Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä tulee vastaan ihmisiä, jotka tallentuu ikuisiksi ajoiksi sydämeen. Heitä ei unohda, vaikka vuodet ja vuosikymmenet vierii. Joskus kun näkee tällaisen ihmisen omassa unessa niin herää niin onnellisena, että sai pienen hetken palata menneeseen.
Mulle sellainen oli nuoruuteni salainen kaukorakkaus Heli, jonka veroista ei ole toista tullut vastaan. Kaunein ja seksikkäin, vuosikymmenienkin jälkeen muisteltuna. Eräs mies täältä jostain.
Miksi kaukorakkaus? Et koskaan kertonut hänelle? Puhukaa ihmiset tunteistanne. Rakkaus on lahja ja voi tehdä teistä tosi onnellisia.
Ei meikäläisellä olis ollut mitään saumaa sellaiseen daamiin. Muutkin oli hänet huomannut. Mutta eipä tuo kaiherra, elämä on mennyt ihan hyvin näinkin. Kunhan muistelen, kesäpäivän herkistämänä.
No saiko kaivattusi hyvän miehen jostakin muusta hänet huomanneesta? Entä jos hän ei olekaan onnellinen? Joskus suosio voi olla jopa kirous kun kaikenlaiset pelimiehetkin juoksee perässä. Hän olisi saattanut kaivata aitoa rakkautta.
Asia on presiis näin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Paska olo
Niin mullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska olo
Miksi?
krapula
Ai sä olet alkoholisti. Mulla on vaan henkinen.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin katselit viimeksi kaivattuasi silmiin irl?
Viime keskiviikkona ja olisin voinut upota niihin silmiin. Niin ihanat, sielukkaat ja kauniit ja viattomat silmät. 😍
Kohta olis tarjolla paistettuja perunoita, makkaraa, kaalta ja parsaa.
Vierailija kirjoitti:
t mies ja B ovat sama henkilö/kirjoittaja
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska olo
Miksi?
krapula
Ai sä olet alkoholisti. Mulla on vaan henkinen.
Rakkauden ammattilainen
Kun pysähtyy juna ja aseman nään.
Mä hyppään pois jään tuijottamaan.
Ihmiset kotiin käy kylmissään.
Suruni jäätyy iltaan koleaan.
-J.Leskinen
Vierailija kirjoitti:
En muista. Oisinko maanantaina? Nopeasti perjantaina, kun moikattiin? Se on kyllä erilaista nykyään kuin ennen. Hermostuneisuus on pääosin poissa ja hän etsii katsekontaktia eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
t mies ja B ovat sama henkilö/kirjoittaja
Nainen vai mies?
Ikä?
Muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei katsonut minua silloin, mutta näin hänen silmänsä kuukausi sitten. On samettiset!
Liian yksinkertainen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle. Jos kerran asia on niin, että sydämesi huutaa lopun ikäsi sen H:n perään, niin minäkin poistun. Kiitos vaan! Ei auta vaikka sä miten olisit ollut hulluna muhun.
Harhat, ne harhat. Älä nyt hyvä ihminen kuvittele että olisi syytä jotakuta läksyttää näistä tämän saitin jutuista!
Irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty enää aloittamaan puhtaalta pöydältä, ei löydy enää välineitä eikä puhdistusaineita.
Kyllä löytyy. Sun yhteydenotto, puhuminen ja anteeksiantaminen
Jos sama kaava, sama välinpitämättömyys ja huomioonottamattomuus jatkuu viikosta, kuukaudesta toiseen, eikä mikään muutu, niin ei kiitos.
sivusta ja eräälle henkilölle
Jos toinen käyttäytyy kuin autisti, niin älä anna siimaa. Ne ei muutu
Vierailija kirjoitti:
😘🧡 T.
Öitä saarelle.
Onko saaren nimessä kirjaimet ö ja ä?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään sellaisista pidä, jotka eivät osaa lukea rivien välistä, tilanteita tai tekstiä :)
Vierailija kirjoitti:
Sanat eivät riitä kertomaan...
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuisin olen vähän mustasukkainen.
Miksi juuri viikonloppuna? Aa joo ymmärrän.. mut eikö sulla oo kaikki niin "hyvin" elämässä ettet halua siihen mitään muutosta?
krapula