Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.
Yksi niistä varsinaisista syistä, miksi tänne kirjoittelen on se, että tosielämässä en voi ilmaista ajatuksiani, koska niin harvalla on kapasiteettia tai kaistanleveyttä niiden ymmärtämiseen. Eli samis.
Mitähän siitäkin tulisi, jos palstan seuraajat järjestäisivät yhteistapaamisen. Syntyisikö enemmän ystävyyssuhteita kuin parisuhteita?
Tietysti. Miksi olisimme kiinnostuisimme muulla tavoin toisistamme? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa on lehdet kuussa ja tähdet sirottelevat siitepölyään kaipuun pohjattomaan mereen, vain paineentasaus on tekemättä.
Kauniisti sanottu. Kun pääsiskin vähän paineita tasoittelemaan kaivatun kanssa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Jotenki me vähä niinku tunnetaan, vaikkei jotenki niinku yhtään.
Hyvää yötä. Niinku.
Voitaisko päivittää tunteminen ajan tasalle, niinku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on pari tyyppiä, joihin haluaisin tutustua kavereina. On kerrankin samat aatokset ja harvoin näin käy.
Yksi niistä varsinaisista syistä, miksi tänne kirjoittelen on se, että tosielämässä en voi ilmaista ajatuksiani, koska niin harvalla on kapasiteettia tai kaistanleveyttä niiden ymmärtämiseen. Eli samis.
Mitähän siitäkin tulisi, jos palstan seuraajat järjestäisivät yhteistapaamisen. Syntyisikö enemmän ystävyyssuhteita kuin parisuhteita?
Tai sitten loppuis entisetkin ystävyydet, kun omien kaipausviestien trollaajat paljastuisivat kavereiksi. 😁
Minulle tällaisessa tapauksessa niitä ystävyyksiä ei olisi ikinä ollutkaan. Menettäisi merkityksensä, että on oltu edes tuttuja. Tai menetti merkityksensä. Sellaisia ihmisiä en tahdo enää ikinä tavata, tai edes ketään heidän läheistään missään merkeissä enää ikinä.
Pelipäivä tänään, terveiset hartikaiselle irl 💕 ikävä.
Mikähän minä sinulle olen ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten loppuis entisetkin ystävyydet, kun omien kaipausviestien trollaajat paljastuisivat kavereiksi. 😁
Minulle tällaisessa tapauksessa niitä ystävyyksiä ei olisi ikinä ollutkaan. Menettäisi merkityksensä, että on oltu edes tuttuja. Tai menetti merkityksensä. Sellaisia ihmisiä en tahdo enää ikinä tavata, tai edes ketään heidän läheistään missään merkeissä enää ikinä.
Sulle on käynyt noin? Mun viestejä on trollattu niin, että oletan jonkun tutun tunnistaneen mut ja sen, ketä kaipailin, mutta en voi sataprosenttisella varmuudella sanoa tunnistaneeni ketään. Pidän hyvin todennäköisenä, lähes varmana, että täällä käy ainakin ajoittain puolisentusinaa tuttua tyyppiä. Harhautumisen vaara on kuitenkin suuri, koska käytännössä kaikkien viestejä rääpitään, joten en oikeastaan välitä asiasta, vaan kirjoitan kuin kaikki olisivat täysin anonyymejä. Mitä sillä oikeastaan on väliä.
Yksin itkin mä ikävääni, mutta sain nukuttua sitten. Entä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa on lehdet kuussa ja tähdet sirottelevat siitepölyään kaipuun pohjattomaan mereen, vain paineentasaus on tekemättä.
Kauniisti sanottu. Kun pääsiskin vähän paineita tasoittelemaan kaivatun kanssa. ;)
Kauniimmin sanottu
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammuleille. Olkaapa kiltisti ja työn touhussa.
Vapaapäivä, sori. En aio tehdä koko päivänä yhtään mitään.
Tuota voi epäillä. Naisilla on aina niin monta rautaa pelissä.
Oot mun salainen moikkailuromanssini. Ei meidän oo tarpeen ees puhua, tykätään silti.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun salainen moikkailuromanssini. Ei meidän oo tarpeen ees puhua, tykätään silti.
Rakkaus voi olla monessa eri muodossa.
Monta vuotta ja kaikki turhaan. Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vahvat tunteet eivät mene koskaan hukkaan. Sitäpaitsi kuka sitä vielä tietää. Sokeri sulaa yhä suussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä tahdot niin. Mä en tahdo niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus voi olla monessa eri muodossa.
Ihastus. Ei rakkaus.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei se turhaa ole ollut, mutta ajat muuttuu ja tulee uusia tärkeitä asioita ja ihmisiä. Itsekin muuttuu vuosien myötä. Olen itsekin monin tavoin erilainen kuin vaikka kolme vuotta sitten. Ihmisetkin elämässäni ovat monin osin eri ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mulle, mutta omin silti. Ja sanon: "No moiii..." - ja käännän nopeasti katseeni pälyillen lattiaan ja olen kuin olisi kiusallista olla samassa tilassa, vaikka oikeasti haluaisin tarttua kaksin käsin lanteistasi niin kuin Käärijä tuopista ja olla pelkäämättä ollenkaan. Niinku.