Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Valehdellaan pienemmäksi vahinkoo...
Katri Ylander... eräälle opelle :)
Kirjottelet mun puolesta viestejä, että saat mustamaalaamista jatkettua? :d hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kaiken. Osoitin hämelle tukeni. Kuvittelet olevasi ainoa haavoitettu. Ehkä oikeutettu. Sinulla ei ole aavistustakaan, mitä kaikkea hän on kohdannut. Ei ole myöhäistä kasvaa tuossakaan iässä.
Kaikilla ihmisillä on kolhunsa, eikä tämä sun tukemas ansaitse loppuelämäänsä vapaamatkustusta kaikissa tilanteissa sen enempää kuin kritisoimaskaan. Yli ja eteenpäin.
Hän ei ole mikään vapaamatkustaja, päinvastoin. Ja hän tuskin täällä käy. On vain hullua, että sellaisia ihmisiä kohtaan hyökätään. On tehnyt pahaa seurata sivusta. Ne hänelle lähetetyt emailitkin olivat kyllä hieman häiriintyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ihminen tässä maailmassa, joka ei kuluta energiaa, vaan antaa sitä 💗 tulee ikävä 🤍
Mihin olet menossa?
Etsimään onnea muualta.
Miksi haluat hylätä voimaa antavan ihmisen?
En mä häntä hylkää ikinä. Pysyy mielessä vielä pitkään, ellei loppuun asti. Hän haluaa tietynlaiset välit. Mulla ei ole enää mitään muuta mahdollisuutta, kuin hyväksyä ja jatkaa matkaa, vaikka välit katkeaisikin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka ei näe ollenkaan omaa vastuutaan asioiden käsittelemisessä ja eteenpäin viemisessä. Sellaisia, jotka odottavat vain toisen aina ja joka kerta rakentavan olosuhteet sellaisiksi, että minä herkkä ja kolhittu, arka ja sulkeutunut voin puhua tai lähentyä. Viis siitä, mitä se toinen tuntee tai mitkä ovat hänen haavansa. Minä se vain tarvitsen tietynlaiset olosuhteet, että voin avautua ja on yksin toisen tehtävä ne rakentaa. Aina se on hänen velvollisuutensa lähestyä, ottaa yhteyttä ja tasoitella tietä. Kovin epätasapainoista suhdetta ennustaa sellainen. Sellaista olen kaivattuni suhteen paljon miettinyt.
Se on just näin. Sen vuoksi ei pidäkään ryhtyä seurustelemaan mt-potilaiden kanssa, vaan pitää etsiä tasapainoinen ihminen, jolla ei ole mitään tunnelukkoja tai traumoja taustalla ja jonka kanssa asioista voi puhua ihan tavallisesti tuosta noin vaan. Jutun pitää olla myös käytännöllinen. Suuret tunteet eivät riitä, jos arjessa ei kyetä hoitamaan asioita - ja niitähän ei kyetä, jos toista koko ajan "ahistaa".
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka ei näe ollenkaan omaa vastuutaan asioiden käsittelemisessä ja eteenpäin viemisessä. Sellaisia, jotka odottavat vain toisen aina ja joka kerta rakentavan olosuhteet sellaisiksi, että minä herkkä ja kolhittu, arka ja sulkeutunut voin puhua tai lähentyä. Viis siitä, mitä se toinen tuntee tai mitkä ovat hänen haavansa. Minä se vain tarvitsen tietynlaiset olosuhteet, että voin avautua ja on yksin toisen tehtävä ne rakentaa. Aina se on hänen velvollisuutensa lähestyä, ottaa yhteyttä ja tasoitella tietä. Kovin epätasapainoista suhdetta ennustaa sellainen. Sellaista olen kaivattuni suhteen paljon miettinyt.
Lyöt itse päätä seinään ja sitten valitat... Kukaan ei pakota sua tuollaisen kanssa mitään yrittämään. Tarpeeksi varmaan kamppailtavaa silläkin oman itsensä kanssa. Ota joku ehkä ekstrovertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ihminen tässä maailmassa, joka ei kuluta energiaa, vaan antaa sitä 💗 tulee ikävä 🤍
Mihin olet menossa?
Etsimään onnea muualta.
Selvä. Teethän sen selväksi jos toisellakin on tunteita.
Ei ole. Älä murehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Paljon helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘
On vähän ikävä 💕Kiitos samoin ja sama. 💕
Pitkät halaukset sinulle keskipäivään ja lentosuukkosia.
🤗🤗🤗😘😘
Kiitos. Lämmin halaus ja lentopusu 🤗😘
Oot suloinen 💕
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää asia nyt loppuun käsitelty. Pitää myös paikkansa mitä sanoin aikaisemmin.
Mikä asia ja mitä sanoit aikaisemmin? Jos oikeasti haluaa jonkun asian selväksi, mikä siinä irl kommunikoinnissa on niin vaarallista? Tänne kirjoittaminen ei selvitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko lainkaan itse kuinka mustavalkoisesti katsot tilannetta? Silloin, kun se toinen on niin rikki, että ei pysty rakentamaan uutta edes itselleen, kun vanhakin sortuu alta on minusta kohtuutonta odottaa, että rakentaisi vielä uutta muidenkin rakennuksiin. Kuitenkaan harvoin se toinen on rikki koko elämäänsä vaan nämä roolit vaihtelevat ja silloin, kun itsellä on voimavaroja ja materiaaleja pystyttää toisenkin rakennukset niin niin vain kuuluu tehdä. Tässä itsekeskeisessä maailmassa se vain on unohtunut ja siksi voimme niin huonosti. En tiedä mistä tämä rakennusvertaus tuli, mutta ymmärtänette mitä yritin sanoa. Mutta tuskin sinulta kukaan mitään vaatii. Voit sulkea silmäsi niin kuin teet ajaessasi onnettomuuspaikan ohi.
Varsinais-Suomen HOK-Elannon paras kesis-peba on valittu. Voittaja on Heidi😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et edes tajunnut mistä oli kyse.
En tajunnut, myönnän. Voidaanko ottaa uusiksi viimeinen 3kk?
Haluaisin myös. Tekisin kyllä asioita hieman toisin, mutta kuitenkin... Sivusta
Mitä tekisit toisin? 🤔😌
Olisin koittanut olla paikalla enemmän missä hänkin on ja todennäköisesti antanut asioiden edetä omalla painollaan ilman mitään liikoja informaatioita.
Tuskin (tapauksessani ) olisi pystytty paljoa enempää olemaan yhdessä "siellä". Informaatiosta tulikin mieleen että hän kyllä tietää minusta paljon enemmän kun minä hänestä. Toivottavasti en ole puhunut ihan hölmöjä 😂😂😂
Oot ihana höpsöni 💞🧡
Vaikka puhuisit mitä, niin et koskaan hölmöjä. Oot fiksuin tapaamani ihminen, rakkaani.
Ketju ei ole hömppää vaan ainut yhteys kaivattuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi ehkä eniten kaipaan ihmistä, jonka kanssa voisin jutella aamuun asti.
Sä voit jutella, mä kuuntelen ja teen samalla tutkimusmatkaa sun iholla.
Ei kuulosta huonolta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on vain ja ainoastaan hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne.
Rakkaus sinuun on ainotlaatuista. Ehkä jonakin päivänä saamme toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi ehkä eniten kaipaan ihmistä, jonka kanssa voisin jutella aamuun asti.
Sä voit jutella, mä kuuntelen ja teen samalla tutkimusmatkaa sun iholla.
Ei kuulosta huonolta vaihtoehdolta.
Kuulostaa suorastaan loistavalta vaihtoehdolta (imo)
Mulla oli pitkään juuri tuollainen kumppani ja jos tuota tietä jatkaa niin löytää itsensä pedin pohjalta. Nöyryytystä on vaikea ymmärtää ja hyväksyä koska se ei käy järkeen. Ja se syy miksi se ei käy järkeen on se ettei sen kuulukaan käydä. Ei kuulu käydä koska se ei ole oikein! Prosessi on mielenkiintoinen ja lupaan että jos sen käy, on todellinen voittaja. Käy siis mahdolliset ajatustyösi sekä katkeruuden tunteesi läpi jotta et katkeroidu kokemuksistasi sillä nekin vaikeuttaisivat elämääsi. Muista että ei ole sinun syysi jos kumppani ei ota vastuuta joten sellaisen kanssa ei välttämättä kannata jatkaa eli muutoksia olisi tehtävä.