Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoittaa sulle, ja se en ole minä.
Niin kirjoittaa, ja se olen minä. Ja jatkan kirjoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian kyyninen tehdäkseni aloitetta. Tai siis uskoakseni, että olet oikeasti kiinnostunut ja vapaa. Ja että lopulta kelpaan.
Kuule, mulla on toi sama. En tahdo tuottaa pettymystä toiselle tai pilata toisen elämää.
Toivoisin aina kuulevani sisäisen hymysi. Se kertoo enemmän kuin sanat, joita on vaikea lausua.
Meillä on aurinkoinen työpäivä edessä 🌞💕
Huomenta ihanat! Neidit naiskentelivat yhdessä hekumallisesti taas puolet yöstä ja saa ta nas ti vituttaa taas herätä tähänkin talmaiseen aamuun! Nyt suihkuun, ilmastointipojat saattavat tulla hetkellä minä hyvänsä! Nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liian kyyninen tehdäkseni aloitetta. Tai siis uskoakseni, että olet oikeasti kiinnostunut ja vapaa. Ja että lopulta kelpaan.
Kuule, mulla on toi sama. En tahdo tuottaa pettymystä toiselle tai pilata toisen elämää.
En minäkään ole koskaan halunnut mutta onhan noita pilattu kuulemma. Hyvä vai huono? 😂👍
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisista asioista voi kukaan saada takuuta, jos aloitettakaan ei ole tehty. Aloitteen tekeminen on riskin ottoa. Riskiä ei tietenkään voi ottaa, jos ei kestä pettymyksiä eikä ole riittävästi seikkailunhalua, että haluaisi tutustua ihmiseen lähemmin silläkin uhalla, ettei siitä seuraa loppuelämää yhdessä vaan pelkkä tapaaminen, puhelu tai viestien vaihtoa, kunnes on selvitetty, onko kiinnostusta vai ei. Elämä on seikkailu, mutta on ihan luonnollista, ettei kaikkien kanssa halua seikkailla koko ajan. Muutenhan parisuhteet olisivat aika turhia.
Poistatukset liittyvät TS:ään, päivänselvää
Tuot valon päivääni aamuina, joina kohdataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisista asioista voi kukaan saada takuuta, jos aloitettakaan ei ole tehty. Aloitteen tekeminen on riskin ottoa. Riskiä ei tietenkään voi ottaa, jos ei kestä pettymyksiä eikä ole riittävästi seikkailunhalua, että haluaisi tutustua ihmiseen lähemmin silläkin uhalla, ettei siitä seuraa loppuelämää yhdessä vaan pelkkä tapaaminen, puhelu tai viestien vaihtoa, kunnes on selvitetty, onko kiinnostusta vai ei. Elämä on seikkailu, mutta on ihan luonnollista, ettei kaikkien kanssa halua seikkailla koko ajan. Muutenhan parisuhteet olisivat aika turhia.
Mulla on riskien hallinta kunnossa. Helppo seikkailla. Jos kipu on vain pieni polte rinnassa, seikkailu on helpompaa! Onko kipu kivaa ja tuska taivaallista? Jep jep.. 🤓
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muu sydämessäsi, ajatuksissasi jo?
Ei voi täällä kailottaa kaikkea
Kiva kuulla susta heti aamusta 😊💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sano ettet ikinä tee aloitteita ilman että sanot ettet ikinä tee aloitteita"
Miksi tosiaan kaivata - voinhan koteloida tunteet, sinetöidä ne kapseliin ja heittää jorpakkoon. Tasaista tietä hamaan värittömään loppuun saakka. Ehkä jatkan, ehkä en.
Kaivatulle hyvät huomenet ja aamun suukot. Aurinkoa ja iloa päivääsi!
Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Paljon helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘
On vähän ikävä 💕
💕