Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Olet niin rakas, rakas. Suudelma kaulallesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tuun sinne aina vasta kun sun vuoro on loppumassa? Ei siinä, oli kiva nähä sekä sua. Sun pään liikkeistä päätellen (no pun intended) sustaki mua.
Näin oli. Joo yövuorossa olen taas, kahvilla mennäänJa aattelen sua. Toiv. ei tule mitään vaikeita tapauksia🤞Hyvää yötä täällä toivotan. Ei deffakaan olis haitaksi
Ota nyt loparit, ettei joku vielä kuole 🙄
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tämän hetken tunnelmat kaivatulle neljällä sanalla? Ei sanoja rakastan, ikävöin, kaipaan, kiitos. Vähän luovuutta, kaipaajat!
Tuun uimaan sun kylpyammeeseen
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tämän hetken tunnelmat kaivatulle kolmella sanalla? Ei sanoja rakastan, ikävöin, kaipaan, kiitos. Vähän luovuutta, kaipaajat!
Haluan olla aviomiehesi
Vierailija kirjoitti:
Tuli tänään mieleen että meidän täytyy sopia.
Sovitaan että jos tulen muistisairaaksi niin erotaan.
Syövän iskiessä laitetaan aikaraja.Toisaalta jos sinä Naiseni sairastut niin olen sun omaishoitaja.
Syötän, juotan ja pesen - suukotan ja pidän kädestä aina kun haluat.Kävisikö tämmöinen kompromissi?
t Mies
Mutta sehän on epäreilua!
Onko teillä koskaan ollut tunnetta että jokaista liikettänne tarkkaillaan....
Näppärät sormet ja suuri suu. Paha juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tuun sinne aina vasta kun sun vuoro on loppumassa? Ei siinä, oli kiva nähä sekä sua. Sun pään liikkeistä päätellen (no pun intended) sustaki mua.
Näin oli. Joo yövuorossa olen taas, kahvilla mennäänJa aattelen sua. Toiv. ei tule mitään vaikeita tapauksia🤞Hyvää yötä täällä toivotan. Ei deffakaan olis haitaksi
Vai oletko A? OYS?
Vierailija kirjoitti:
Olenko kuvitellut kaiken nn
Kuka n kenelle n?
Antaudun muussa kunhan voitan sydämesi.
Oon uinu viimeksi Myllyjärvellä mut ei muuten mitään vakipaikkaa, kaikki käy kunhan on puhdasta vettä,
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä koskaan ollut tunnetta että jokaista liikettänne tarkkaillaan....
Ei, koska se olen minä joka tarkkailee muiden jokaista liikettä. ;) Pitää harjotella agenttiuraa varten.
Annoin sydämeni nähdäkseni miten nopeasti murskaat sen. Tempo oli nopea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tämän hetken tunnelmat kaivatulle kolmella sanalla? Ei sanoja rakastan, ikävöin, kaipaan, kiitos. Vähän luovuutta, kaipaajat!
Tunnelmia kaivatun suhteen
Tahdon pitkän suudelman.
Painaudutaan alasti vastakkain.
En ole käynyt uimassa noin 10 vuoteen.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Haluan olla aviomiehesi
Last call for Lotta!📢
Tietysti paras ois pieni oma ranta ja suojaisa poukama, puita ja paahdetta ja kaivattu kainalossa.