat haluta jatkaa yhteydenpitoa tavalla tai toisella, muttei uskallettu ottaa sitä askelta, koska oltiin molemmat varattuja. Muistelen myös sitä toukokuista iltaa, kun vietettiin viimeinen hetki kahden, laivan kannella matkalla takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oon sulle?
Etäinen työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lennosta, joo.
Lennosta moi, mitäs sulle? Onko ollut mukava päivä?
Tähän sanoisin, että maailmanrauha, mutta tuntuu kovin kuluneelta vitsiltä, että taidan jättää sanomatta.
Eri
Kaipaan Hesan kaupunginosafestareita.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Mitä yhteistä teillä on kaivattunne kanssa?
Äidinkieli ja työnantaja. Kaikissa muissa asioissa olemme aivan eri ääripäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinnegallup:
Etäisyytenne?
Kyllä hän varmaan osaa mapsia käyttää.
Tarviiko sua opettaa?
Mua tarvis. Miten mapsissa saa kartalle sellaisen etäisyysrinkulan halutun sijainnin ympärille? Haluisin esmes nähdä, mihin on mökin ympäriltä 10 km. Tai mitä kaikkea on 20 km päässä kodista. Onko siinä edes sellaista optiota? En vaan osaa...
Sateliittikuvista saa melko realistista tietoa jos haluaa stalkata. Miten reaaliaikaista on on toinen asia.
Kyllä mä ton tiedän mutta haluaisin saada tietyn kohteen ympärille ympyrän, jonka kehän etäisyyttä siitä kohteesta voi muuttaa. Sellaista en ole siitä löytänyt.
Laitat niille palautetta.
huomenna ei
aurinko katsele sinua
solisluita silmäripsiä
tavataan sateenkaaren päässä
löydän sinne
missä odottaa metsämyyrän kallo
haluaisin olla
Läheinen
Työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
haluaisin olla
Läheinen
Työkaveri.
Ei meidän sovi sotkea töitä tähän hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oon sulle?
Etäinen työkaveri.
Niinkö haluat?
Niin ihana. Taas toi sun kuvas sai mut tänne uppoutumaan haaveisiin susta. Tietäisitpä vaan, kuinka paljon haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oon sulle?
Etäinen työkaveri.
Niinkö haluat?
Kyllä. Ja niin hänkin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
haluaisin olla
Läheinen
Työkaveri.
Onhan meillä ainakin yksi yhteinen projekti, Läheinen Työkaveri. Työstän parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahdella laitteella tykkäykset perään hahas.
Hä?
Millon tää sivusto on avattu, mielenkiinnosta vaan
Vierailija kirjoitti:
Niin ihana. Taas toi sun kuvas sai mut tänne uppoutumaan haaveisiin susta. Tietäisitpä vaan, kuinka paljon haluaisin.
Kuvaile kuvaa!
Toistelet samaa sivukaupalla