Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän minä sinulle olen ollut?
Hän on työkaveri, johon olen salaisesti kiintynyt epäsopivallakin tavalla. Ei enempää, ei vähempää. Eikä mikään tule miksikään tästä muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tärkeää maine on sinulle?
Oma maine on yhdentekevää. Toisaalta kyllä odotan kumppanilta kohtuullisen hyvää mainetta.
Juu, tiedän että asiassa on ristiriita, mutta näin se vain nyt on.
Missä piireissä pitää olla hyvä maine? Iltapäivälehdissä, kantakapakassa, naapurustossa, töissä, himoksen seksibileissä?
Ammattiajoluvan saaminen edellytti joskus hyvää mainetta.
-niin sivusta, jos mistä-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammuleille. Olkaapa kiltisti ja työn touhussa.
Vapaapäivä, sori. En aio tehdä koko päivänä yhtään mitään.
Mä pidän pekkasia, että saan palstailla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kaikki valmista. Voi poimia, mitä puusta haluaa.
Mikä puu olisit? Kysymys sisältää tuotesijoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on Euroopan, ehkä koko maailman lyhin työaika. Kun ollaan niin tuottavia...
Sori, mulla alaisia, ketkä tekee töitä, ettei itse tarvitse. Ja siitä minä heille palkkaa maksan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat maineella tässä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkapuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on Euroopan, ehkä koko maailman lyhin työaika. Kun ollaan niin tuottavia...
Hän valehtelee sivusta. Väite ei siis pidä paikkaansa edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.
Yksi niistä varsinaisista syistä, miksi tänne kirjoittelen on se, että tosielämässä en voi ilmaista ajatuksiani, koska niin harvalla on kapasiteettia tai kaistanleveyttä niiden ymmärtämiseen. Eli samis.
Mitähän siitäkin tulisi, jos palstan seuraajat järjestäisivät yhteistapaamisen. Syntyisikö enemmän ystävyyssuhteita kuin parisuhteita?
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä palstalaiset naamatusten😂😂😂😂*Ei, en ikinä uskaltaisi*
😂
Vierailija kirjoitti:
Itse luotu on tärkeä mutta ei sitä yksin luodakaan. 👍
Vierailija kirjoitti:
Okei, tunnustan trollanneeni ITSELLENI hieman erikoisen maineen. Toisten kuvittelema negatiivinen maineeni heidän silmissään on vain positiivista minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatillinen maine on hyvin tärkeä. Henkilökohtainen maine taas riippuu aina puhujista, joten sen jätän omaan arvoonsa.
Eikös se ammatti liity sinuun ja elämääsi? Ei se kuule mussukka ihan noin kulje. Olet yksilönä työssäsi henkilöbrändisi kanssa. Valitettavasti puheet tekevät jo tehtäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaahtera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma maine on yhdentekevää. Toisaalta kyllä odotan kumppanilta kohtuullisen hyvää mainetta.
Missä piireissä pitää olla hyvä maine? Iltapäivälehdissä, kantakapakassa, naapurustossa, töissä, himoksen seksibileissä?
Millainen on hyvä maine?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni yli ymmärryksen tuo tuotesijoittelu,mutta olisin haapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.
Yksi niistä varsinaisista syistä, miksi tänne kirjoittelen on se, että tosielämässä en voi ilmaista ajatuksiani, koska niin harvalla on kapasiteettia tai kaistanleveyttä niiden ymmärtämiseen. Eli samis.
Mitähän siitäkin tulisi, jos palstan seuraajat järjestäisivät yhteistapaamisen. Syntyisikö enemmän ystävyyssuhteita kuin parisuhteita?
Tai sitten loppuis entisetkin ystävyydet, kun omien kaipausviestien trollaajat paljastuisivat kavereiksi. 😁
Minulle tällaisessa tapauksessa niitä ystävyyksiä ei olisi ikinä ollutkaan. Menettäisi merkityksensä, että on oltu edes tuttuja. Tai menetti merkityksensä. Sellaisia ihmisiä en tahdo enää ikinä tavata, tai edes ketään heidän läheistään missään merkeissä enää ikinä.
Sulle on käynyt noin? Mun viestejä on trollattu niin, että oletan jonkun tutun tunnistaneen mut ja sen, ketä kaipailin, mutta en voi sataprosenttisella varmuudella sanoa tunnistaneeni ketään. Pidän hyvin todennäköisenä, lähes varmana, että täällä käy ainakin ajoittain puolisentusinaa tuttua tyyppiä. Harhautumisen vaara on kuitenkin suuri, koska käytännössä kaikkien viestejä rääpitään, joten en oikeastaan välitä asiasta, vaan kirjoitan kuin kaikki olisivat täysin anonyymejä. Mitä sillä oikeastaan on väliä.
Jos ihmisestä tietää tiettyjä asioita vain yksi tai kaksi niin aika helppo siitä on tietää kuka kyseessä. Eri olisi jos tuttavapiiri olisi laaja, mutta kun niitä ystäviä ei ole yhtään niin on hyvin helppo tietää kuka voi kirjoittaa juuri oikein. Ja ei ole kyse ympäripyöreästä asiasta vaan täysin yksilöidyistä, jotka uniikkeja. Lisänä näissä haukkumista. Tuntisin kyllä suurta helpotusta jos lukisin lehdestä kyseisen henkilön siirtyneen manan majoille. Tai kyseisten.
Ota huomioon, että ne kaksi ovat voineet puhua vaikka kymmenelle. Minä esim. tiedän yhden kaverini ex-vaimosta yhtä ja toista vaikka en koskaan edes ehtinyt tavata koko naista, kun liittonsa ei kestänyt kuin muutaman vuoden. Mutta teoriassa voisin tunnistaa hänet ja trollata tuolla tavalla eikä hänellä olisi aavistustakaan kuka hänelle trollaa.
Kyllä nuo ilmitulleet asiat on vuosikymmenien asioita ja tuskin kukaan tuntematon niin paljon minusta tietää. Tai olisi kiinnostunut tietämään.
Kyllä kuule aina kiinnostaa. Suosittelen kiinnostumaan elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyinkin, miten tärkeää maine on kaipamalleni? Kulisseja pidetään yllä myös maineen vuoksi. T. Ap
Kyllä ne kulissitkin romahtelee.
Selitystä vailla.