Millaiset ihmiset käyvän isänpäivänä lounaalla ABC:n noutopöydässä??
Kommentit (30)
Valkoiset, maalla tai pienillä paikkakunnilla asuvat, keski-ikäiset ja sen ylittäneet ihmiset, jotka eivät tiedä paremmasta.
Sellaiset jotka eivät jaksa laittaa itse eivätkä halua tehdä pöytävarauksia. Toisille ABC-ruoka voi myös maistua paremmin kuin arvokkaampi ravintolaannos.
Olisit ap käynyt ABCllä kurkkaamassa, niin ei tarvitsisi ihmetellä.
Ne paremmat ihmiset, joilla on varaa laittaa se 15 euroa / henkilö buffaan
Jotka eivät aina jaksa syödä sitä purkki-hernaria ja näkkileipää
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka eivät jaksa laittaa itse eivätkä halua tehdä pöytävarauksia. Toisille ABC-ruoka voi myös maistua paremmin kuin arvokkaampi ravintolaannos.
Lähes poikkeuksetta näin on. Mutta ravintolan huono ruoka perustuu siihen kun sivistyneet syövät hitaasti, ei niitä kukaan pystykkään nopeasti syömään kun niin karseita.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ovella. Tunsin huonovointisuutta ja minun piti lähteä pois.
Piti käydä viidesti suihkussa, jotta rahvaan haju lähti minusta pois.
Varmasti sellaiset, joiden asuinpaikkakunnalla ei ole kauheasti ravintolatarjontaa.
No varmaan sellaiset jotka haluaa käydä? Millaiset ihmiset sekoittavat perjantai-iltana päänuppiaan etanolilla?
Varmaan mökiltä paluumatkalla olevat pysähtyvät syömään tauolla sinne?
Esimerkiksi minä. Olen 62v lapseton mies jonka isä on kuollut aikaa sitten ja nyt sairauseläkkeellä, enkä jaksa laittaa ruokaa.
Esimerkiksi pienituloiset tai muutoin hyvin säästäväiset ihmiset. Tai ennenkin vähään tottuneet tai luonteeltaan vähästä tyytyväiset ihmiset.
Varmasti paremmista ravintoloista huomattavan kaukana asuvat ihmiset. Ylipäänsä kaikki ne ihmiset, jotka siellä ABC:lla käyvät. Jokaisella on tarinansa ja syynsä.
Itse en lähtisi sinne juhlimaan. Reissun päälläkin toivon muualle pakkotaukoja, jos tarkoitus on myös syödä samalla.
Mutta toisin kuin ap, en koe itseäni paremmaksi ja tyylitajuisemmaksi ihmiseksi kuin ABC-syöjät. Minä en vain ymmärrä, miten he saavatkin ruokiensa maut poistettua niin tehokkaasti.
Me käytiin Hesessä ja hyvää oli! Tykkäs niin isä kuin lapset ja maistui se ädillekin. Eikä tarvinnut itse kokata. Että niin noloa porukkaa!
Sellaiset jotka ovat matkalla jonnekin jostakin ja tulee nälkä ajellessa.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset, maalla tai pienillä paikkakunnilla asuvat, keski-ikäiset ja sen ylittäneet ihmiset, jotka eivät tiedä paremmasta.
Itse en käynyt ABC lounaalla, mutta olen käynyt ns. paremmissa ravintoloissa Suomessa ja ulkomailla. Ei se ruoka aina niissäkään ole hyvää, saati sitten täytä ainakaan miehiä. Kala varsinkin on monesti mautonta ja lihakin saattaa olla sitkeää.
Itse en arvosta "hienompia" ruokia niin paljoa, että olisin niistä valmis maksamaan enempää. Ehkä kävisin mieluummin kalliin ravintolan noutopöydässä, mutta ei se ole sen hinnan arvoinen minulle. ABC:n edullisempi perusruokaa sisältävä noutopöytä tarjoaa itselleni paremmin sopivan hinta-laatusuhteen.
Vähän sama juttu muunkin ravintolaruokailun kanssa, työporukalla käyn mielellään hienommissa paikoissa kun työnantaja ne maksaa. Omalla rahalla maksaessa en koe noita paikkoja hintansa arvoisiksi ja en niissä sen takia käy.
Millainen ihminen ihmettelee muiden syömisiä?
Vierailija kirjoitti:
Toisille ABC-ruoka voi myös maistua paremmin kuin arvokkaampi ravintolaannos.
Ja mitähän tämäkin kertoo heistä. Niinpä.
Käydään hienoissa paikoissa, mutta hyvin voitaisiin myös käydä abc:lla. Meillä seura tekee juhlan, toisemme. Ei tarvita kulisseja siihen, ehkä kivempaa jos ei ole mitään oikeaa yhteyttä tai puhuttavaa oman perheen kanssa, voi sitten keskittyä siihen miljööseen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin ovella. Tunsin huonovointisuutta ja minun piti lähteä pois.
Piti käydä viidesti suihkussa, jotta rahvaan haju lähti minusta pois.
Oi miten tasokasta väkeä pyörähtikään ABC:n ovella!
Nälkäiset!