Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Hän on elämäni rakkaus, mutta minä en ole sitä hänelle. En ole koskaan ollut kenellekään, siksi täällä kaivossa. Omani, muttei koskaan minun. Vuosien tuska ja yksinäisyys. Epätoivo ja ahdistus.
Näen valon, mutten koskaan saavuta sitä. Ei minulle, ei koskaan. Mikael.
Hyvästi Narnia. On aika jatkaa matkaa.
Älä nyt vielä luovuta. Sinussa on jotain niin täydellistä. Taidan itsekin olla vähän ihastunut suhun vaikka eihän me olla edes tavattu vielä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tämän hetken tunnelmat kaivatulle kolmella sanalla? Ei sanoja rakastan, ikävöin, kaipaan, kiitos. Vähän luovuutta, kaipaajat!
Soita milloin tahdot.
Pilkut putoilee, prkl. Taas.
Vierailija kirjoitti:
I know I'm a handful.
Thats why you have two hands.
Nuuskamuikkuselle
saareen 17 km:n päähän
ihania unia ja lempeitä unikuvia.
😘🧡
Olit tänään niin komea! Söpöliini
Miks tuun sinne aina vasta kun sun vuoro on loppumassa? Ei siinä, oli kiva nähä sekä sua. Sun pään liikkeistä päätellen (no pun intended) sustaki mua.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Missä käyt yleensä uimassa?
En missään. Olen uinut viimeksi vuonna 2002.
Vierailija kirjoitti:
Miks tuun sinne aina vasta kun sun vuoro on loppumassa? Ei siinä, oli kiva nähä sekä sua. Sun pään liikkeistä päätellen (no pun intended) sustaki mua.
Ja olin niin innoissani sun näkemisestä, että oikoluku meni vinoon.
Ketä mestoilla? Onko hyvä pöhinä? Missä? Mitä? Kertokaa heti kun tiedätte jotakin?
Ps. Mul ois vielä 2 viimeisestä jäljellä, muistaako joku? Oli pikkasen aikaset 36v. pippalot, juomapeli ja kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tämän hetken tunnelmat kaivatulle kolmella sanalla? Ei sanoja rakastan, ikävöin, kaipaan, kiitos. Vähän luovuutta, kaipaajat!
Kaikki meni oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Valmis ottamaan selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Valmis ottamaan selvää?
OKEI! EDELLINEN EI SAANUT KANNATUSTA! KOKEILLAAN UUDESTAAN!
1) Otitko ruusuni vastaan?
2) Yritä ottaa yhteyttä 1X2
3) Olet ihana ja rakas pikkuinen
4) Joko sulla on uusi oma auto?💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Valmis ottamaan selvää?
Kyllä, oi kyllä!
Haava on liian syvä.
Hyväksy ja häviä.
Hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Mollivoittoinen perjantai
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tule onnelliseksi kanssaan.
Sulle ihana! Yksinoikeudella! Ehkä tajusit? Ja mää nyt käytän sua, sorgen! 👊💙