Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin halauksen, sellaisen kunnon rutistuksen - sinulta.
*rutistushalausote* *suukko poskelle*
Kiitos! Keneltä sain?
Keneltä toivoit?
Samettisilmältä.
Nyt on vaikea sanoa, tuolla nimellä en osaisi kutsuun vastata. Ota silti halaus ja suukko poskelle, ei kai niitä liikaa koskaan voi saada?
Otan! Samettisilmä on Aarre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JKLM
Haha, tässähän on meidän kahden puumerkit randomjärjestyksessä. Ei siis ollut minulta, mutta samalla terveiset ;)
Niin on meidänkin.
Alkuillan halaus suloiselle ihastukselleni 🤗
-yks J
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä edes vaihtanut muutamaa sanaa useampaa kaivattunsa kanssa?
On vaihdettu sanoja, tarinoita, pusuja sekä kaikkea muuta kahden kesken - en avaa enempää.
Mä olen aina tosissani. Ei niin pientä pilaa ettei puolet totta. ;)
Rakastuminen väärään henkilöön rampauttaa ihmisen. Tunteisiin uupuu ja toivottomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne puun alle, suudellaan.
Höh, en nähnyt kutsuasi ajoissa. Kerkesin jo muualle. Voisit tulla perääni kyllä, niin toteutetaan yhteinen haaveemme...
Olen kuule edelleen täällä puun alla.
Mitä sä siellä teet?
Vierailija kirjoitti:
Ylpeesti rehellinen. Vieköön hengen mutta mä en s a a t a n a taivu väärään tahtoon.
Ei kenenkään pidäkään taipua mihinkään, mikä ei tunnu järkevältä. Joskus on silti hyvä myöntyä kompromissiin lyhyellä tähtäimellä, jotta saavuttaisi haluamansa pitkällä tähtäimellä. Se mikä itsestä tuntuu ensiajattelemalta väärältä, ei välttämättä ole aina itsellekään pidemmän päälle se paras vaihtoehto. Sivu
Luksusviikonloppu takana. En unohtanut sinua vieläkään, honey. Mutta kohta olen poissa ja en tiedä, unohdanko vai haluanko edes unohtaa. Olet salassa juuttunut minuun kuin takiainen. Teorioitakin minulla on, miksi näin, mutta en lähde avaamaan asiaa. Kivaa su-iltaa! Toivottavasti kaikki ok!
Vierailija kirjoitti:
Liian monta viikkoa näkemisestä.
Yli kuukausi😑
Aina jään ilman rakkautta. Aina. Eikä siinä mitään, pärjäähän sitä ilmankin. Mutta miksi ihmeessä pitää aina pyöriä mun ympärillä, herättää tunteet. Pysykää tästä lähin kaikki kaukana musta.
Muikkuselleni.
Lempeitä unia!
Nuppunen
Aina olen tehnyt muiden tahdon mukaan. Niin, että muilla olisi hyvä olla. Naimisiinkin menin, kun toinen niin kovasti sitä halusi. Milloin olisi minun aika rakastaa?
Perhosena liitelen vierestäsi ohi, lintuna lauleskelen läheisen puun oksalla, kärpäsenä lennän oven raosta sisään ja laskeudun tiskipöydälle. Hyvää yötä sinne
Saisko kivoja kaipausgalluppeja?
G: laitapa kaivatusta ja itsestäsi tunniste?
Vierailija kirjoitti:
G: laitapa kaivatusta ja itsestäsi tunniste?
Viime vuonna oli aina ulkovaatteet mun vieressä naulakolla, nykyisin suht vastapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Perhosena liitelen vierestäsi ohi, lintuna lauleskelen läheisen puun oksalla, kärpäsenä lennän oven raosta sisään ja laskeudun tiskipöydälle. Hyvää yötä sinne
Ampiaisena ampaisen matkaan ja laskeudun ihollesi mutta jätän pistämättä, sen sijaan surisen sinulle Hyvää yötä.
No viime viikolla ei tosiaan nähty mut onneks ensi viikolla taas nähään 🥰