Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju ei ole hömppää vaan ainut yhteys kaivattuuni.
Ketju on vain ja ainoastaan hömppää.
Sulle ehkä. Tätä kautta on parit löytäneet toisiaan. Sori siitä.
Mitä anteeksipyydeltävää siinä on? :D tuskin ne on pahoillaan
Ihanalle Jaanalle rakkaat terkut missä lienetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ihminen tässä maailmassa, joka ei kuluta energiaa, vaan antaa sitä 💗 tulee ikävä 🤍
Mihin olet menossa?
Etsimään onnea muualta.
Miksi haluat hylätä voimaa antavan ihmisen?
En mä häntä hylkää ikinä. Pysyy mielessä vielä pitkään, ellei loppuun asti. Hän haluaa tietynlaiset välit. Mulla ei ole enää mitään muuta mahdollisuutta, kuin hyväksyä ja jatkaa matkaa, vaikka välit katkeaisikin.
Hylkäät.
En. Pärjää hienosti nytkin ilman mua. Mä olen se joka kaipaa, ei hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et edes tajunnut mistä oli kyse.
En tajunnut, myönnän. Voidaanko ottaa uusiksi viimeinen 3kk?
Haluaisin myös. Tekisin kyllä asioita hieman toisin, mutta kuitenkin... Sivusta
Mitä tekisit toisin? 🤔😌
Olisin koittanut olla paikalla enemmän missä hänkin on ja todennäköisesti antanut asioiden edetä omalla painollaan ilman mitään liikoja informaatioita.
Tuskin (tapauksessani ) olisi pystytty paljoa enempää olemaan yhdessä "siellä". Informaatiosta tulikin mieleen että hän kyllä tietää minusta paljon enemmän kun minä hänestä. Toivottavasti en ole puhunut ihan hölmöjä 😂😂😂
Oot ihana höpsöni 💞🧡
Vaikka puhuisit mitä, niin et koskaan hölmöjä. Oot fiksuin tapaamani ihminen, rakkaani.Voikun joku sanoisikin noin oikeassa elämässä. Mulla oisi hirveästi sanottavaa eräälle, vaikka luultavasti sanat katoaisi nähdessäni hänet. Ei se hiljaisuuskaan paha oisi loppujen lopuksi. 👧>>👴
Vierailija kirjoitti:
Onneks mulla on sut.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Et sää musta ol kiinnostunu.
Kyl mää vähä.
Vierailija kirjoitti:
Hulluna sinuun, rakas.
Hullut hullaantukoon toisistaan! Huudetaan yhteen ääneen: V I T T U SÄ OOT HULLU! #IHANAA 😍
Nainen, nyt olis sauna lämmin ja sitten uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ihminen tässä maailmassa, joka ei kuluta energiaa, vaan antaa sitä 💗 tulee ikävä 🤍
Mihin olet menossa?
Etsimään onnea muualta.
En mä häntä hylkää ikinä. Pysyy mielessä vielä pitkään, ellei loppuun asti. Hän haluaa tietynlaiset välit. Mulla ei ole enää mitään muuta mahdollisuutta, kuin hyväksyä ja jatkaa matkaa, vaikka välit katkeaisikin.
Hylkäät.
Oikeustoimikelpoista aikuista ei voi hylätä. Aikuinen ei ole lapsi ja soisi aikuisten ihmisten suhteiden olevan niin tasapainoisia ettei kumpikaan osapuoli suhtaudu toiseen kuin huoltajaan, joka voi hylätä ja on velkaa sen ettei ikinä jätä. Sen verran on jokaisella vastuuta itsestään ja olemisestaan, että ymmärtää olevansa aikuinen, jonka hylätyksitulemisen pelko ei mene toisen aikuisen oman tahdon ylitse. Aikuisen ihmisen henkinen hyvinvointi ja henkinen turva on lopulta aina omissa käsissä, se ei ole ulkopuolella. Emme voi vastuuttaa ketään antamaan sitä meille eikä kukaan ole sellaista velkaa toiselle aikuiselle. Jos jokin sitten tuntuukin hylkäämiseltä, niin sepä ei estä yhtään mitään. Sinut voidaan "hylätä". Sinut saa "hylätä". Kivalta se ei tunnu, mutta eipä se muiden vapaan tahdon rajoittaminenkaan parempi ole. Mikään voima maailmassa ei nk. hylkäämistä kiellä tai estä. Siihen vastalääke on itsensä rakastaminen, lujasti ja hellästi. Se vapauttaa sekä sen joka pelkää että muut hänen ympärillään. Vapaa rakkaus on ainoata todellista rakkautta. Sitä ei energisoi pelko eikä kiristys tai syyllistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Hulluna sinuun, rakas.
Kuka sun rakas on?
Oon vuodesta 2017 seurannut tätä ja kuka täällä on muka löytänyt toisensa? Tai edes tunnistanut?
Jackie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet menossa?
Etsimään onnea muualta.
Hylkäät.
Oikeustoimikelpoista aikuista ei voi hylätä. Aikuinen ei ole lapsi ja soisi aikuisten ihmisten suhteiden olevan niin tasapainoisia ettei kumpikaan osapuoli suhtaudu toiseen kuin huoltajaan, joka voi hylätä ja on velkaa sen ettei ikinä jätä. Sen verran on jokaisella vastuuta itsestään ja olemisestaan, että ymmärtää olevansa aikuinen, jonka hylätyksitulemisen pelko ei mene toisen aikuisen oman tahdon ylitse. Aikuisen ihmisen henkinen hyvinvointi ja henkinen turva on lopulta aina omissa käsissä, se ei ole ulkopuolella. Emme voi vastuuttaa ketään antamaan sitä meille eikä kukaan ole sellaista velkaa toiselle aikuiselle. Jos jokin sitten tuntuukin hylkäämiseltä, niin sepä ei estä yhtään mitään. Sinut voidaan "hylätä". Sinut saa "hylätä". Kivalta se ei tunnu, mutta eipä se muiden vapaan tahdon rajoittaminenkaan parempi ole. Mikään voima maailmassa ei nk. hylkäämistä kiellä tai estä. Siihen vastalääke on itsensä rakastaminen, lujasti ja hellästi. Se vapauttaa sekä sen joka pelkää että muut hänen ympärillään. Vapaa rakkaus on ainoata todellista rakkautta. Sitä ei energisoi pelko eikä kiristys tai syyllistäminen.
Kyllä voi hylätä. Avioliittolupaus on annettu kestämään kuolemaan asti. Sen rikkominen on nimenomaan hylkäämistä. Mutta sinähän edustatkin nykyihmistyyppiä, jolle mitkään lupaukset, valat ja sitoumukset eivät merkitse yhtikäs mitään. Elämässä kuitenkin se nyt vaan menee niin, että tietyt valinnat sulkevat toisia valintoja pois, eikä kaikkea voi saada. Vapaa on vapaa niin kauan että sitoutuu johonkin lupaukseen. Sen jälkeen se vapaus on vapautta sen sitoumuksen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Loma tekisi kyllä hyvää...
Palstalta vai töistä? Vai onko just sopivasti kenties koko kesä työssä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jackie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet menossa?
Etsimään onnea muualta.
Hylkäät.
Kyllä voi hylätä. Avioliittolupaus on annettu kestämään kuolemaan asti. Sen rikkominen on nimenomaan hylkäämistä. Mutta sinähän edustatkin nykyihmistyyppiä, jolle mitkään lupaukset, valat ja sitoumukset eivät merkitse yhtikäs mitään. Elämässä kuitenkin se nyt vaan menee niin, että tietyt valinnat sulkevat toisia valintoja pois, eikä kaikkea voi saada. Vapaa on vapaa niin kauan että sitoutuu johonkin lupaukseen. Sen jälkeen se vapaus on vapautta sen sitoumuksen sisällä.
No me ei mikään aviopari olla, eikä tulla olemaankaan 😅 eikä mitään lupauksia annettu paitsi, ettei välit mene oudoksi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loma tekisi kyllä hyvää...
Palstalta vai töistä? Vai onko just sopivasti kenties koko kesä työssä? 🤔
Aina töissä.
Hylkäät.