Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oon sulle?
Olisit voinut olla vaikka mitä, jos olisit halunnut. Vaikka mun ja vaimon ystävä, matkakumppani, tai mistä sitä tietää mitä siitä olisi voinut muotoutua. Myöhäistä kaikki ja niinhän sinä halusit asioiden menevän. Olen minäkin ihan zen ja fine nyt. Asiat vain tapahtuvat elämässä ja niillä mennään. -vaimo number 2-
P.S. En ole ollut täällä enkä siellä enkä missään moneen päivään
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oon sulle?
Rakastettu 💗
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oon sulle?
Valaiset kaiken ympärilläsi, sun on pakko olla mulle valo.
Miksi et laittanut sydäntä?
Saisi irl postia jo tulla.... 🤗
Galluppi:
Paras puolesi? Entä kaivattusi?
Galluppi:
Yhteiset värinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yleensä lähes aina kävis niin, että kun ehdottaisitte kaivatullenne ulkoilua säätietoja katsomatta, niin sattuisikin huono ilma just silloin. Niin ottaisitteko sen jo jonkinlaisena merkkinä?
Meinaakko, että olis heinälatokelit?
No ei. Aina te mietitte vain seksiä. Sellaiset kelit, että vois istua ulkona vaikka parikin tuntia juttelemassa mukavasti viihtyen. Värjöttelemättä sateessa, kylmässä tai kovassa tuulessa.
Galluppi:
Mitä yhteistä teillä on kaivattunne kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Yhteiset värinne?
💙💚
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Vasen puoli. eos jälkimmäiseen, etupuoli? Sillä onhan hän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Mitä yhteistä teillä on kaivattunne kanssa?
Työpaikka
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Yhteiset värinne?
Paskan ruskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yleensä lähes aina kävis niin, että kun ehdottaisitte kaivatullenne ulkoilua säätietoja katsomatta, niin sattuisikin huono ilma just silloin. Niin ottaisitteko sen jo jonkinlaisena merkkinä?
Meinaakko, että olis heinälatokelit?
No ei. Aina te mietitte vain seksiä. Sellaiset kelit, että vois istua ulkona vaikka parikin tuntia juttelemassa mukavasti viihtyen. Värjöttelemättä sateessa, kylmässä tai kovassa tuulessa.
Kyllä minä ottaisin ennemmin huonomman kelin. Voisin ajatella saavani enemmän lähikontaktia, kun mulla on niin kylmä. Helteen punainen naama ja hiki jo ajatuksesta niin ei kiitos. Helteellä naamakin tuntuu leviävän ja olen jotenkin tosi väsähtäneen näköinen. kylmällä eri. Sivustalta.
💝💝💝💝💝🧡💘💘💘💘