Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin sinuun ensimetreillä.
-R
Millainen rakkautesi kohde on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä vapaalla tänään?
👋 Lomalla.
Joo, moni sairaslomalainen palstailee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle.
Toivon, että pysyt suorana ja pystyssä, vaikka kuinka tuulisi.Laitoin uudestaan, kun joku poistatti tämänkin.
Miehelle vai naiselle?
Miehelle.
Hyvää lomapäivää miehelle. Oli hyvät keskustelut eilen sinun kanssa, kuten aina. Ethän väsytä itseäsi.
Nähdäänkö Stadikalla huomenna?
Mielitietylle kivaa päivää ! Sellainen fiilis, että meille molemmille tiedossa hyvä päivä.
Oikea ihminen ei ole se, jonka kanssa kaikki on kivaa vaan se, jota ilman kaikki on tyhmää.
- tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Hurmaavalle sinisilmälle, joka ajatuksissani. Etsin kunnes löydän sun...🤗
Täällääää😌Älä nyt liikaa kehu kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketä vapaalla tänään?
Kaikki muut paitsi työssä olevat. 🤓
Älä tule liian usein Känkkäränkkä
Tule vain kerran viikossa.
Uskollinen rakkaus kiinnittyy kohteeseensa eikä odota mitään vastineeksi.
- vapaasti mukaillen, Raamattu
Sen yhden italialaisen laulajan näköinen nainen (ollaan keskusteltu hänestä), olen ihan lovena suhun. Kerron sen nyt, vaikka tiedän ettet tule tätä viestiä koskaan näkemään. Vaikka olisitkin täällä, niin luotan poistattelijan poistavan viestin tuota pikaa. Olemmehan molemmat VARATTUJA, ja se on tässä kaipausketjussa kiellettyä. Ps. Säestäisin sua mielelläni muutenkin kuin kitaralla.
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Her hand in his, he became her tomorrows.
- Atticus
En voi hänen puolesta puhua. Mutta roolit vaihdettuina, jotakuinkin noin.
Töitä, töitä tänäänkin tehdään.
Jotta, jotta leipää syödään.
Tuntuu toisinaan, et elämä on pelkkää raatamista elantonsa eteen.
On tämäkin kohtalo!
Sun muistelu tuo kuitenkin hiukan lohtua, joskin se lisää ikävää. Että näin.....
vetää sanattomaksi!
Vierailija kirjoitti:
Sen yhden italialaisen laulajan näköinen nainen (ollaan keskusteltu hänestä), olen ihan lovena suhun. Kerron sen nyt, vaikka tiedän ettet tule tätä viestiä koskaan näkemään. Vaikka olisitkin täällä, niin luotan poistattelijan poistavan viestin tuota pikaa. Olemmehan molemmat VARATTUJA, ja se on tässä kaipausketjussa kiellettyä. Ps. Säestäisin sua mielelläni muutenkin kuin kitaralla.
Laura Pausini. Tunnen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Oikea ihminen ei ole se, jonka kanssa kaikki on kivaa vaan se, jota ilman kaikki on tyhmää.
- tuntematon
Hirveä sanonta. Kyllä mä haluan ainakin aina tulla nauttimaan muidenkin kuin kaivatun seurasta, ja joskus haluan olla jopa ihan yksin! Eikä ole ollenkaan tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tuntematon
Hirveä sanonta. Kyllä mä haluan ainakin aina tulla nauttimaan muidenkin kuin kaivatun seurasta, ja joskus haluan olla jopa ihan yksin! Eikä ole ollenkaan tyhmää.
Joskus mua ihmetyttää miten ihmiset selviävät elämästä. Sivusta
Miehelle vai naiselle?