Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mä haluaisin edelleen olla enemmän kuin kaveri.
Okei
Siis me pantais just ko olisi tilaisuus. Vai oletko eri mieltä? Miehelle tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies ei ota yhteyttä, ei ole kiinnostunut. Turhaa haaskata aikaa ja toivoa.
Ja sama koskee naisia. Kiinnostunut nainen kyllä tekee kaikkensa, jos on tosissaan.
Niin, tai tekisi, jos olisi mahdollisuus ja se kuuluisa vihreä valo.
Sivusta se, joka jätti pullanmurupomun IRLissä ja täällä.Ei vaan antaa selkeän vihreän valon tai esim. kyselee kuulumisia, niin mies voi sitten tehdä jotain jos kiinnostaa
Siis hä? 😂
Joo, en taida kysellä enää keneltäkään kuulumisia, jos lasketaan vihreäksi valoksi 😅 sivusta.
Word! Mun kaiffari tää! 👍
Itse kyllä laitan miehille "moi mitä kuuluu"-viestiä vain jos olen jollain tasolla kiinnostunut (tosin tämä ei ole kohdallani mitenkään kummallista, kun ystävillekin laitan tuollaista viestiä vain ennen kun ehdotan näkemistä - ja joskus muutoinkin, väkisillä kun muistutan itseäni, että pitää tehdä niin ja se on ihmissuhteen ylläpitämistä... inhoan viestittelyä)
Jaa vai niin että SINÄ? Kato jotkut naiset ovat miesten ystäviä, ne naiset on niitä jotka eivät ole kateellisia. Painu hel vet tiin marisemaan rääpäle.
Voisitko sinä painua v..uun puuttumasta joka viestiin.
Täällä iso osa porukasta on sellasta, että en puhuisi sanaakaan teille irl.
Jokainen hoitakoon oman tonttinsa. Ja keskittyy omaan kaipaukseen.
Viisas valitsee sotansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies ei ota yhteyttä, ei ole kiinnostunut. Turhaa haaskata aikaa ja toivoa.
Ja sama koskee naisia. Kiinnostunut nainen kyllä tekee kaikkensa, jos on tosissaan.
Sivusta se, joka jätti pullanmurupomun IRLissä ja täällä.Ei vaan antaa selkeän vihreän valon tai esim. kyselee kuulumisia, niin mies voi sitten tehdä jotain jos kiinnostaa
Siis hä? 😂
Joo, en taida kysellä enää keneltäkään kuulumisia, jos lasketaan vihreäksi valoksi 😅 sivusta.
Itse kyllä laitan miehille "moi mitä kuuluu"-viestiä vain jos olen jollain tasolla kiinnostunut (tosin tämä ei ole kohdallani mitenkään kummallista, kun ystävillekin laitan tuollaista viestiä vain ennen kun ehdotan näkemistä - ja joskus muutoinkin, väkisillä kun muistutan itseäni, että pitää tehdä niin ja se on ihmissuhteen ylläpitämistä... inhoan viestittelyä)
Jaa vai niin että SINÄ? Kato jotkut naiset ovat miesten ystäviä, ne naiset on niitä jotka eivät ole kateellisia. Painu hel vet tiin marisemaan rääpäle.
En ole kateellinen, ja jos laitan miehelle "moi mitä kuuluu"-viestiä, niin se tarkoittaa, että olen jollain tasolla kiinnostunut.
Aivan joo ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Okei
Jos kaikki muut ni miksen tosiaan myös minä.
Vierailija kirjoitti:
Viisas valitsee sotansa.
Tää on se narsistien diktatuuri! Ei jatkoon! Pohtimista älykkäämmille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei
Siis me pantais just ko olisi tilaisuus. Vai oletko eri mieltä? Miehelle tämä.Jos kaikki muut ni miksen tosiaan myös minä.
Tarkenna ketkä kaikki? Minä en ainakaan oke ollut heidän kanssa missään tekemisissä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ja missä tapaatte seuraavan kerran?
Ehkä huomenna osun "sattumalta" paikalle, kun hän tapaa kaivattunsa lounasaikaan. 😆
Ihanan positiivista! Sattuma on aina myös tarkoitus! 👍
En mä nyt tiedä onko tuo erityisen positiivista jos menee mustasukkaisena häiriköimään kaivattuaan, joka näkee oman kaivattunsa lounasaikaan. Sivupöydästä
🤣🤣🤣
anteeksi...tänään on saanut nauraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos nainen on varattu. Silloin ei voi tehdä mitään muuta kuin itkeä ja ikävöidä salaa yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei
Siis me pantais just ko olisi tilaisuus. Vai oletko eri mieltä? Miehelle tämä.Jos kaikki muut ni miksen tosiaan myös minä.
No onpa kiva kuulla. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Okei
Just niin. Miksi olisin tuosta erimieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hä? 😂
Voisitko sinä painua v..uun puuttumasta joka viestiin.
Huono. Ei kiinnosta. Vituttiko taas just sopivasti? Ei kiinnosta! Hahhah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaivattu pelkästään ärsyttää todella pahasti.
Mitä se teki?
Ärsytti
jos se vähä tykkää susta
Ei se mua kiinnosta.
Kaverimielellä?
Pelkästään.
Kaipaat kaverimielellä 🤔 joku tässä ei nyt täsmää 😅
Se paskapuhe. Meneekö perille per ke le?
Ei kai tänne tarvitse valehdella? Eikö tänne juuri kerrota ne todelliset ajatukset?
Et tajunnu, lue ny saa ta na kunnolla. Ummikko.
Tää yks vetä sivusta näitä. Lopetin jo aikaa sitten T. Ap
Se on ihan ok kaivata kaverimielellä.
Hienoa että saan siunauksenne.
Anonyymien kaipaajien ja pyhän palstan nimeen, aamen!
Vierailija kirjoitti:
Viisas valitsee sotansa.
Mutta pseudoviesteilystä saat kuitenkin kiksejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei
Siis me pantais just ko olisi tilaisuus. Vai oletko eri mieltä? Miehelle tämä.Just niin. Miksi olisin tuosta erimieltä?
Koska vaikutat herkältä.
Nainen, tuo luomakunnan parsa
Vierailija kirjoitti:
Okei
Se ny riippuu siitä, kuka sä oot.
Hienoa että saan siunauksenne.