Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hirnahtelen hyväntuulisesti näille jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kerro (nimi) ketä sinun sydämesi huutaa?
Jos olet oikein rohkea, niin laita oma nimesi perään.
Tiina🧡
HonEy love, oletko täällä? Olisin nyt täällä hetken vain sua varten. Tänään en tule tänne 22:30, koska se ei ole tänään mahdollista.
Olet mun sydämessä tietty lintu. Aina.
Katja 🧡
Ihastuminen sinuun R antoi minulle supervoimat.
Sen haihduttua, tässä lopputulos. 😞
-J
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty kun ollaan molemmat salattu kaikki.
C
Vierailija kirjoitti:
T-kirjaimella alkava mies. Olen arkajalka, enempää
en uskalla laittaa. Enkä omaa nimeäni, koska voisin olla helposti tunnistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Anna💓
Se oli todella kauniisti ajateltu. <3
Ei kannata elämän takia katkeroitua. Se ei kaunista miestä eikä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikein rohkea, niin laita oma nimesi perään.Anna💓
Kuka huutaa? T. Annan vaimo
Nii just! T. Annan mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mulle se, joka ei kyseenalaista ja epäile? Se, jolle saisin myös olla heikko. Se, joka hyväksyisi. Rakastaisi ilman ehtoja. Joka olisi samalla sekä metsä että se, jonka ei tarvitsisi huutaa vastauksen saadakseen. Saisinko olla sulle samaa?
m->nMahdatko tuntea häntä tarpeeksi hyvin?
sivu
Itse ajattelen niin, että vain itseään voi muuttaa. Lähtökohtaisesti toinen pitää hyväksyä kaikkineen sellaisena kuin on. Mutta parisuhteessakin voi toista tukea kukoistamaan ja keskittymään parhaimpiin puoliinsa ja vahvistamaan heikkouksia. Puolin ja toisin. Kuulostellen, keskustellen, yhteistä linjaa hakien - saumatonta tiimityöskentelyä?
Jäin miettimään, mitä tuo kyseenalaistaminen ja epäily on, mitä ehtoja rakkaudelle on asetettu ja miten se näyttäytyy, ettei parisuhteessa saisi olla heikko? Haluaisiko ap. avata asiaa?
Kuinka ajattelit tukea heikkoa ihmistä? Et pysty muuttamaan häntä, kuinka siis tuet? Parisuhdehan ei ole käsittääkseni mikään tiimityö jota hiotaan koko loppuelämä, jotta siitä saadaan valmis essee kaiken päätteeksi? Voisin kuvitella, että katkeruus on kova hinta siitä, että tukee hyvinvointinsa edellä toista ihmistä. Mitä se tukeminen siis tarkoittaa?
Lähtökohtaisesti ajatellaan parisuhteesta niin eri lailla, että mielelläni keskustelisin syvällisemmin, mutta nyt mulla ei ole aikaa. Lyhyesti: miksi ajattelet, että heikkous on ominaisuus tai pysyvä ilmentymä? Miten itse tuet esim. ystävää, jolla vaikea vaihe elämässä? Mikä ihmissuhde ei ole tiimityötä? Miksi sen pitäisi tulla valmiiksi? Katkeruus, siitäkö, että voi auttaa rakastamaansa ihmistä? En tunnista ilmiötä. Hyvinvointinsa edellä, en ymmärrä. Mulle hyvinvointia tuo se jos näen, että toinen voi paremmin kun olen voinut olla avuksi.
Jatkakaa keskustelua, itse palaan illalla. Luen mielenkiinnolla, toivottavasti nämä eivät poistu. Saako esittää kainon toiveen poistattelijoille?
Sivusta. Tämä on todella kauniisti ajateltu. <3
Kyllä tässä on minusta rakkauden peruspilarit hyvin aseteltu. Monessa uskonnossa sanotaan sama periaate: rakasta lähimmäistäsi. Olen aina ajatellut, että puhtain rakkaus on toisen tukemista, hyväksymistä sellaisenaan sekä epäitsekkyyttä. Auttaminenkin on rakkautta. Se palautuu moninkertaisena takaisin. Rakastavia ajatuksia on tämäkin palsta täynnä, hyvä lisääntyy kun sen annetaan kasvaa.
Rakkaudentäyteisiä ajatuksia kaikille!
-sivuNo niin, nyt opiskellaan rakkaudesta. Jatkakaa vain! Olemme pelkkinä silminä sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikein rohkea, niin laita oma nimesi perään.Anna💓
Kuka huutaa? T. Annan vaimo
Nii just! T. Annan mies
Onko mun Annalla mieskin?
Ajattelen sinua, se lämmittää viilenevässä illassa.