Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Kuka täällä on psykoosissa?
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti eksynyt tälle palstalle eriskummallisista syistä ja vatsanpohjassani on outo tunne siitä että en olekaan yksin. Oletko sinäkin täällä tänään?
Oletko harhaihminen?
Kylläpäs on tässä aamussa outo tunnelma, olenkohan herkillä..?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas teidän sunnuntainne on lähtenyt käyntiin? Hippulatko vinkuvat?
Vinkulelut, jotka ovat jääneet lattialle sikin sokin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kehtaisi myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kännissä kirjoitin liian paljastavia viestejä kaivatusta. Anteeksi. Parannan tapani.
Tosiasiassa kukaan ei tiedä kenestä kirjoitit, ole huoleti.
🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä tajua edes itse jos on vai tajuaako
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti eksynyt tälle palstalle eriskummallisista syistä ja vatsanpohjassani on outo tunne siitä että en olekaan yksin. Oletko sinäkin täällä tänään?
Tuskinpa hän on. Meillä kaikilla täällä on tuo sama harha. Se koukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
The truth is out there...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä tajua edes itse jos on vai tajuaako
En myönnä tietäväni mitään asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kysyä suoraan nimellä, niin saisi ehkä vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet niin ainutlaatuinen ihminen enkä sinunlaiseesi ole koskaan ennen törmännyt, haluan kertoa sinulle, naimisissa olevalle ihmiselle, että pidän sinusta. Vaikka tiedän, ettei se mihinkään johtaisi, päättyisi vaan minun kannaltani ehkä rumasti. Enkö olekin helvetin sekaisin. Mutta kun et ole joku vaan, olet jotain ihan muuta.
En saa koskaan mielenrauhaa sinusta, ellen päätä tätä jotenkin.
Saa kai naimisissa olevista ihmisistäkin pitää. Joskus aiemmin, kun ruoho on näyttänyt vihreämmältä aidan toisella puolella, olen käynyt ihan varovasti kurkkaamassa, onko se todella sitä vai näyttääkö vaan. Oikein tarkkaan katsottuani olen päätynyt siihen, että kyllä se oman pihan ruoho on sittenkin vihreämpää. Tällä kertaa tuntuu, kuin minua pyydettäisi jättämään kaikki aiemmin rakentamani vain nähdäkseni, saako sade karun erämaan kukkimaan.
Jos keksii hyvän alibin, voi sitä erämaatakin käydä kurkkaamassa ja palata sitten takaisin omalle pihamaalle. Esimerkiksi jos alibina on avustusreissu erämaahan arkaluonteisten asioiden merkeissä, niin se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana olen ajatellut sua ja yritin salaa vähän stalkata.
Haittaako se?Eipä tuossa mitään pahaa ole, monet sitä tekee😉👍. Löytyikö mitään kiinnostavaa? 📷
Ei nyt kyllä sillee mut ruma kun persereikä oot.
Näin oon kyllä itsekin ajatellut usein mutta hyvä kun vahvistit asian. Pitäisikö sinun hankkia jotain lääkitystä kun olet noin äreä heti aamusta?
Ei se nyt millään lääkityksellä lähde.
Tämä ketju käy viihteestä. jatkakaa
T: yleisö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäkääs nimiä tulille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me ollaan. Osalla vain palstailu saattaa keskeytyä töiden vuoksi välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me ollaan. Osalla vain palstailu saattaa keskeytyä töiden vuoksi välillä.
Kaikkea kummallista silti tuntuvat tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäkääs nimiä tulille.
Nimetyt ehkä ryömisivät syvemmälle koloihinsa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäkääs nimiä tulille.
Saa olla kovin harhainen vaikka nimen sanoisikin. Niitäkin kun on yleensä enemmän kuin yksi tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäkääs nimiä tulille.
Nimetyt ehkä ryömisivät syvemmälle koloihinsa...
Miksi kun niin tuntuvat arvostelevan muita?
Kyllä ainakin ne tietäjät tietävät. Ei kannattaisi luottaa aivan kaikkiin psykopaatteihin.